home سمساری سمساری در شمس آباد

سمساری در شمس آباد

سمساری در شمس آباد

تماس: 09122725127

خدمات سمساری در شمس آباد

  • خریدار انواع یخچال فریزر و ماشین لباسشویی
  • جاروبرقی
  • انواع مبل
  • فرش دستباف و ماشینی
  • و سایر لوازم خانگی…

معرفی شمس آباد در تهران

شمس‌آباد در شمال شرقی شهر تهران و در ناحیه ۲ در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله طی تقسیمات شهرداری و شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۷ از شمال به بزرگراه شهید زین الدین، از جنوب به بزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه امام علی و از سمت غرب به خیابان استاد حسن بنا ختم می‌شود و به نام شمس‌آباد-مجیدیه نام گذاری شده‌است. با توجه به سرشماری سال ۱۳۸۵ محله شمس‌آباد-مجیدیه ۵۵٬۱۲۳ نفر جمعیت دارد.

آدرس سمساری در شمس آباد | شماره تماس سمساری در شمس آباد

چگونه به سمساری سمسارچی در شمس آباد تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در دیباجی

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

سمساری در پارک وی

سمساری منصف در شمس آباد

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در شمس آباد تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار ظروف کریستال قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید