home سمساری راهنمای خرید تلویزیون دست دوم

راهنمای خرید تلویزیون دست دوم

راهنمای خرید تلویزیون دست دوم

اگر قصد خرید تلویزیون با کیفیتی را دارید و احساس می کنید خرید تلویزیون نو شما را با هزینه ی بالا رو به رو خواهد کرد، فکر کردن به خرید تلویزیون دست دوم کار اشتباهی نخواهد بود. هرچند ریسک این خرید کمی بالا خواهد بود، اما اگر به صورت تخصصی انتخاب را انجام دهید، درجه ی ریسک پایین تر خواهد آمد.

سمسارچی، خریدار انواع لوازم دست دوم شما با بالاترین قیمت در ایران

نکاتی که باید هنگام خرید تلوزیون دست دوم به آن توجه داشت:

  1. یکی از نکات اصلی که در هنگام انتخاب تلوزیون دست دوم باید در نظر داشت این است که با فروشنده آشنایی داشته باشید. البته در این شرایط باید فروشنده منصف باشد تا ایرادات و یا نکات قابل توجه را به شما انتقال دهد.
  2. شما باید تلوزیون را در دو مرحله ی خاموش و روشن را تست نماید تا ایراد احتمالی را بیابید.
  3. نحوه پخش صدا تلویزیون را فراموش نکنید
  4. توجه به وضوح تصویر که به تعداد پیکسل‌های صفحه‌نمایش مرتبط است. هر چه تعداد پیکسل‌ها در اینچ مربع بیشتر باشد وضوح و کیفیت تصویر خروجی بیشتر است.
  5. در نرخ پردازش هرچه پردازش تصاویر تلویزیون در واحد زمان بیشتر باشد کیفیت و تجربه تماشای بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.اندازه‌های ۵۰ تا ۶۰ هرتز حد معمولی و رو به پایین است که می‌تواند استفاده غیرحرفه این مناسب باشد. اندازه ۱۰۰ هرتز برای نمایش تصاویر سریع مانند فیلم‌هایی که اکشن‌های سریع دارند مناسب‌اند.اندازه ۲۰۰ هرتز مخصوص فیلم‌های ورزشی و همچنین بازی‌های ویدیویی می‌باشد.
  1. حتماً صفحه‌نمایش را در دو حالت روشن و خاموش با دقت بررسی کنید تا در آن آثاری از ضربه خوردگی یا پیکسل سوخته وجود نداشته باشد.همچنین به رنگ صفحه‌نمایش هنگامی‌که خاموش از دقت کنید تا رنگی غیرمعمول (به‌عنوان‌مثال رنگ صفحه‌نمایش رو به رنگ زرد باشد) نداشته باشد.
  1. صدا در اکثر تلویزیون‌های دست ‌دوم خوب و سالم است. بااین‌حال همیشه قبل از خرید تلویزیون دست دوم تست صدا را فراموش نکنید. امروزه به دلیل اینکه تلویزیون‌ها باریک‌تر می‌شوند کیفیت صدا به دلیل استفاده از اسپیکرهای نازک‌تر پایین‌تر آمده است لذا برای داشتن صدای مطلوب مجبورید از اسپیکرهای خارجی استفاده کنید.
  1. هنگام خرید، مدل شماره تلویزیون را از فروشنده سوال نمایید و اطلاعات و امکانات تلویزیون را بررسی نمایید.البته این که تلویزیونی که خریداری می کنید جزو مدل های جدید باشد نیز اهمیت دارد تا در زمان کم مجبور به خرید مدلی دیگر نباشید. اگر تلویزیون از قابلیت های روز پشتیبانی نکند پس از مدت استفاده از آن برایتان جذابیتی نخواهد داشت و مجبور به تعویض آن با مدلی دیگر و با امکانات پیشرفته تر خواهید شد که در این شرایط مجبور به پرداخت هزینه ی بالاتر خواهید بود.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری بلوار فردوس

سمساری در گیشا

سمساری بلوار مرزداران

سمساری در میدان انقلاب

سمساری در خیابان لاله زار

شعبه های فعال سمسارچی:   چرا شعله اجاق گاز روشن نمی ماند؟

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید