home سمساری سمساری در خیابان دردشت

سمساری در خیابان دردشت

آدرس سمساری در خیابان دردشت – شماره تماس سمساری در خیابان دردشت

تماس با سمسارچی: 09122725127

خدمات سمساری در خیابان دردشت

  • خریدار یخچال و لباسشویی در اوین
  • خریدار مبل
  • خریدار فرش دست باف
  • خریدار لوازم برقی

معرفی خیابان دردشت

دردشت از خیابان‌‌هایی است که در شرق پایتخت قرار دارد. این محله که جزو محله بزرگ نارمک محسوب می‌شود. این خیابان در منطقه 8 شهرداری تهران واقع شده و از غرب به خیابان جانبازان غربی، از شرق به بزرگراه شهید باقری، از شمال به بزرگراه رسالت و از جنوب به بلوار شهید ثانی منتهی می‌شود. اگر با محله نارمک آشنایی چندانی ندارید خوب است بدانید که نارمک یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است که درگذشته به ده نارمک مشهور بوده و دارای 100 میدان سر سبز است که میدان هفت حوض اصلی‌ترین آنهاست. محله نارمک از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق به غرب به خیابان گلبرگ متصل است.

آدرس سمساری در خیابان دردشت – شماره تماس سمساری در خیابان دردشت

تماس با سمسارچی: 09122725127

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان دردشت تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در سهروردی

سمساری در هفت تیر

سمساری در دیباجی

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری منصف در خیابان دردشت

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان دردشت تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار فرش دست دوم در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید