home سمساری شماره تماس سمساری در خیابان شهران

شماره تماس سمساری در خیابان شهران

شماره تماس سمساری در خیابان شهران – آدرس سمساری در خیابان شهران تهران

شماره تماس سمسارچی در خیابان شهران : 09122725127

خدمات سمساری در خیابان شهران

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در خیابان شهران
  • خریدار انواع فرش دست دوم در خیابان شهران
  • خریدا انواع مبل دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در خیابان شهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی در تماس باشید.

خرید لوازم خانگی دست دوم در خیابان شهران

امروزه بسیاری از مردم به علل مختلف از جمله تغییر دکوراسیون خانه یا ایراد پیدا کردن لوازم خانگی تمایل به فروش این لوازم دارند. بسیاری از این لوازم لوکس هستند و یا لوازمی هستند که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

اکنون سمسارچی شرایطی را فراهم کرده که لوازم خانگی دست دوم شما را در محله خودتان خریداری می کند. این امکان از نظر زمانی و هزینه ای صرفه زیادی برای فروشنده دارد.

سمسارچی لوازم خانگی دست دوم شما را با قیمت مناسب در محله خودتان خریداری می کند تا خیالی آسوده را برای شما عزیزان فراهم آورد.

فروش فرش دست بافت کار کرده در خیابان شهران

سالیان زیادی است که فرش دست بافت در کشور ایران بسیار مورد علاقه مردم بوده است. علت این امر را میتوان نقش ونگار فرش های دست بافت و همچنین کیفیت این فرش ها دانست.

این فرش ها هنر دست نقاط مختلف از کشور ایران می باشد که هنرنمایی ایران و ایرانی می باشد. فرش های دست بافت جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان دارد. بسیاری علاقه دارند که در دکور خانه های خود از این هنر زیبا استفاده کنند. و به تنوع آن اهمیت ویژه ای میدهند اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت بالای این فرش ها می باشد که شاید برای همه امکان تعویض زود به هنگام فرش وجود نداشته باشد.

اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه به تعویض  فرش دست بافت خود دارید می توانید این فرش ها را به صورت کار کرده و تمیز از سمسارچی در خیابان شهران با قیمت مناسب تهیه فرمایید تا زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

شماره تماس سمساری در خیابان شهران

سمساری در شهران

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان شهران

فرش ماشینی از جمله فرش هایی است که در تمامی خانه های ایرانی مورد استفاده است. فرش ماشینی به علت هزینه ی به صرفه ای که برای خرید نیاز دارد طرفدار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای تهیه فرش های ماشینی به سمساری مراجعه می کنند زیرا به دلایل مختلف نیازی به خرید فرش نو ندارند و این مساله در صرفه جویی هزینه ای نیز دخیل می باشد. شما نیز اگر به فرش ماشینی دست دوم نیاز دارید سمساری سمسارچی فرش های ماشینی دست دوم را با قیمت مناسب در خیابان شهران به فروش می رساند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در ارامنه الف و ب

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان شهران سمسارچی-09122725127

شماره تماس سمساری در خیابان شهران – آدرس سمساری در خیابان شهران

شماره تماس سمسارچی در خیابان شهران: 09122725127

معرفی خیابان شهران تهران

زندگی در غرب تهران همیشه رفاه، آرامش و هوای خوب رو به همراه داشته است. محله‌ی شهران تهران یکی از بهترین مناطق شمال غرب تهران است که نسبش به روستای «کن» می رسد (البته نه به معنی توانستن) و اسمش در قدیم «آب پیک» بوده است. بعدها، ان‌طور که تاریخ می گوید، به یاد یکی از بزرگان ایران قدیم، شهران شده است.

تا چند سال قبل، خانه‌های ویلایی در خیابان شهران زیاد بود اما در حال حاضر، با توجه به جهش قیمت مسکن در این محله، انبوه سازی در آن پر رونق شده. مجتمع‌های مسکونی مثل OPG شركت نفت، با  نماهای آجری رنگ و همچنین مجتمع شهران یا همون پزشکان و کوثر از بهترین مجتمع‌های این محله زیبا می باشد.. نکته‌ی قابل توجه این است که بزرگراه آبشناسان، شهران را به دو بخش شهران شمالی و شهران جنوبی تقسیم میکند. قیمت خرید آپارتمان در شهران شمالی بالاتر است و این منطقه آب‌و‌هوای بهتری هم دارد. در صورتی که شهران جنوبی دارای دسترسی شهری مناسب تری دارد و قیمت خرید آپارتمان در آن به نسبت کمتر می باشد.

سمساری در شهران

خریدار فرش دستباف در شهران

خرید فرش دست دوم در شهران توسط سمساری شهران تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان بهبودی تهران

سمساری در خیابان نبرد تهران

سمساری در خیابان نظام اباد

شماره تماس سمساری در یوسف آباد

سمساری در تهران ویلا

سمساری منصف در خیابان شهران

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان شهران تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید