home سمساری شرکت گاسونیک

شرکت گاسونیک

شرکت گاسونیک

گوسونیک به عنوان یک برند خارجی یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی می باشد. این برند طیف گسترده ای از لوازم خانگی را طراحی و تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کند. محصولات این برند دارای طراحی ظاهری متمایزی بوده و از عملکرد قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. این محصولات در تمام کشورها نیز متقاضیان زیادی دارد و جزو محصولات پرفروش به حساب می آید. یکی از مشکلاتی که این کاربران دارند تعمیر آنها به هنگام خرابی است. باید به اطلاع این عزیزان برسانیم این نمایندگی می تواند محصولات این برند را به صورت تخصصی تعمیر کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی گوسونیک در محل

هزینه تعمیر لوازم خانگی از برند گوسونیک در نمایندگی مجاز بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند. این موضوع سبب شده تا هزینه های تعمیر کاملاً منصفانه باشد. اگر مشتری برای تعمیر دستگاه معیوب خود به نمایندگی تعمیرات گوسونیک مراجعه کند، تکنسین های ما در کمترین زمان به محل اعزام شده و دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند. در این بررسی ها ایراد دستگاه مشخص شده و قطعه و یا قطعات معیوب آن شناسایی می شوند. مطابق با خرابی دستگاه میزان هزینه های ناشی از تعمیر به صورت تخمینی محاسبه خواهد شد.

این هزینه ها به مشتری اعلام می شود و در صورتی که وی رضایت داشته باشد تکنسین ها اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. هزینه هایی که برای تعمیر لوازم خانگی معیوب در نظر گرفته شده است در یک برگه فاکتور نوشته شده و به مشتری ارائه می گردد. با ارائه ی فاکتور به صاحب کالا هزینه های تعمیر از وی دریافت خواهد شد. ارائه ی خدمات درجه یک به همراه شفاف سازی برای مشتریان باعث شده تا بین نمایندگی تعمیرات گوسونیک و مراجعه کنندگان اعتماد دوطرفه ایجاد شود.

سمساری در تهران

معرفی لوازم خانگی گوسونیک

این برند خارجی تمام نیاز کاربران را مد نظر قرار داده و متناسب با آن انواع لوازم خانگی را با قابلیت های مختلف طراحی و تولید کرده است. جهت تعمیرات این محصولات اعم از از: تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک ، تعمیر جاروبرقی گوسونیک ، تعمیر مایکروفر گوسونیک و…. می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر گوسونیک استفاده نمایید.

این محصولات از کیفیت ساخت و عملکرد بسیار عالی برخوردار هستند. قابلیت هایی که این محصولات دارند باعث شده تا کاربران از آنها نهایت رضایت را داشته باشند. اما اگر به هنگام استفاده از هر کدام از این محصولات متوجه خراب بودن آن شدید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر کنید تا مشکل حادتر نشود. برای این کار بهترین گزینه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات گوسونیک می باشد.

شرکت گاسونیک در سال 1979 با برند تجاری گاسونیک GOSONIC و در دامنه فعالیت و تولید لوازم خانگی و کوچک و بزرگ و تهویه مطبوع شروع به فعالیت کرد . هم اکنون این شرکت بیش از 1000 مدل از محصولات خود در بازار ایران عرضه کرده است .

این شرکت به منظور رضایت مشتری محصولات خود را از نظر قیمت در سطح متوسط رو به بالا از لحاظ کیفیت در سطح خوب رو به عالی میباشد . در بخش پس از فروش این شرکت در حال حاضر 482 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد .

کلیه محصولات گاسونیک دارای ضمانت یکساله میباشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در دزاشیب تهران

سمساری در خیابان شهید محلاتی تهران

سمساری در آریاشهر تهران

سمساری در امیر آباد تهران

سمساری در امانیه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید