شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

تاریخچه برند سامسونگ Samsung brand history

پست-ویژه-تصویر

معرفی برند سامسونگ

گروه سامسونگ مستقر در کره جنوبی است که شامل شرکت های تابعه می باشد. این یکی از بزرگترین مشاغل کره است که تقریباً یک پنجم از کل صادرات کشور را با تمرکز اصلی در الکترونیک ، صنایع سنگین ، ساخت و ساز و دفاع تولید می کند. سایر شرکتهای تابعه عمده سامسونگ شامل بیمه ، تبلیغات و مشاغل سرگرمی می باشند.

آغاز سامسونگ

لی بیونگ چول سامسونگ را به عنوان یک شرکت بازرگانی مستقر در شهری به نام Taegu که اکنون کره جنوبی است ، در سال 1938 آغاز کرد. تنها با 40 کارمند ، سامسونگ به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی ، شروع به کار کرد. صادرات کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می شود. ماهی و سبزیجات کره ای و همچنین رشته فرنگی مخصوص خود را فروخت.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در ونک

سمساری در پونک

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

سمساری در شرق تهران

معنای کلمه سامسونگ “سه ستاره” است و عدد سه نشان دهنده “چیزی قدرتمند” است.

سامسونگ از1960 تا 1980

این شرکت در سال 1947 گسترش یافت اما با شروع جنگ کره ، این کشور را  ترک کرد. پس از جنگ ، لی قبل از اینکه به منسوجات و ساختن آنچه که در آن زمان بزرگترین کارخانه پشمی کره بود ، کارخانه تولید قند در بوسان را آغاز کرد.

این تنوع اولیه به یک استراتژی رشد موفقیت آمیز برای سامسونگ تبدیل شد که به سرعت در بیمه ، اوراق بهادار و مشاغل خرده فروشی گسترش یافت. پس از جنگ ، سامسونگ به توسعه مجدد کره ، به ویژه صنعتی شدن توجه داشت.

در دهه 1960 سامسونگ با تشکیل چندین بخش متمرکز بر الکترونیک وارد صنعت الکترونیک شد:

  • دستگاه های الکترونیکی سامسونگ
  • الکترو مکانیک سامسونگ
  • سامسونگ کورنینگ
  • نیمه هادی سامسونگ و ارتباطات

در این دوره سامسونگ بیمه عمر دون بنگ را به دست آورد و Joong-Ang Development (که اکنون با نام Samsung Everland شناخته می شود) را تاسیس کرد. علاوه بر این ، همکاری سامسونگ-سانیو آغاز شد و راه را برای تولید تلویزیون ، مایکروویو و سایر محصولات مصرفی هموار کرد.

در سال 1970 ، سامسونگ-سانیو اولین تلویزیون های سیاه و سفید خود را تولید کرد و دسترسی خود را به کشتی سازی ، پتروشیمی و موتورهای هواپیما گسترش داد. طی دهه آینده سامسونگ همچنین تلویزیون های سیاه و سفید ترانزیستور ، تلویزیون رنگی ، یخچال ، ماشین حساب های برقی و تهویه هوا را تولید کرد. در سال 1978 ، این شرکت به تولید 5 میلیون تلویزیون رسیده است.

در سال 1974 ، سامسونگ هوی صنایع ، اکنون یکی از بزرگترین کشتی سازان جهان است. در اواخر دهه 1970 ، این شرکت سامسونگ الکترونیک آمریکا و مرکز تحقیق و توسعه Suwon را تأسیس کرد.

سمساری در تهرانپارس

 سامسونگ از 1980 تا 2000

در سال 1980 سامسونگ با خرید Hanguk Jeonja Tongsin وارد صنعت سخت افزار ارتباطات شد. در ابتدا با ساخت تابلوهای تلفن ، سامسونگ به سیستم های تلفن و نمابر گسترش یافت که در نهایت به تولید تلفن همراه تغییر یافت.

در اوایل دهه 1980 سامسونگ به آلمان ، پرتغال و نیویورک گسترش یافت. در سال 1982 ، راه حل های چاپ سامسونگ تاسیس شد. این بازوی شرکت راه حل های دیجیتالی را به صنعت چاپ تحویل داد. در سال 1983 ، این شرکت تولید رایانه های شخصی را آغاز کرد. در سال 1984 ، فروش سامسونگ به یک تریلیون وون رسید.

شعبه های فعال سمسارچی:   محصولات آدمیران

در اواخر دهه 1980 ، سامسونگ به توکیو و ایالات متحده آمریكا گسترش یافت. در سال 1985 ، سامسونگ با تولید گسترده ای از درام 256K ، خود را به عنوان یك رهبر در تولید نیمه هادی ها قرار داد.

در سال 1987 ، بنیانگذار لی بیونگ چول درگذشت. پسرش لی کون هی کنترل سامسونگ را به دست گرفت.

در سال 1988 ، نیمه هادی و ارتباطات سامسونگ با سامسونگ الکترونیک ادغام شدند. سازمان ادغام شده متمرکز بر لوازم خانگی ، ارتباطات از راه دور و نیمه هادی ها بود.

دهه بعد رشد و دستاوردهای دیگری به همراه آورد. در سال 1990 ، سامسونگ در تولید تراشه به یک رهبر جهانی تبدیل شد ، سامسونگ موتورز را تشکیل داد و شروع به تولید تلویزیون های دیجیتال کرد.

در اواخر دهه 1990 ، این شرکت سرمایه گذاری زیادی را برای طراحی و ساخت قطعات برای سایر شرکت ها آغاز کرد. این سازمان به دنبال تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود.

Samsung Ventures در سال 1999 برای سرمایه گذاری در شرکت های نوپا با تمرکز بر بسیاری از خدمات اصلی سامسونگ تاسیس شد.

سامسونگ از 2000 تا کنون

سامسونگ با SPH-1300 ، نمونه اولیه نمایشگر لمسی اولیه که در سال 2001 منتشر شد وارد بازار تلفن شد. این شرکت همچنین اولین تلفن تشخیص گفتار را در سال 2005 توسعه داد. در اواخر دهه 2000 و اوایل سال 2010 ، سامسونگ شرکتهایی را به دست آورد که فناوری های الکترونیکی را توسعه داده اند. دستگاه ها در سال 2011 سامسونگ Galaxy S II را منتشر کرد و در سال 2012 توسط Galaxy S III ، یکی از محبوب ترین تلفن های هوشمند دنیا قرار گرفت. همچنین در سال 2012 سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده تلفن همراه در جهان و دستیابی به mSpot برای تهیه سرگرمی در اختیار کاربران دستگاه سامسونگ قرار گرفت.

این شرکت در سالهای بعد ، از جمله سازمان هایی که به گسترش آن پیشنهادات خود را در فناوری پزشکی ، تلویزیون های هوشمند ، نمایش OLED ، اتوماسیون منزل ، راه حل های چاپ ، راه حل های ابری ، راه حل های پرداخت و هوش مصنوعی کمک می کند ، کسب اضافی کرد.

در سپتامبر 2014 سامسونگ Gear VR را معرفی کرد ، یک دستگاه واقعیت مجازی است که برای استفاده با گلکسی نوت 4 توسعه یافته است. تا سال 2015 ، سامسونگ دارای حق ثبت اختراعات بیشتر ایالات متحده از هر شرکت دیگری بود که تا قبل از پایان سال به بیش از 7500 اختراع ثبت شده خدمات اعطا می شد. در سال 2017 به سامسونگ اجازه دولت برای شروع آزمایش اتومبیل خودران داده شد.

از سال 2019 ، با وجود Galaxy S9 که در سال 2018 راه اندازی شد ، هنوز هم گلکسی S Galaxy قوی کار نمی کند. همچنین در سال 2018 ، سامسونگ اعلام کرد که برنامه های انرژی تجدید پذیر خود را گسترش داده و 40،000 کارمند را در سه سال آینده استخدام می کند.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید