شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

راهنما خرید تلویزیون دست دوم و کارکرده

پست-ویژه-تصویر

راهنما خرید تلویزیون دست دوم و کارکرده

خرید تلویزیون دست دوم و کارکرده از خریدهای مهم و با درجه ریسک زیادی است. در صورتی که تمایل به خرید مدل با کیفیتی را دارید و احساس میکنید خرید تلویزیون جدید شما را با قیمت زیاد رو به رو خواهد کرد، فکر کردن به خرید تلویزیون دست دوم و کارکرده کار اشتباهی نخواهد بود. اما توجه داشته باشید که هر تلویزیونی را خریداری نکنید و مدل مورد نظرتان را از جهات مختلف بررسی نمایید. ریسک این خرید کمی بالا خواهد بود، اما اگر به صورت تخصصی انتخاب را انجام دهید، درجه ی ریسک پایین تر خواهد آمد. آگاهی کامل در این زمینه باعث میشود با خرید تلویزیون با هزینه مناسب، رضایت را از محصول داشته باشید. در ادامه این مقاله از سمسارچی همراه ما باشید.

دقت کنید اینکه تلویزیون بین لوازم کوچک و دم دستی نیست، آشنایی با عیب های آن کمی دشوارتر میباشد. برای نمونه مثل تلفن همراه نیست که در صورت بروز مشکلات هر چند کوچک در ظاهر و یا کارایی، با کمی دقت متوجه آن شوید. البته که دقت زیاد در زمان خرید تلویزیون جدید هم نیاز است، ولی درجه ی اهمیت در زمان خرید تلویزیون دست دوم افزایش خواهد یافت. اینکه متوجه شوید که باید در هنگام خرید تلویزیون دست دوم به چه نکاتی توجه کنید، کمک خواهد کرد تا مدل پیش رویتان را با دقت بسنجید و انتخابی مناسب داشته باشید. البته لوازم دیجیتال از هر نوعی که باشند به توجه دقیق تر نیاز دارند تا ایرادی به محصول وارد نباشد و در کنار آن پس از خرید محصول ضرر نمی کنید.

مهمترین نکات خرید تلویزیون LED یا OLED ؟

فن‌آوری صفحه‌نمایش تلویزیون در سال‌های اخیر به‌طور قابل‌توجهی پیشرفت کرده است. این امر منجر به پیشرفت فوق‌العاده در تجربه تماشای تلویزیون شده است. پس باید تصمیم بزرگی را در انتخاب بین LCD ،LED و OLED بگیریم.
باید عادلانه این موضوع را بررسی کنیم که هر سه این فناوری‌ها برای تجربه تماشا عالی هستند و رنگ‌ها را به‌صورت واضح برای شما به ارمغان می‌آورند.

LED یا OLED ؟

تلویزیون LCD

تلویزیون‌های LCD:

  • تصویر را از طریق تابش نور پس‌زمینه (لامپ فلوئور سنت) به سلول‌هایی که خودرنگ‌های را ایجاد می‌کنند، تولید می‌کنند.
  • مصرف انرژی بیشتری نسبت به بقیه تکنولوژی‌ها به دلیل وجود لامپ فلوئور سنت دارند.
  • در بازار قیمت کم‌تری نسبت به بقیه تلویزیون‌ها دارند.

تلویزیون LED

  • در این نوع تلویزیون‌ها تکنولوژی جدیدی نسبت به تلویزیون‌های LCD وجود ندارد.
  • تنها تفاوت در لامپی که نور پس‌زمینه را تولید می‌کند، است.
  • لامپ استفاده‌شده در تلویزیون‌های LED، از نوع LED است.
  • این نوع تلویزیون‌ها مزایایی مانند: مصرف انرژی کمتر، زاویه دید بهتر، شفافیت و کنتراست بهتر نسبت به تلویزیون‌های LCD دارند.

مشخصات فنی تلویزیون را فراموش کنید

تمام تولیدکنندگان تلویزیون در کاتالوگ‌های تبلیغاتی، مشخصات فنی زیادی را ذکر می‌کنند که بیشتر به کتاب‌های علمی تخیلی شبیه میباشد. پیش از این در مقالات مختلفی به طور مفصل به توضیح اصطلاحات اشتباه و اعداد و ارقام دروغین منتشر شده توسط تولید کنندگان، اشاره کرده‌ایم، برای مشاهده جزئیات کامل به مقاله «۱۶ اصطلاح گیج کننده در مورد صفحه نمایش و تلویزیون دست دوم به همراه معانی آنها » مراجعه کنید. ولی بصورت خلاصه باید بدانید که کنتراست تصویر، رفرش ریت و زمان پاسخ گویی همگی دروغ هستند و تولیدکنندگان از طرق مختلف این اعداد را به شکل غیرواقعی اعلام می‌کنند. قبل از انتخاب و خرید هر تلویزیون، از نزدیک کیفیت تصویر آن را در شرایط مختلف مشاهده نموده و آن را با دیگر تلویزیون‌ها مقایسه کنید. به عنوان مثال اگر با زاویه به تلویزیون نگاه کنید به راحتی می‌توانید متوجه محدودیت یا عدم محدودیت زاویه دید تلویزیون شوید. توجه داشته باشید که اکثر تلویزیون‌ها زاویه دید افقی مناسبی دارند، پس سعی کنید زاوید دید عمودی را نیاز از پایین و بالای تلویزیون بررسی کنید. مورد دیگری که در انتخاب تلویزیون اهمیت دارد سایز آن است، هرچه تلویزیون بزرگتر باشد بهتر است، اما نباید بدنبال یک تلویزیون خیلی بزرگ باشید. شما می‌توانید براساس مکان قرار گیری تلویزیون در منزل خود و فاصله‌ای که قرار است نسبت به آن نشسته و به تماشای بنشینید، تلویزیون خود را انتخاب نمایید.

شعبه های فعال سمسارچی:   معرفی برند و کولر گازی های زیمنس

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در کیانشهر تهران

سمساری در دزاشیب تهران

سمساری در خیابان شهید محلاتی تهران

سمساری در آریاشهر تهران

سمساری در امیر آباد تهران

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید