home سمساری معرفی شرکت Fakir آلمان

معرفی شرکت Fakir آلمان

معرفی شرکت Fakir آلمان

کیفیتی از آلمان ، با بیش از84 سال سابقه

شرکت Fakir در سال 1933 توسط H.Wilhelm Kicherer درمولاکر اشتوتگارت آلمان باهدف تغییرونوآوری درزندگی روزانه درهرگوشه ای از منازل  بر می گردد. همچنین نزدیک به یک قرن است در راستای تولیدات اجناس با کیفیت لوازم خانگی مشغول می باشد.

شرکت فکیر در ابتدا کار خود را با تولید ماشین آلات ولوازم تمیزکردن کف زمین آغازکرد، بعد از آن شرکت تولید هیترهای برقی رابه خط تولید خود اضافه نمود.

درسال 1978 یک خط تولید جدید رادرجهت پیشبرد اهداف وتوسعه محصولات فکیر درمنطقه فایهینگن آلمان احداث نمود که این واحد از خط تولید کماکان به فعالیت خود ادامه میدهد.

شرکت فکیر همچنان در زمینه تولید محصولات خانگی با کیفیت و با استانداردهای روز دنیا به کارخود ادامه داد، تا اینکه درسال 1985 تصمیم به توسعه  و فروش محصولات خود درسایر نقاط جهان  بخصوص بازارهایی آسیایی گرفت که درهمین راستا کشور ترکیه  درنظر گرفته شد ودرطی دیدارهایی باسران صنایع ترکیه اقدام به احداث خط تولید محصولات فکیر با همان استاندارد وکیفیت دراین کشورنمود.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در میرداماد

سمساری در ونک

سمساری در پونک

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

Fakir در 110 کشور جهان درحال خدمت گذاری و فروش می باشد، فکر یک برند آلمانی می باشد و محصولات شرکت Fakir در 110 کشور جهان درحال خدمت گذاری و فروش می باشد، فکر یک برند آلمانی می باشد و محصولات شرکت فکر در آلمان تولید می شود و یک سری از محصولات خود را در ترکیه و چین تحت لیسانس تولید و مونتاژ می کند. در آلمان تولید می شود و یک سری از محصولات خود را در ترکیه و چین تحت لیسانس تولید و مونتاژ می کند.

 درسال 2005 بدلیل خلاقیت ونوآوری و همچنین تولید محصولات هم تراز با استانداردهای روز دنیا بعنوان شرکت Fakir یکی از برترین شرکتهای تولید لوازم خانگی درجهان انتخاب گردید.

شرکت Fakir  درتاریخ 2015 /11/24 درمراسمی با نام تجاری بزرگ دربرلین آلمان عنوان نام “تجاری قرن “به دربین تمام تولید کنندگان لوازم خانگی آلمانی به دلیل کیفیت و نوآوری اهدا گردید.

همچنین در سال 2015 نشان برتر تولید جارو برقی توسط بنیاد warentest  آلمان به شرکت فکیر در بین تمام تولید کنندگان جارو برقی بدلیل ویژگیهای جارو برقی از جمله مصرف کم ، قدرت زیاد ، سازگاری بامحیط زیست وبدلیل فنآوریهای پیشرفته  اهداگردید.

همچنین این شرکت درتاریخ 2016/06 درسالن عمومی مجلس فدرال آلمان در شهربن مفتخر به دریافت نماد “برترین برند نوآورانه سال”که یک نماد تجاری باکیفیت است در حضور متخصصان وشخصیتهای صنعتی و روزنامه نگاران متخصص تولید وتوسعه گردید.

شرکت Fakir هم اکنون محصولات خودرا در بیش از 106 کشور جهان با بیش از 3500 فروشگاه زنجیره ای و محلی در دسترس مصرف کنندگان قرار میدهد.

شرکت فکیر با دار بودن چندين خط توليد در آلمان ، اروپا، ترکيه وچين  يکي ازبزرگترين شرکتها درزمينه توليد لوازم خانگي مي باشد.

سمساری سمسارچی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید