home سمساری فروش یخچال دست دوم كنوود

فروش یخچال دست دوم كنوود

تاریخچه کنوود

کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.

جهت فروش یخچال دست دوم و کارکرده كنوود در با ما در تماس باشید.

فروش یخچال دست دوم و کارکرده كنوود در سمسارچی

محصولات کنوود ساخت کجاست؟

لوازم خانگی برند کنوود در کشور انگلستان تولید می شوند اما در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگی هستند که می توانید محصولات آن را به راحتی خریداری کنید.

نمایندگی برند کنوود چگونه است ؟

برند کنوود در بیش از 44 کشور جهان دارای نمایندگی می باشند که محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به دست مشتریان می رسانند .

لوازم برقی کنوود ساخت کجاست ؟

سوال لوازم برقی کنوود ساخت کجاست را هم می توان یکی از سوالات پرتکرار در نظر گرفت ، تمام لوازم برقی کنوود متعلق به کارخانجات کنوود در انواع کشور ها می باشد .

کنوود ساخت چین یا انگلستان ؟

کنوود در ابتدا در انگلستان تاسیس شده اما در دیگر کشور های ترکیه ، چین و پاکستان کارخانجاتی دارد که انواع محصولات کنوود را تولید می کنند .

فروش یخچال کارکرده كنوود در سمسارچی

فروش یخچال کارکرده كنوود در سمسارچی. جهت دریافت مشاوره الان تماس بگیرید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

سمساری در خیابان لاله زار

سمساری در شمال تهران | سمساری در محدوده شمال تهران

سمساری در پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید