home سمساری سمساری در حکیمیه تهران

سمساری در حکیمیه تهران

سمساری در حکیمیه تهران

خریدار لوازم منزل دست دوم در حکیمیه با بیشترین قیمت و تضمین 100% هم اکنون با ما در تماس باشید. هم اکنون با کارشناسان مجموعه سمسارچی در تماس باشید.

تماس مستقیم: 09122725127

سمساری در حکیمیه تهران

بهترین خریدار کلیه لوازم منزل بصورت کلی و جرئی 

مبلمان (استیل , سلطنتی , راحتی و کلاسیک)  

سرویس خواب ایرانی و خارجی 

یخچال و ماشین لباسشویی , ظرفشویی , ماکروفر و اجاق گاز 

انواع فرشهای ماشینی و دستبافت توسط سمساری حکیمیه

تلویزیون های LCD/LED و سینما خانگی 

خریدار انواع چینی آلات , کریستال و خرده ریز انباری و …

محله حکیمیه تهران

حکیمیه نام محله‌ای در شمال شرق شهر تهران که میتوان گفت شمال شرقی ترین نقطه شهر تهران محسوب میشود. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده و دارای ۳ فاز است.

سمساری در حکیمیه

این محله از شمال به بزرگراه بابایی، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به ۳۵ متری خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود. حکیمیه دارای هوای پاکی می‌باشد. این محله از شمال به باغات لواسان، از جنوب به پارک ملی سرخه‌حصار، از غرب به پارک جنگلی لویزان، و از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر احاطه دارد.

دانشگاه صنعت آب و برق، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه امام حسین، دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق، دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان در این منطقه قرار دارد.

همچنین در شمال شرق حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین قرار دارد که از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از شرق به تلو ختم می‌شود. این کوی دارای دو فاز با ساختمانهای معمولاً چهار طبقه و خیابان‌های فرعیه عریض می‌باشد. در میان دو فاز کوی دانشگاه امام حسین، مسجد صاحب الزمان و میدان میوه و تره بار کوچکی وجود دارد.

مزایای خرید از سمساری در حکیمیه تهران

این سمساری با سابقه فراوانی که در این شغل دارد سعی دارد بهترین اجناس را به مشتری ارائه دهد.کیفیت بالا و قیمت عالی از مزایای خرید و فروش از سمساری در حکیمیه تهران هستند.

قطعا برای مشتری طرز برخورد کارکنان و محیط کاری بسیار حائز اهمیت است.این سمساری با رعایت تمامی این نکات رضایت کامل مشتری را جلب نموده است.

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری حکیمیه تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در حکیمیه تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری سمسارچی در حکیمیه تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری منصف در حکیمیه

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در حکیمیه تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در میرداماد

سمساری در ونک

سمساری در پونک

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

سمساری در حکیمیه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید