شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر

پست-ویژه-تصویر

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر

یخچال یکی از مهم ترین لوازم برقی است که در هنگام خرید آن باید به نکات زیادی توجه کنید. چرا که از این وسیله برای مدتی طولانی قرار است استفاده کنید. بنابراین باید یخچالی تهیه کنید که برای 10 تا 15 سال استفاده با مشکل خاصی مواجه نشود و نیاز به تعمیر کمتری داشته باشد. توجه به اندازه یخچال، مارک یخچال، ویژگی هایی که داراست، مدل یخچال و… در هنگام خرید بسیار مهم است.اولین موضوع که راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر و انتخاب بهترین مارک مورد بررسی قرار می‌دهیم، اندازه یخچال است. بهتر است در اندازه به تعداد نفرات خانواده توجه نمائید. طبق استاندارد زیر حجم یخچال را مد نظر قرار دهید:

اگر 1 یا 2 نفر هستید، 250 تا 380 لیتر.

اگر 3 تا 4 نفر هستید، 350 تا 530 لیتر.

اگر بیش از 5 نفر هستید، 440 لیتر به بالا.
بهتر است از خرید یخچال‌های کوچک خودداری کنید. یخچال‌های کوچک به دلیل بهره وری انرژی کمتر و کارایی کمتر، نیازمند تعمیرات بیشتری هستند.

فضای مورد نظر

متناسب با فضای آشپزخانه تان یخچال خریداری کنید. توجه کنید که یخچال برای سالم ماندن و کارایی بهتر، نیازمند فضایی مناسب است. به طوری که حداقل 10 متر از اطراف و به ویژه ناحیه پشت از دیوار و لوازم فاصله داشته باشد. بنابراین ابتدا متراژ خالی در آشپزخانه برای جایگذاری یخچال را در نظر بگیرید.

مدل یخچال

یخچال‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. فریزر درب از بالا، فریزر درب از پائین، یخچال ساید بای ساید، یخچال درب فرانسوی و یخچال دو قلو، انواع یخچال است. متناسب با نیاز و سلیقه خود می‌توانید هر یک را خریداری کنید.

اگر به دنبال یخچالی با قیمت مناسب هستید که فضای کمی نیز اشغال کند، بهترین انتخاب خرید یخچال فریزر درب از بالا است.
با بیان مزایا و معایب این یخچال، آن را بیشتر بررسی می‌کنیم:
مزایای یخچال فریزر درب از بالامعایب یخچال فریزر درب از بالادر مقایسه با دیگر یخچال‌ها قیمت مناسبی دارد.از آن جایی که قسمت یخچال در پائین است، برای استفاده از مواد غذایی باید مدام خم و راست شوید.از نظر مصرف انرژی کم هزینه است.مدل‌های مختلفی دارد.

یخچال فریزر درب از پائین

از آن جایی که فریزر آن در پائین قرار دارد، به راحتی می‌توانید به مواد غذایی یخچال دسترسی داشته باشید. این یخچال‌ها مدرن تر از یخچال فریزهای درب از بالا هستند.

مزایای یخچال فریزر درب از پائین معایب یخچال فریزر درب از پائین
طراحی زیبایی دارد.
قیمت آن بالاتر از فریزر درب از بالاست.
کشویی بودن بخش فریزر، کار را راحت می‌کند.
مصرف انرژی آن زیاد است.
دارای تنوع است.
میزان سرد کردن آن کمتر از فریزر درب از بالاست

یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید، طرحی مدرن تر از یخچال‌های نامبرده دارند. از این رو طرفدار بیشتری دارند. همچنین فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی دارند.

مزایای یخچال ساید بای سایدمعایب یخچال ساید بای ساید
دارای آپشن‌های زیادی مانند آبسردکن و یخساز است.
نیازمند فضای زیادی برای جایگذاری است.
دارای طراحی شیکی است.
فضای داخلی باریک است و ممکن است نتوانید خوراکی‌های عریض را در آن قرار دهید.
فضای داخلی بیشتری دارد.
دمای بالا و پائین ممکن است نا همانگ باشد.

یخچال فریزر درب فرانسوی

این یخچال‌ها که به صورت فریزر پائین با یخچال دو درب هستند، طرحی جالب و مورد پسند دارند. اگر قصد خرید یخچالی متفاوت و زیبا را دارید، می‌توانید از یخچال‌های درب فرانسوی استفاده کنید.
مزایای یخچال درب فرانسوی معایب یخچال درب فرانسوی
یخ ساز و آبسردکن دارد.
فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال می‌کند.
فضای داخلی گسترده‌ای دارد.
از قیمت بالاتری برخوردار است.
پهنای یخچال و فریزر خوب است.

یخچال فریزر دو قلو

یخچال فریزر‌های دو قلو، تقریبا قدیمی تر هستند. امروزه بیشتر از یخچال‌های ساید و یا فریزر درب از پائین استفاده می‌شود. اما این یخچال‌ها نیز، از فضای خوبی برخوردارند. بنابراین هنوز هم طرفدار‌های خاص خود را دارند.

مزایای یخچال فریز دو قلومعایب یخچال فریزر دو قلو
می توان هر کدام را در فضایی مجزا قرار داد.
اگر کنار هم قرار بگیرند، فضای زیادی را اشغال می‌کنند.
ظرفیت ذخیره سازی خوبی دارد.

رنگ یخچال و جنس بدنه

چهارمین ویژگی که در مبحث راهنمای خرید یخچال و انتخاب بهترین مارک باید مورد توجه قرار گیرد، رنگ و جنس بدنه است. این مورد سلیقه‌ای است. می‌توانید بنابر سلیقه هر جنس و رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید. اما بهتر است قبل از انتخاب رنگ و جنس، به مزایا و معایب هر کدام توجه کنید.

یخچال استیل

یخچال‌های استیل که ضد زنگ هستند، یکی از مدل‌های پرطرفدار یخچال هستند. این یخچال‌ها اگر چه ظاهری زیبا را مهمان آشپزخانه شما می‌کنند، اما به راحتی لک می‌گیرند. بنابراین اگر نمی‌خواهید مدام در حال تمیز کردن یخچال باشید، بهتر است‌ای مدل را خریداری نکنید. می‌توانید به جای این مدل، از مدل‌های مات خریداری کنید. لازم به ذکر است بدنه بیشتر یخچال‌های استیل، مغناطیسی نیست.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان فلاح تهران

یخچال سفید کلاسیک

یخچال‌های سفید، برای آشپزخانه‌های کوچک بهتر است. چرا که آشپزخانه را باز تر نشان می‌دهد. این یخچال‌ها نسبت به یخچال‌های استیل از قیمت کمتری برخوردارند. همچنین تمیز کردن یخچال‌های سفید در مقایسه با یخچال‌های استیل، راحت تر است.

یخچال طرح دار

یخچال‌های طرح دار با رنگ‌های مختلف، تحولی جدید در مدل‌های یخچال ایجاد کرد. این یخچال‌ها ظاهری زیبا و متفاوت را مهمان آشپزخانه شما خواهند کرد. بنابراین اگر به دنبال تنوع هستید، پیشنهاد ما به شما خرید این یخچال هاست.

یخچال سیاه

اگر به دنبال آشپزخانه‌ای تاریک با فضای متالیک هستید، یخچال سیاه برای شما مناسب است. یخچال‌های سیاه اگرچه فضای آشپزخانه را تیره و تاریک می‌کنند، اما برای کسانی که سبک تاریک دوست دارند، انتخاب خوبی است. یخچال سیاه معمولا دارای ویژگی ضد لک و اثر انگشت است.

میزان مصرف انرژی

بهتر است یخچالی تهیه کنید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. اینکار علاوه بر صرفه جویی در انرژی، سبب کاهش هزینه‌های ناشی از پرداخت قبض می‌شود. رتبه بندی برچسب انرژی ستاره که بر روی یخچال چسبانده شده است، به راحتی شما را در میزان مصرف انرژی کمک می‌کند. معمولا برچسب‌های انرژی 4 ستاره، مصرف انرژی کمتری دارند. هر چه تعداد ستاره کمتر شود، مصرف انرژی بیشتر می‌شود.

آپشن‌های یخچال

بهتر است یخچالی تهیه کنید که دارای آپشن‌های جدید باشد. به طور مثال خرید یخچال آبسرد کن دار و یا یخ ساز، کمک شایانی به شما خواهد کرد و راحتی شما را شامل می‌شود. بهتر است یخچالی که خریداری می‌کنید، محفظه‌های مشخصی برای قرار گیری مایعات و یا لبنیات داشته باشد. همچنین طوری طراحی شده باشد که سهولت در تمیزی داشته باشد. همچنین خرید یخچالی که سر و صدای کمتری دارد، بهتر است.

مارک یخچال

آخرین و مهم ترین مسئله، توجه به برندی است که یخچال را از آن خریدای می‌کنید. برند یخچال و کیفیت آن، تضمین کننده کیفیت یخچال است. بنابراین باید حتما به آن توجه نمائید. در ادامه شما را با چند برند معروف و با کیفیت آشنا می‌کنیم.

جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک، ساخت کشور آمریکا است. این یخچال دارای کیفیت عالی است. همچنین تکنولوژی‌های بکار رفته در یخچال جنرال الکتریک، سبب شهرت آن در بین مارک‌های دیگر شده است. برخی از ویژگی‌های مهم این یخچال شامل:

این یخچال علاوه بر برخوداری از آپشن یخ ساز و آبسرد کن، تولید کننده آب داغ است.

قابلیت تنظیم دما در 5 سطح مختلف را دارد.

از مصرف انرژی کمی برخوردار است.

قطعات به کار رفته در آن کارایی بالایی دارند.

جنس بدنه محکمی دارد.

یکی از خصوصیات منفی این یخچال، قیمت آن است. قیمت یخچال جنرال الکتریک اندکی بالاست. بنابراین اگر به دنبال یخچالی کم قیمت هستید، این یخچال انتخاب مناسبی نیست.

یخچال سامسونگ

باز هم سامسونگ در بین برندهای معروف و باکیفیت رونمایی می‌کند. کیفیت یخچال فریزر سامسونگ، در یک کلمه عالی است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید یخچال خود را از این برند تهیه کنید. ویژگی‌های یخچال سامسونگ شامل:

مصرف انرژی کمی دارد.

امکان اتصال به وای فای را دارد.

فضای داخلی گسترده‌ای دارد.

می توانید یخچال را از راه دور کنترل نمائید.

قیمت آن در مقایسه با یخچال‌های دیگر کمتر است.

 

یخچال ال جی

ال جی نیز همانند سامسونگ، برندی معتبر و معروف است. کیفیت قطعات یخچال فریزر ال جی بسیار عالی است. بنابراین سومین برند فوق العاده با کیفیت برای خرید یخچال، برند ال جی است. ویژگی‌های یخچال ال جی شامل:

بهره مندی از قطعاتی عالی و طول عمر بالا.

مصرف انرژی یخچال ال جی کم است.

با تعبیه درب هایی دو لایه امکان دسترسی به مواد غذایی پر مصرف بدون باز کردن درب را دارید.

کمپرسور این یخچال اینورتر است. بنابراین مصرف برق کمی داشته و بسیار کم صداست.

دارای اوپراتور و سنسور‌های دیجیتال است.

 

یخچال بوش

بوش، مارکی که همه افراد با آن آشنایی دارند. یخچال بوش همانند دیگر محصولات این برند، از کیفیت عالی برخوردار است. اگر به دنبال یخچالی با کیفیت هستید. بوش نیز یکی از برندهای فوق العاده است. ویژگی یخچال بوش شامل:

بهره مندی از صفحات دیجیتالی و هوشمند

مصرف انرژی کمی دارد.

فضای داخلی زیادی دارد.

دارای آبسردکن و یخ ساز است.

اگر قصد خرید یخچال جدید دارید و یا به دنبال یخچال خوب برای جهیزیه هستید، ما در این مقاله شما را به طور کامل راهنمایی کردیم. تمام نکاتی که برای خرید یخچال خوب باید بدانید، در مطالب فوق گفته شده است. جنس یخچال، مارک یخچال، اندازه، آپشن هایی که باید داشته باشد و… از ویژگی‌های مهم در خرید یخچال است.

منبع: سمساری در تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

 سمساری در ولیعصر

سمساری در خیابان فاطمی

سمساری در سهروردی

سمساری در هفت تیر

سمساری در دیباجی

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید