home سمساری هنگام خریداجاق گاز دست دوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خریداجاق گاز دست دوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خریداجاق گاز دست دوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید  لوازم خانگی دست دوم در کشور ما مقوله چندان عجیبی نیست. که خب اجاق گاز نیز از این امر مستثنا نیست. بسیاری از افراد در موقعیت‌های مختلف مجبور به خرید لوازم دست دوم منزل می‌شوند.

قیمت بالای لوازم منزل نیز یکی ازعامل های این موضوع است. به عنوان مثال زمانی که تصمیم به زندگی موقتی در شهری دیگر را می‌گیرید، نیاز به لوازم منزل خواهید داشت.خرید لوازم دست دوم منزل، اندکی دشوار است. چراکه این لوازم اغلب استفاده شده هستند. از همین رو خریدار نمی‌داند که با چه وسیله‌ای روبرو است.

برای خرید این لوازم راه‌های زیادی وجود دارد. در هنگام خرید باید به برخی ویژگی‌های آن‌ها دقت شود تا بتوان در بین این لوازم یک وسیله باکیفیت را که بتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد بخریم.در این مقاله ما به معرفی ویژگی های اجاق گاز دست دوم می پردازیم تا بتوانیم بهترین اجاق گاز دست دوم را خریداری کنیم.

1.اجاق گاز مناسب با نیاز خود خریداری کنید

اجاق گاز ها انواع مختلفی دارند از جمله اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز ایستاده و اجاق گاز فردار که خب هرکدام از این مدل ها مخصوص نیاز های مختلفی است.پس قبل ازخرید  نیاز خود را مشخص کنید.

2.تعداد شعله های اجاق گازتان را مشخص کنید

اجاق گازها تعداد شعله های مختلفی دارند وباید بدانید که هرچه قدر تعداد شعله های بیشتر باشد طبیعتا  حجم گاز بیشتری مصرف می شود.اجاق گاز های رومیزی دارای انواع سه شعله، چهار شعله و پنج شعله هستند. اجاق گازهای رومیزی دارای انواع توکار و روکار هستند. گاز رومیزی با تعداد شعله کمتر از نوع روکار و قابل حمل است.

3.ولوها و شیرها

ولو یا شیر اجاق گاز وسیله‌ای است که برای تنظیم شعله اجاق گاز به کار می‌رود. این وسیله بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. اما بخش مهمی از اجاق گاز است. در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم حتماً عملکرد ولوها را بررسی نمایید.

4.ترموکوپل

ترموکوپل‌ها امروزه جزو مهمی از اجاق گازها هستند. این وسیله برای مواقعی طراحی شده است که شعله اجاق گاز در اثر ریختن آب یا ورزش باد خاموش می‌شود. در چنین مواقعی این وسیله با قطع کردن جریان گاز مانع از پخش گاز خام در فضا می‌شود.

گاهی اوقات در برخی اجاق گازهای ترموکوبل دار، خرابی ترموکوبل مانع از پایداری شعله می‌شود. حتماً در حین خرید پایداری شعله ها را بررسی کنید.

مواردی که در بالا گفته شد نکته های مهمی بود که در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم باید در نظر داشته باشید.اما نکات دیگری نیز وجود دارد که شاید اهمیت چندانی نداشته باشد اما خوب است آن ها را بدانیم.

نکات  دیگری درخرید اجاق گاز

  1. زمان خرید اجاق گاز به ظاهر آن هم توجه داشته باشید. ظاهر اجاق گاز جلوه بصری منزل شما است. حتی اگر قصد استفاده از آن برای مدت کوتاه و چند ساله را دارید، بازهم ظاهر آن را در نظر بگیرید.
  2. مکانی که قرار است اجاق گاز را قرار دهید حتما در نظر داشته باشید.
  3. حال که قصد دارید اجاق گاز دست دوم خریداری کنید در صورت امکان از سمساری های معتبراین وسیله را خریداری کنید،زیرا سمساری ها ابتدا این لوازم را تعمیر می کنند وسپس برای خرید عرضه می کنند.
  4. اگر از برنامه‌های موبایلی و فروشنده‌های مستقیم برای خرید این وسیله استفاده می‌کنید. برای بازدید کالا از همراه داشتن پول نقد و اشیای قیمتی پرهیز کنید.
  5. حتی‌المقدور در هنگام مراجعه به خانه اشخاص برای خرید، شخص دیگری را نیز با خود ببرید.
  6. دقت داشته باشید که گول ظاهر تمیز یک وسیله را نخورید و حتماً ویژگی‎‌های گفته شده را در آن‌ها بررسی نمایید.
  7. برای خرید اجاق گازهای دست دوم بهتر است از برندهای معروفتر خرید کنید.
شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان جلفا تهران

قیمت خرید اجاق گاز دست دوم

 قیمت اجاق گاز دست دوم به عوامل مختلفی بستگی دارد اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل آن ظاهر کالا است. هر چقدر از این اجاق گاز دست دوم، کمتر استفاده شده باشد، ظاهر تمیزتری نیز خواهد داشت.فردار بودن یا نبودن، عمل کردن یا نکردن هر یک از بخش‌های اجاق گاز، بدنه آن و تعداد شعله‌ها نیز در قیمت تأثیرگذار است. اگر قصد دارید که یک اجاق گاز دست دوم سالم را با قیمت مناسب تهیه کنید.بهتر است آن را از یک سمساری معتبر بخرید. چراکه در این صورت مشکل خراب بودن یا نبودن کالا را نخواهید داشت. کالاهای مورد عرضه در سمساری‌ها یا سالم هستند یا تعمیر شدند.

 به عنوان کلام آخر

خرید اجاق گاز دست دوم کار چندان دشواری نیست حتی به صرفه نیز هست.فقط هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید.و بهتر است که از سمساری این وسیله را خریداری کنید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در شریعتی تهران

سمساری در زعفرانیه

سمساری در فرمانیه

سمساری در تهرانپارس

سمساری در میرداماد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید