home سمساری سمساری در ولیعصر

سمساری در ولیعصر

سمساری در ولیعصر

خریدار برتر لوازم خانگی دست دوم با بیشترین قیمت در خیابان ولیعصر. تضمین 100% به همراه خدمات مشاوره حرفه ای به شما همشهریان گرامی در شهر تهران توسط سمساری در ولیعصر تهران.

شماره تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

سمساری خریدار لوازم منزل، فرد یا شرکتی هست که بعنوان واسطه‌ ای در فرآیند خرید و فروش لوازم منزل عمل میکند. این افراد معمولا دارای تخصص در زمینه‌ های مختلف لوازم منزل مثل انواع مبلمان، لوازم آشپزخانه، لوازم خواب و دیگر وسایل دکوری می‌ باشند.

سمساری در ولیعصر

بهترین سمساری در ولیعصر

امروزه سمساری های بسیاری در خیابان ولیعصر تهران فعالیت دارند اما سمسارچی با تیمی حرفه ای و با سابقه ای درخشان یکی از گزینه هایی هست که به شما بیشترین قیمت را برای خریداری لوازم منزل دست دومتان پیشنهاد می دهد. تیم سمساری در ولیعصر  تهران به صورت لحظه ای اماده حضور در محل شما هستند.

خریدار لوازم برقی دست دوم در ولیعصر

شما می توانید با یک تماس انواع لوازم برقی از قبیل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، دستگاه های برقی موجود در منزل را به سمساری در ولیعصر بفروشید. کافیست همین الان تلفن را برداشته و با یکی از کارشناسان زبده ما در تماس باشید.

مهمترین مزیت های سمساری در ولیعصر چیست؟

دلایل انتخاب سمساری در ولیعصر، سمسارچی :

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت
ویژگی امتیاز
بالاترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ 5/5
سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ 4.8/5
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ 4.7/5
مناطق تهران ⭐⭐⭐⭐⭐ 4.9/5

بهترین خریدار لوازم خانگی کارکرده در ولیعصر تهران با بیشترین قیمت

آیا شما در حال تغییر دادن دکوراسیون منزلتان هستید یا نیاز به تغییر لوازم خانگی خود دارید!؟ آیا از داشتن لوازم کارکرده با کیفیت و قیمت مناسب برای خانه خود خوشحال می‌ شوید!؟ اگر جواب شما مثبت هست، مناسب ترین مقصد برای فروش و خرید لوازم خانگی کارکرده در ولیعصر تهران را پیدا کرده‌اید.

تیم سمسارچی با افتخار به شما خدمات فروش و خرید لوازم خانگی کارکرده با کیفیت و قیمتی مناسب در خیابان ولیعصر تهران ارایه می‌ دهیم. در صورتی که شما دنبال یافتن راهی برای معامله اقتصادی و نیز حفظ محیط زیست هستید، خرید لوازم خانگی کارکرده انتخاب هوشمندانه‌ ای میباشد.

سمساری در ولیعصر

خدمات سمساری در ولیعصر تهران

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در ولیعصر
  • خریدار انواع مبل دست دوم در ولیعصر
  • خریدار انواع وسایل برقی منزل در ولیعصر
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی در ولیعصر
  • خریدار انواع فرش دستباف دست دوم در ولیعصر

سمساری منصف تهران

سمساری در ولیعصر

خریدار لوازم آنتیک و عتیقه در ولیعصر تهران

همیشه در ایران از دیر باز سمساری در ولیعصر تهران محل یافتن وسیله های آنتیک قدیمی و جالبی بوده است که گاهی قدمت آن ها ممکن است به هزاران سال پیش برسد.خیلی از این وسایل کارکرده و قدیمی جز لوازم قدیمی و عتیقه محسوب میشود. در واقع به هر وسیله قدیمی که در کلکسیون ها مورد استفاده قرار گیرد عتیقه یا آنتیک میگویند. سمسارچی، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه در ولیعصر می باشد.

افرادی هستند که یا علاقه ای به اینگونه لوازم ندارند و یا محلی برای نگهداری این لوازم ندارند و یا حتی از قیمت و قدمت آن آگاهی ندارند.

سمساری در ولیعصر

معرفی خیابان ولیعصر تهران

خیابان ولیعصر، با نام رسمی شریعتی، یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر تهران است که در جنوب تهران و در منطقه ۶ قرار دارد. این خیابان از تقاطع خیابان شمس آبادی (ولنجک) تا تقاطع جمهوری اسلامی (سهروردی) در طول حدود ۱۷ کیلومتر درازا می‌کشد.

خیابان ولیعصر به دلیل موقعیت مرکزی و نزدیکی به مراکز تجاری و اداری شهر تهران، بسیار حائز اهمیت است. این خیابان دارای شورای تجاری، شورای تبلیغاتی و سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلفی است که در آن فعالیت می‌کنند. سمساری در ولیعصر تهران نیز در همین نواحی است.

هم اکنون با دست دوم فروشی یا امانت فروشی در ولیعصر تهران در تماس باشید.

سمساری در ولیعصر

خریدار لوازم خانگی دست دوم در ولیعصر تهران

شاید شما بعضی لوازم منزلتان را دوست نداشته باشید و یا به هر دلیلی بخواهید آن ها را عوض کنید. سمساری در ولیعصر خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در شهر تهران و خیابان بزرگ ولیعصر می باشد.

سمساری در ولیعصر

تیم ما در تمامی ساعات شبانه روزی پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید