home سمساری برند لوازم خانگی آمریکایی مابه

برند لوازم خانگی آمریکایی مابه

برند لوازم خانگی آمریکایی مابه

امکان دارد با دیدن نام مارک مابه پیش خود تصور کنید که این مارک یکی از برندهای مکزیکی است؛ در مورد با این موضوع بهتر است بگویم که این موضوع صحیح میباشد و مابه در نخست به عنوان یکی از برندهای مکزیکی شناخته شده بوده است. در سال 1986 میلادی این مارک به یکی از برترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی یعنی جنرال الکتریک پیوست و توانست خود را به عنوان یکی از شاخه‌های این مارک ارایه دهد.

یخچال مابه در کجا تولید شده است؟

در بررسی کیفیت یخچال مابه حتما برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال پیش می آید که یخچال مابه ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های مابه ساخت کشور مکزیک هستند و در آنجا تولید و عرضه شده اند.

خدمات پس از فروش یخچال مابه چطور است؟

برند مابه مانند سایر برندهای خارجی در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است تا گارانتی و ضمانت نامه هایی را به مشتریان خود در جهت خدمات پس از فروش یخچال مابه ارائه دهد اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت مابه رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال مابه شما در منزلتان حاضر شوند.

منبع: سمساری سمسارچی

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در مشیریه تهران

سمساری در محله دروس

سمساری در کیانشهر تهران

سمساری در دزاشیب تهران

سمساری در خیابان شهید محلاتی تهران

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در شهرک دریا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید