شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

شماره تماس سمساری در خیابان مدائن

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در خیابان مدائن – آدرس سمساری در خیابان مدائن تهران

شماره تماس سمسارچی در خیابان مدائن : 09122725127

خدمات سمساری در خیابان مدائن

  • خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در خیابان مدائن
  • خریدار انواع فرش دست دوم در خیابان مدائن
  • خریدا انواع مبل دست دوم
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در خیابان مدائن

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی در تماس باشید.

خرید لوازم خانگی دست دوم در خیابان مدائن

امروزه بسیاری از مردم به علل مختلف از جمله تغییر دکوراسیون خانه یا ایراد پیدا کردن لوازم خانگی تمایل به فروش این لوازم دارند. بسیاری از این لوازم لوکس هستند و یا لوازمی هستند که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

اکنون سمسارچی شرایطی را فراهم کرده که لوازم خانگی دست دوم شما را در محله خودتان خریداری می کند. این امکان از نظر زمانی و هزینه ای صرفه زیادی برای فروشنده دارد.

سمسارچی لوازم خانگی دست دوم شما را با قیمت مناسب در محله خودتان خریداری می کند تا خیالی آسوده را برای شما عزیزان فراهم آورد.

فروش فرش دست بافت کار کرده در خیابان مدائن

سالیان زیادی است که فرش دست بافت در کشور ایران بسیار مورد علاقه مردم بوده است. علت این امر را میتوان نقش ونگار فرش های دست بافت و همچنین کیفیت این فرش ها دانست.

این فرش ها هنر دست نقاط مختلف از کشور ایران می باشد که هنرنمایی ایران و ایرانی می باشد. فرش های دست بافت جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان دارد. بسیاری علاقه دارند که در دکور خانه های خود از این هنر زیبا استفاده کنند. و به تنوع آن اهمیت ویژه ای میدهند اما نکته ای که حائز اهمیت است قیمت بالای این فرش ها می باشد که شاید برای همه امکان تعویض زود به هنگام فرش وجود نداشته باشد.

اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه به تعویض  فرش دست بافت خود دارید می توانید این فرش ها را به صورت کار کرده و تمیز از سمسارچی در خیابان مدائن با قیمت مناسب تهیه فرمایید تا زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

شماره تماس سمساری در خیابان شهران

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان مدائن

فرش ماشینی از جمله فرش هایی است که در تمامی خانه های ایرانی مورد استفاده است. فرش ماشینی به علت هزینه ی به صرفه ای که برای خرید نیاز دارد طرفدار زیادی دارد. بسیاری از افراد برای تهیه فرش های ماشینی به سمساری مراجعه می کنند زیرا به دلایل مختلف نیازی به خرید فرش نو ندارند و این مساله در صرفه جویی هزینه ای نیز دخیل می باشد. شما نیز اگر به فرش ماشینی دست دوم نیاز دارید سمساری سمسارچی فرش های ماشینی دست دوم را با قیمت مناسب در خیابان شهران به فروش می رساند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان کندی تهران

فروش فرش ماشینی دست دوم در خیابان مدائن سمسارچی-09122725127

شماره تماس سمساری در خیابان مدائن – آدرس سمساری در خیابان مدائن

شماره تماس سمسارچی در خیابان مدائن: 09122725127

معرفی خیابان مدائن تهران

خیابان مدائن در منطقه 8 تهران قرار گرفته و از محله‌های مدائن، نارمک جنوبی و نارمک عبور می‌کند. خیابان مدائن به معابر مهمی مانند بزرگراه رسالت، بزرگراه شهید قاسم سلیمانی (رسالت)، جانبازان شرقی (گلبرگ شرقی)، ثانی، 46 متری نارمک، شهید چنگیز دلاور، حاج عبادی، پنجاه و دوم، جویبار، شهید حمید گلستانی، چمن شرقی، اخلاقی، شهید محمد تقی برغمدی، بهمن شرقی (خاموشی) و همچنین بوجاریان وصل شده است.

سمسارچی، سمساری در خیابان مدائن

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان مدائن تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران 

سمساری در خیابان جی تهران

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری منصف در خیابان مدائن

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان مدائن تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید