شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در نیاوران تماس: 09122725127

پست-ویژه-تصویر

سمساری در نیاوران تماس: 09122725127

بهترین خریدار وسایل منزل در محدوده نیاوران تهران با تضمین 100% و پرداخت سریع و آنی در محل. هم اکنون با مجموعه ما در تماس باشید و اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

شماره تماس: 09122725127

شمال تهران: 22244290

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

با نزدیک ترین سمساری در محدوده نیاوران همین الان تماس بگیرید تضمین 100%

شعبه نیاوران : 09122725127

سمساری در نیاوران

سمساری در نیاوران تهران

سمساری سمسارچی در نیاوران به عنوان خریدار لوازمی مانند فرش دستبافت و ماشینی، خریدار لوازم آشپزخانه مثل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، چینی آلات و ظروف و دیگر وسایل آشپزخانه، خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، خریدار مبلمان و سرویس خواب، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه و سایر لوازم، اداری و شرکتی نیز مشغول به فعالیت است. این سمساری فقط در نیاوران نمی باشد و در مناطق دیگر تهران هم نیز شعبه دارد و آماده برای خدمت رسانی و خرید لوازم نو و کارکرده شما دوستان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در نیاوران در تماس باشید.

خدمات سمساری در نیاوران تهران

  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی دست دوم در نیاوران
  • خریدار انواع لواز برقی خانگی
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم
  • خریدار انواع مبل و تلویزیون
  • خریدار خرده لوازم انباری و….

برای خرید و فروش اجناس دست دوم به سمساری در تهران مراجعه کنید.

خریدار لوازم منزل دست دوم در نیاوران

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در نیاوران تهران با منصف ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

سمساری در نیاوران

بهترین سمساری در نیاوران

امروزه به دلیل داشتن مشغله کاری زیاد افراد و سختی رفت و آمد ها و ترافیک شدید تصمیم گرفته اند تا کمتر به فروشگاه ها مراجعه نمایند و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل سمساری نیاوران کارشناسانی را انتخاب کرده تا از طریق تماس تلفنی در دسترس باشند و در اولین فرصت پاسخگوی شما مشتریان عزیز باشد و این کار بیشتر در جهت رفاه شما مشتریان گرامی می باشد تا سریع برای خرید لوازم به منزل و محل کار شما مراجعه کنند.

برای فروش فوری هم اکنون با سمساری نیاوران در تماس باشید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان پس از تماس های شما در محل اعزام شده و با پرداخت آنی وسایل دست دوم شما را خریداری می کنند.

مزیت های فروش لوازم منزل به سمساری در نیاوران

1. کارشناسان سمساری در نیاوران با کلیه لوازم ها برند ها و مارک ها آشناییت کافی را دارند و ارزش هر کدام از آنها را به طور دقیق می دانند. و به این جهت شما از قیمت های تعیین شده توسط این سمساری اطمینان لازم را داشته باشید.

2.کارشناسان ما در کلیه روز های هفته حتی در ایام ها تعطیل هم آماده پاسخگویی و خدمت رسانی می باشند.

3.شما می توانید از طریق واتس آپ عکس لوازم خود را به کارشناسان ما ارسال کنید و آنها بعد از بررسی های لازم قیمت را تعیین کنند و با شما هماهنگ کنند که حضوری جهت خرید لوازم شما اقدام نمایند.

مشخصات فرش دستباف از نظر اندازه

رایج ترین اندازه برای فرش های ایرانی 6 متری، 9 متری، 12 متری، 24 متری است که طبق اندازه فضایی که دارید انتخای می کنید. جهت فروش فرش دستباف در نیاوران با ما در تماس باشید.

خریدار لوازم برقی نو و دست دوم در نیاوران

شما در محل کار یا منزل بیشتر از لوازم برقی استفاده می کنید و در برخی مواقع به علت نوسانات برق دچار خرابی شده است. و بعضی اوقات هزینه تعمیر کردن آنها بیشتر از خرید نو آن می باشد. در این حالت شما ترجیحا این لوازم را می فروشید و لوازم نو را جایگزین آنها می کنید.

شماره تماس سمساری در نیاوران یا سمساری آنلاین در نیاوران برای این منظور همراه شما هم شهریان عزیز می باشد.

مهارتهای لازم برای راه اندازی سمساری در محدوده نیاوران تهران

_آشنایی کامل با کلیه لوازم منزل

_آشنایی با تمامی مارک ها

_آشنا بودن با نرخ تمامی اجناس

_دارا بودن اخلاق کاری

_داشتن سرمایه کافی

_استفاده از تجربیات افراد با تجربه

_داشتن مکان مناسب

سمساری در نیاوران

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری نیاوران تهران

اگر که شما وسایلی قدیمی جهت فروختن کنار گذاشته اید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید  میتوانید به روش آنلاین به نزدیکترین سمساری نیاوران اطلاع بدهید. شما میتوانید اینکار را به روش اینترنتی انجام بدهید.

در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچ گونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت نمایید،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود.

پیش از اینکه نزد سمساری در نیاوران بروید باید بدانید داشتن اطلاعات لازم در باره فروش کالاهای قدیمی از جمله وسایلی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در انجام معامله ای رضایت بخش یاری نماید.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در نیاوران تهران مراجعه نمایید.

 فروش اجناس دست دوم با کیفیت در سمساری نیاوران

مسئولیت دیگری که بر عهده سمساری‌ها می باشد؛ ترمیم و تعمیر برخی از اجناس دست دوم است تا کیفیت عالی برای فروش آنها فراهم کنند. البته وسایل زیادی در سمساری‌ نیاوران وجود دارد که به دلیل چند خط و خش ساده در دسته وسایل دوم می باشد اما کیفیت و کارکرد فوق العاده ای دارند. تعمیر و ترمیم این اجناس ارزش آنها را بیشتر می‌کند.

مجوز کسب و کار سمساری نیاوران

همان گونه که قبلا هم اشاره کردیم سمساری‌ها؛ هم مانند بقیه کسب و کارها احتیاج به مجوز قانونی دارند. نداشتن مجوز کسب و کار در این حرفه به منزله غیر قانونی بودن خرید و فروش وسایل دست دوم در این شغل است.

هم در سمساری‌های سنتی و هم در سمساری‌های آنلاین، سمسارها برای کسب و کار خود باید مجوزهای لازم را دریافت کرده باشند، البته در ایران بدون داشتن جواز کسب نمی‌توانید به این تجارت بپردازید دلیل این امر پیشگیری از کلاه برداری و دزدی است.

سمساری یخچال در نیاوران

امروزه بسیاری از  افراد دوست دارند یخچال ساید دست دوم خود را بفروشند. شما می توانید این کار را به راحتی با تماس با سمساری یخچال در نیاوران انجام بدهید.

خریدار لوازم برقی در شمال تهران|جهت فروش لوازم برقی خود با سمساری سمسارچی در تهران در تماس باشید.

سمساری در نیاوران

سمساری خریدار کولر گازی در نیاوران

امروزه کولر گازی ها بازار داغی در ایران دارند. اما اگر قصد فروش آن را دارید باید نخست به یک سمساری معتبر رجوع کنید. سمسارچی بهترین سمساری خریدار کولر گازی در نیاوران تهران است. هم اکنون با سمساری در نیاوران در تماس باشید.

سمساری خریدار تلویزیون در نیاوران

تلویزیون یک لوازم مهم در هر خانه ای به حساب می آید.تلویزیون کارایی های زیادی در هر خانه دارد و خانواده هارا به دور هم جمع می کند سمساری خریدار تلویزیون در نیاوران خریدار تلویزیون شما در تهران می باشد.

سمساری منصف در نیاوران

سمسارچی با سال ها سابقه در کنار شماست تا بهترین خرید و فروش را داشته باشید.

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در نیاوران تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با گروه سمسارچی تماس بگیرید.

سمساری در نیاوران

اگر به دنبال فرش دستبافت هستید می توانید به سمساری سمسارچی در نیاوران مراجعه کنید و با قیمتی مناسب خریداری کنید. هم اکنون با یکی از شماره های داخل سایت در تماس باشید.

به مکالمه بپیوندید

  • نگین ژوئن 04, 2022در 11:27 ق.ظ

    در سریع ترین زمان ممکن به منزل من آمدند و با قیمت های مناسبی اجناس دست دوم من را خریدند با تشکر.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید