شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

تاریخچه شرکت براون(Braun)

پست-ویژه-تصویر

شرکت برون

در سال 1921، مکس براون، مهندس مکانیک، یک فروشگاه کوچک مهندسی در فرانکفورت، آلمان تأسیس کرد.

  •  سال 1923 تا سال 1928: براون شروع به تولید قطعات برای مجموعه های رادیویی کرد. این شرکت تا حدی رشد کرده بود، که بخشی از آن به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی بود، و به مکان جدیدی در Idsteiner Strasse منتقل شد.
  • سال 1929 تاسال1932 : هشت سال پس از راه اندازی فروشگاه خود، مکس براون شروع به ساخت کل دستگاه های رادیویی کرد. اندکی بعد، براون به یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان رادیو در آلمان تبدیل شد. این پیشرفت با راه اندازی یکی از اولین پخش کننده های رادیویی و ضبط ترکیبی در سال 1932 ادامه یافت.
  •  سال 1935تا سال 1932: مارک Braun معرفی شد و تجسم اصلی لوگو تایپ با “A” برجسته متولد شد. در نمایشگاه جهانی پاریس ، ماکس براون جایزه دستاوردهای ویژه در آواشناسی را دریافت کرد. در طول جنگ جهانی دوم، براون مجبور شد کم و بیش محصولات بخش غیرنظامی را کنار بگذارد.
  •  سال 1944: کارخانه های فرانکفورت تقریباً به طور کامل نابود شدند و ماکس براون شروع به بازسازی شرکت خود کرد.
  • سال 1954تاسال1956: این شرکت همچنین تولید پروژکتورهای اسلاید فیلم را آغاز کرد، که پایه اصلی تجارت آن برای چهل سال آینده است. براون اولین پروژکتور اسلاید فیلم سینی کاملاً خودکار، PA1 را در معرض نمایش می گذاشت، پروژکتورهای اسلایدی Braun AG همه از یک سینی خطی یا مستقیم برخلاف طرح سینی گرد استفاده می کردند، که به کوچک و کم حجم بودن پروژکتور اجازه می داد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

شماره تماس سمساری در ولنجک تهران

سمساری در توانیر

شماره تماس سمساری در قلهک

سمساری در خیابان بهبودی تهران

سمساری در خیابان نبرد تهران

دهه 1950 همچنین آغاز محصولی بود که امروزه  بیشتر شناخته شده است:

ریش تراش برقی S50 اولین ریش تراش برقی Braun بود. ریش تراش در سال 1938 طراحی شد، اما جنگ جهانی دوم معرفی آن راتا سال1951 به تاخیر انداخت. یک بلوک برش نوسانی با یک ورق فولادی بسیار نازک، در عین حال بسیار پایدار نصب شده در بالای آن وجود داشت که این اصل امروزه نیز در ریش تراش های براون استفاده می شود. همچنین لوازم آشپزخانه مانند میکسر MX3 و دستگاه آشپزخانه Braun KM 3. KM 3 خانواده ای از غذاسازها است که با مدل KM 3/31 در سال 1957 آغاز به کار کرد.

  • سال 1962: براون به Braun AG تبدیل شد.
  • در سال 1963، این شرکت توزیع میكروفون را توسط سازنده آمریکایی Shure در آلمان آغاز كرد.
  • سال1967: اکثریت سهام این شرکت توسط گروه Gillette Group واقع در بوستون، ماساچوست خریداری شد.
  •  دهه 1970: براون خط تولید پروژکتورهای اسلاید فیلم و محصولات Hi-Fi خود را متمرکز کرد تا بر روی لوازم خانگی خانگی از جمله ریش تراش، تیغ، دستگاه های قهوه ساز، ساعت و رادیو تمرکز کند.
  • سال 1981: بخش صوتی و سلامتی شرکت، که از فعالیت اصلی رادیوها، میزهای گردان و محصولات صوتی با کیفیت بالا به دست آمده بود، به Braun Electronic GmbH، یک شرکت تابعه از لحاظ قانونی ژیلت، راه اندازی شد. Braun Electronic GmbH آخرین مجموعه تلویزیونی صوتی و تصویری خود را در سال 1990 قبل از اینکه تجارت متوقف شود ، ارائه داد.

سال 2000 تا بحال : ژیلت در سال 2005 خریداری شد، و این باعث شد براون یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به P&G باشد. در اوایل سال 2008، P&G فروش لوازم Braun را متوقف کرد، به جز برخی از لوازم خانگی مانند ماشین اصلاح و مسواک برقی. با این حال، در جای دیگر، Braun فروش کلیه دسته های اصلی خود را تا سال 2012 ادامه داد، زمانی که خط تولید Braun مربوط به لوازم آشپزخانه توسط De’Longhi با استفاده از مارک تجاری Braun تحت لیسانس P&G خریداری شد. امروزه Braun بر دسته های اصلی خود (اصلاح و آرایش، مراقبت از زیبایی و مو) تمرکز دارد. لوازم خانگی کوچک خانگی، گروه بهداشت و سلامتی و همچنین ساعتها و ساعتها اکنون توسط شرکتهای دیگر (De’Longhi، Zeon، Kaz) تحت لیسانس اداره می شوند.

محصولات براون(Braun)

  • اصلاح و نظافت (اصلاح برقی، اصلاح مو، اصلاح ریش)
  • مراقبت از دهان و دندان (هم اکنون با نام تجاری Oral-B)
  • مراقبت از زیبایی (مراقبت از مو و اپیلاسیون)
  • سلامتی و سلامتی (دماسنج گوش، مانیتور فشار خون) (بدون مجوز)
  • آماده سازی غذا و نوشیدنی (دستگاه های قهوه ساز، آسیاب قهوه، توستر، مخلوط کن، آبمیوه گیری) (بدون مجوز)
  • آهن (دارای مجوز)
  • ساعت، ساعت و ماشین حساب (بدون مجوز)

 

این شرکت در گذشته تولید کننده پردازنده های مواد غذایی، رادیوها، پروژکتورهای اسلاید، دوربین فیلم ها و لوازم جانبی فیلم Super 8 و سیستم های صوتی با کیفیت بالا بود.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید