home سمساری کارهایی که هنگام خرید اجناس دست دوم باید بدانیم

کارهایی که هنگام خرید اجناس دست دوم باید بدانیم

کارهایی که هنگام خرید اجناس دست دوم باید بدانیم

قطعا شما هم وسیله ایی دارید که بخواهید آن را بفروشید. اما چطور می توانید بقیه را مجاب کنید برای کالای شما پول پرداخت کنند؟ در این مطلب به بیان نکاتی می پردازیم که با رعایت آن، مردم کالای دست دوم شما را خریداری خواهند کرد.

1. فروش جنس و داشتن پول آن

در برخی موارد با توجه به هزینه‌ای که موقع خرید وسیله کرده‌ایم، برای فروش یا قیمت‌گذاری آن دچار شک و ترید می‌شویم و نمی‌توانیم درست تصمیم بگیریم. با فروختن وسایل به‌جای آن‌که استرس مراقبت از آن را داشته باشیم، لذت داشتن پول آن را می‌چشیم.
2. قیمت گذاری مناسب داسته باشیم

اگر متوجه شدیم که هیچ‌کس مایل نیست وسیله ما را بخردزمانیکه هیچ مشتری برای کالا خود پیدا نمی کنیم می توان نتیجه گرفت قیمتی که داده‌ایم اشتباه است. به هر حال افراد زمانی که وسیله ایی برای خود باشد، قیمت بالاتری می دهند.

نکته: طبق یک تحقیق منتشرشده در مجله «علوم اعصاب، روانشناسی و اقتصاد»، افرادی که رقم بالا برای چیزی درخواست می‌کنند، دل‌بستگی فیزیکی به آن دارند و اصطلاحاً هنوز از آن دل نکنده‌اند! اقتصاددانان حتی این را اختلاف بین «آنچه فروشنده مایل به پذیرش است» و «تمایل خریدار» می‌دانند.
3. زمان معینی برای فروش داشته باشیم

برای فروختن وسیله ی خود زمان مشخص کنید. یعنی تصمیم بگیرید تا شیش ماه آینده وسیله ی خود را فروخته باشید.
4. قیمت‌های رقابتی بدهیم

اکثریت مردم زمان خرید کالاهای خود به دنبال معامله با کمترین هزینه هستند. سایت‌های بزرگ را چک کنیم و ببینیم تازه‌ترین وسیله مشابه کالای ما در چه حدود قیمتی است و اگر وسیله‌مان وضعیت خوبی دارد، حدود نصف قیمت آن قیمت گذاری کنیم. با وجود تورم این روزها، شاید این مبلغ از آن چیزی که موقع خرید پرداخت کرده‌ایم هم بیشتر باشد!

5. برای محصولمان توضیح کامل ارائه دهیم

هرچه جزئیات بیشتری از وسیله‌ ارائه کنیم، شانس فروش آن را بالاتر می‌بریم. مشخصات وسیله را تماماً توضیح بدهیم و همه عیب ها حتی جمله خط و خش‌های روی وسیله‌مان را هم مطرح کنیم.
6. وسایلی که ایراد دارند را برای فروش نگذارید

موقعی که تصمیم به فروش یک کالا می گیرید، از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید. اگر ایرادی داشت آن را برطرف کنید. اگر وسیله درست نمی شد قید فروش آن را بزنید.

بهترین و مطمئن ترین راه برای فروش لوازم دست‌دوم،فروش آنها به سمساری های معتبر است.سمساری ها از قیمت های اجناس با خبر هستند و لوازم شما را به قیمت مناسب می خرند یکی دیگر از مزایای فروش اجناس به سمساری ها مطمئن بودن آنهاست و شما با یک مجموعه طرف هستید نه با اشخاصی که از هویت آنها اطلاعی ندارید

که در اغلب اوقات باعث سو استفاده های بسیاری می شوند.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در پاسداران

سمساری در شریعتی تهران

سمساری در زعفرانیه

سمساری در فرمانیه

سمساری در تهرانپارس

 

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری بلوار مرزداران | 09122725127

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید