home سمساری تاریخچه ظهور برند فلر

تاریخچه ظهور برند فلر

تاریخچه ظهور برند فلر

شرکت لوازم خانگی فلر در سال 1994 در آلمان تاسیس شد. (در حال حاضر محصولات لوازم خانگی فلر با مجوز از فلر آلمان در ترکیه و چین تولید و عرضه می شود.) هدف فلر موفقیت در کار لوازم خانگی با کیفیت بالا بود. این شرکت در ابتدا در زمینه فناوری ، مدیریت و کالاهای مصرفی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کرد. و سپس به تولید محصولات لوازم خانگی ادامه داد. کلمه Fellerبه معنای پویا، انعطاف پذیر، ابتکاری و مترقی است. با گذشت زمان، این شرکت دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی آرم آن نیز تغییر کرده است. اما لوازم خانگی فلر قصد دارد محصولات با کیفیت و نوآورانه برای زندگی پایدار با شور، هیجان و سرگرمی تولید کند و این شرکت منتظر 19 سال موفقیت از زمان تاسیس خود است. فکر، احساس و عملکرد مبتنی بر اصول بین المللی برای فلر بسیار مهم است.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

شماره تماس سمساری در لواسان تهران

سمساری یخچال دست دوم در تهران

سمساری در شهرک اکباتان – خریدار لوازم خانگی دست دوم در شهرک اکباتان

محصولات فلر عبارتند از:

پــــــــــلوپـــــــز

پلوپز فلر

چـــــای ســـــــاز

چای ساز فلر

سانــدویچ ســـــاز

ساندویچ ساز فلر

ســـــماور بـــــــرقی

سماور برقی فلر

مایـــــــکروفــــــر

مایکروفر فلر

آون توستـــــر

آون توستر فلر

هدف شرکت  لوازم خانگی فلر:

 

شعار شرکت لوازم خانگی فلر: مراقب باشید، کنجکاو باشید با توجه به علاقه و فکر

ما در تلاش هستیم تا افراد با ارزش ، با استعداد و  باانگیزه را برای تأثیر مستقیم بر کیفیت محصول استخدام کنیم. با استفاده از این استراتژی، علاوه بر توسعه ما، مشتریان ما نیز مستقیماً از آن بهره مند می شوند.

برای بیش از 19 سال، فلسفه ما اعتماد به مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری خود است که منجر به نوآوری و توسعه در تمام زمینه های زندگی تجاری می شود. ایده های جدید و تفکر متفاوت می تواند برای هر شغلی جالب باشد.

کیفیت :

محصولات فلر کیفیت و زندگی شما را با اثری ماندگار بهبود می بخشند. فناوری نوآورانه ما به شما کمک می کند زندگی روزمره خود را ساده کنید. آشپزخانه های برنامه ریزی شده نیز هنگام صرف غذا در وقت شما صرفه جویی می کنند. از زندگی در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید. فلر به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

 

شعبه های فعال سمسارچی:   فروش کولر گازی دست دوم و کارکرده برند هایسنس

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید