شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری سیمون بولیوار | سمساری در اشرفی اصفهانی

پست-ویژه-تصویر

سمساری سیمون بولیوار | سمساری در اشرفی اصفهانی

شماره تماس سمساری در اشرفی اصفهانی تهران

شماره تماس: 09122725127

با سمسارچی در ارتباط باشید

معرفی خیابان اشرفی اصفهانی تهران

بزرگراه اشرفی اصفهانی بزرگراهی شمالی – جنوبی است در غرب شهر تهران که از میدان دوم صادقیه شروع شده و در شمال میدان پونک در تقاطع بلوار سیمون بولیوار (چهاردیواری سابق) به پایان می‌رسد. این بزرگراه به یاد عطاالله اشرفی‌اصفهانی نام‌گذاری شده‌است. با وجود این که این گذرگاه بزرگراه نامیده شده‌است ولی دارای دو تقاطع بوده و از یک میدان نیز رد می‌شود. یکی از تقاطع‌ها با بلوار مرزداران است و بزرگراه در نیمه راه خود از میدان پونک که در حال حاضر چهارراهی بزرگ است عبور می‌کند. در ادامه این مقاله از سمساری در اشرفی اصفهانی تهران همراه ما باشید.

سمساری سیمون بولیوار | سمساری در اشرفی اصفهانی

در طول مسیر این بزرگراه از جنوب به شمال از تقاطع خیابان سازمان آب، تقاطع بلوار مرزداران، زیرگذر بزرگراه حکیم، چهارراه باغ فیض، مجموعه تفریحی سرزمین عجایب، زیرگذر بزرگراه همت، میدان پونک، درمانگاه پیامبر و از روی پل بزرگراه نیایش می‌گذرد و در نهایت موازی با دره فرحزاد (و خیابان رزمندگان) امتداد یافته و با گذشتن از تقاطع خیابان تختی (خیابان کوهستان)، به بلوار سیمون بولیوار در شمال شهر می‌رسد، که محلهٔ پونک جز محله‌های اعیان‌نشین این بزرگراه است. بزرگراه اشرفی اصفهانی، نقطه اتصال شمال غرب شهر تهران، به مرکز آن شده‌است، که حجم سفرهای شهری بار ترافیکی زیادی را در این بزرگراه ایجاد می‌کند. از سوی دیگر کم عرض بودن خیابان و همچنین پارک خودرو در معابر از عوامل مؤثر در ایجاد ترافیک است که در همین راستا احداث پارکینگ و ایجاد فضای مناسب برای پارک خودرو در محل‌های منطقه در دستور کار قرار دارد.

سمساری سیمون بولیوار | سمساری در اشرفی اصفهانی

آدرس و شماره تماس سمساری در اشرفی اصفهانی تهران

چگونه به سمساری سمسارچی در اشرفی اصفهانی تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری سیمون بولیوار | سمساری در اشرفی اصفهانی

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در تجریش 

سمساری در اقدسیه 

سمساری در هروی

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری منصف در سیمین بولیوار

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در سیمین بولیوار تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

شعبه های فعال سمسارچی:   راهنمای خرید فرش دست بافت

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید