شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

نکاتی که هنگام خرید ماکروفر دست دوم باید بدانید

پست-ویژه-تصویر

نکاتی که هنگام خرید ماکروفر دست دوم باید بدانید

در زمان حاضر با تقاضای زیادی برای خرید ماکروفر دست دوم مواجه روبه رو هستیم. علت آن هم افزایش بسیار قدمت ها و ثبات نداشتن قیمت ها است. این موضوع سبب می‌شود که بسیاری از افراد به سراغ خرید دست دوم این کالا بروند.

 

نکات مهمی که در خرید ماکروفر دست دوم باید بدانید

ماکروفرها یکی از وسیله هایی است که از افراد بسیاری به آن نیاز مند هستند. از افراد مجرد گرفته تا شرکت ها وو برای گرم کردن غذاهای کارمندان خود.

اما خرید کالای دست دوم همواره با چالش ها و خطراتی همراه است. چراکه ما دلیل اصلی فروش این وسیله از طرف صاحب آن را نمی‌دانیم. از همین رو ممکن است برای خرید یک وسیله خاص هزینه کنیم و سپس متوجه شویم که آن وسیله خراب یا غیرقابل استفاده است.

بهترین راه برای خرید ماکروفر دست دوم ، خرید از سمساری معتبر است. چراکه جا و مکان یک سمساری معتبر مشخص است از همین رو می‌توانید خرید خود را پیگیری کنید. نکته دیگر اینکه سمساری یک وسیله را کاملاً تعمیر و آماده استفاده می‌کند و سپس آن را برای فروش قرار می‌دهد. خرید این‌گونه لوازم دارای نکاتی  است که پیش از خرید باید آن‌ها را در نظر گرفت.

 

ویژگی هایی که در خرید ماکروفر دست دوم باید در نظر داشته باشیم  چه مواردی است؟

همانطورکه گفتیم خرید ماکروفر دست دوم با ریسک‌هایی همراه است. از همین رو باید شرایط و جوانب آن را به‌خوبی درنظر بگیرید تا بتوانید یک ماکروفر دست دوم خوب را برای استفاده طولانی مدت بخرید.

از مراکز معتبر خریداری کنید

در بالا بیان کردیم که برای خرید جنس دوم، بهتر از سمساری خریداری کنید. سمساری های کالای دست دوم اگر ایرادی داشته باشد برای اینکه مشکلی پیش نیاید آن را تعمیر و سپس میفروشند.

 

حجم ماکروفر را با توجه به تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید

شما ممکن است بتوانید یک ماکروفر 20 لیتری نو را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ اما باید بدانید که این ماکروفر تنها برای خانواده‌های تک نفره مناسب است. بنابراین اگر این وسیله را آنلاین خریداری می‌کنید حتماً به تعداد اعضای خانواده و اندازه آن دقت نمایید.

حضوری ماکروفر را بررسی کنید

سعی کنید که برای خرید ماکروفر دست دوم ، حتماً به‌صورت حضوری مراجعه کرده و تمام جزییات این دستگاه را بررسی نمایید. اگر درب ماکروفر ترک داشته باشد یا قسمتی از آن پاره یا سوراخ شده باشد، می‌تواند اشعه خطرناک را در فاصله نزدیک پخش نماید.

 

برند ماکروفر را در نظر داشته باشید

برند های معتبر معمولا زمان بیشتری پاسخگو خرابی های احتمالی خواهند بود.

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار ماکروفر دست دوم

مهلت تست کالا

بهترین راه برای خرید لوازم دست دوم این چنینی، گرفتن مهلت تست از فروشنده است. به‌ویژه اگر این کالاها را از یک فروشنده عادی تهیه می‌کنید، برای گرفتن مهلت تست به توافق برسید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در تجریش 

سمساری در اقدسیه 

سمساری در هروی

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

 

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید