home سمساری سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران

سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران

سمساری خریدار تلویزیون کارکرده در تهران

شما می توانید تلویزیون دست دوم خود را با تماس با فروشگاه سمسارچی با بالاترین قیمت و سریع ترین زمان به فروش برسانید. هم اکنون با سمساری خریدار تلویزیون در تهران در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09122725127

سمساری تلویزیون

گروه سمسارچی بعنوان بهترین سمساری تلویزیون تهران آماده خریداری انواع تلویزیون دست دوم و کارکرده در تمام مناطق می باشد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید و فروش با تیم ما در تماس باشید.

کارشناسان سمساری تلویزیون در تهران به صورت سیار در خدمت شما هستند.

خریدار تلویزیون ال ای دی

خریدار تلویزیون های ال ای دی LED باپنل LED: تنها  تفاوت بین LCD و LED صفحه پشت لایه LCD است که وظیفه‌اش تغذیه و نوررسانی به آن لایه است که در تلویزیون‌های LDC قدیمی لامپ‌های سرد فلوئورسنت کاتدی، وظیفه تمین نور و تغذیه این لایه را بر عهده دارد که جدیدا با یک جهش در تلویزیون‌های LED بک لایت را بسیار نازک‌تر کرده و به جای آرایش فلوئورسنتی از LED استفاده کردند که هم دقت بک‌لایت در تغذیه، کیفیت و حجم نوررسانی بشدت بالا رفته است.

شماره خریدار تلویزیون QLED

خریدار تلویزیون QLED با پنل QLED: پنل‌ های کیو ال ای دی همان پنل‌های ال ای دی هستند با این تفاوت که در آنها فناوری نقاط کوانتومی بکار رفته‌است در این تکنولوژی، لایه‌ای از نانو کریستال‌ ها برروی پنل ال ای دی قرار می‌گیرد که در اثر برخورد نور روشن شده و موجب درخشش تصاویر در نمایش گر و افزایش کنتراست رنگش میشود.

 خریدار تلویزیون OLED

خریدار تلویزیون OLED با پنل OLED: در پنل‌ های اولد لایه از لامپ‌های ال ای دی ارگانیک در زیر پیکسل‌ها قرار گرفته‌اند که بطور جداگانه نور تولید می‌کنند. این امر، موجب می‌شود که نمایشگر تلویزیون بتواند رنگ مشکی را در طبیعی‌ترین حالت ممکن نمایش دهد که خود به خود، روی نمایش بهتر دیگر رنگ‌ ها نیز اثر می‌گذارد. پنل‌های OLED همچنین باعث افزایش زاویه دید تلویزیون می‌ شوند.

خریدار تلویزیون 4K و 8K

خریدار تلویزیون 4K و 8K این تلویزیون با وضوح بسیار بالا UHDTV یک سیستم تلویزیونی بسیار باکیفیت میباشد این سیستم با نام Ultra HD نیز شناخته می‌شود که معمولا شامل 4K و 8K است. حداقل اندازه در تلویزیون‌های این رده، ۴۰ اینچ بوده که سبب نشان‌ دادن تصویری مناسب است، کمتر از این حد برای این نوع کیفیت عملا مناسب نیست. این تلویزیون‌ها وضوح تصویر 2160p در سیستم 4K و 4320p در سیستم 8K دارند.

مهمترین مزیت های سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران چیست؟

دلایل انتخاب سمساری خریدار تلویزیون کارکرده در تهران ، سمسارچی :

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

خریدار تلویزیون هوشمند در تهران

تلویزیون‌های هوشمند وای فای دارند و با داشتن نرم افزارهایی مانند مرورگر و نتفیلیکس و فیس بوک و … به شما اجازه می‌دهند که از آن‌ها در نقش یک لپ تاپ غول پیکر استفاده کنید. به کمک مرورگر موجود در این تلویزیون‌ها شما می‌توانید به سایت‌های مختلف بروید و تجربه‌ای بسیار جالب از طریق گشت و گذار در اینترنت به روی نمایشگری ۵۰ اینچی داشته باشید.

این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ چرا که مثلا می‌توانید از طریق تلویزیون مستقیما به فیلیمو، آپارات و … متصل شوید و محتوای مورد نظر خود را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این قابلیت برای همه‌ی افراد کاربردی نیست و همچنان دسته‌ی بسیار زیادی از خریداران تلویزیون تنها قصد دارند با آن محتوا مشاهده کنند و به دنبال استفاده از اینترنت با تلویزیون نیستند.

خریدار LED و LCD دست دوم در تهران

سمسارچی خریدار تلویزیون هوشمند در تهران میباشد. با ما در تماس باشید.

سمساری خریدار تلویزیون کارکرده در تهران

بررسی مشخصات تلویزیون دست دوم قبل از خرید و فروش

پیش از خریدن یا فروش تلویزیون دست دوم، بررسی مشخصات آن امری بسیار مهم است. در زیر تعدادی از نکات کلیدی جهت بررسی کردن مشخصات تلویزیون دست دوم آورده شده است:

۱. وضعیت صفحه نمایش: نخست باید وضعیت صفحه نمایش تلویزیون را بررسی کنید. در صورتی که صفحه نمایش شکسته، خط دار، یا دارای نقاط سیاه است، ممکن است تعمیر آن هزینه‌بر باشد و توصیه می باشد از خرید یا فروش آن خودداری کنید.

۲. وضعیت کلی تلویزیون: از نزدیک دستگاه را مورد بازرسی قرار بدهید و به بدنه، کنترل‌ ها، و درگاه‌ها توجه داشته باشید. مطمین بشوید که همه قطعات کامل و به درستی عمل می‌ کنند و هیچ بخشی دچار خرابی نیست.

۳. کیفیت تصویر و صدا: تلویزیون را روشن نمایید و کیفیت تصویر و صدا را ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که تصویر خوب و واضح است و صدا بدون نویز و اختلال میباشد.

۴. اتصالات و درگاه‌ها: اطمینان حاصل کنید که تلویزیون دارای اتصالات و درگاه‌ های لازم جهت اتصال به دستگاه‌های جانبی است همانند HDMI، USB، و ورودی صوتی/تصویری.

۵. مدل و سال تولید: سعی کنید مدل و سال تولید تلویزیون را برسی کنید. اطلاعات مربوط به مدل و سال تولید می‌تواند به شما در تشخیص کیفیت و ارزش تلویزیون کمک نماید.

۶. ساعت‌های استفاده: سوال کنید که تلویزیون چند ساعت در روز استفاده می‌ شود و چند مدت بکار گرفته شده است. اطلاعات مربوط به مدت زمان استفاده می‌ تواند نقش با اهمیتی در تعیین عمر باقی‌مانده دستگاه داشته باشد.

۷. گارانتی و تعمیرات: در صورتی که تلویزیون هم چنان تحت گارانتی میباشد مطمین بشوید که این گارانتی قابل انتقال به شماست. افزون بر این موارد اطلاعات مربوط به تعمیر گذشته و همچنین تعمیراتی که ممکن است در آینده نیاز به آنها داشته باشد را کسب نمایید.

با انجام این بررسی‌ها و در صورت تطابق با نیاز ها و معیار های خود، می‌توانید تلویزیون دست دوم خود را به خریداران محتمل پیشنهاد دهید یا آنرا بفروش بگذارید.

آدرس و شماره تماس سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در اقدسیه 

سمساری در هروی

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری در دهکده المپیک

هم اکنون با سمساری خریدار تلویزیون دست دوم در تهران تماس بگیرید!!!

آیا تلویزیون دست دوم بخریم؟

خریداری یک تلویزیون کارکرده یا مصرف‌ شده به شرایط خاص هر فرد و عوامل مختلف بستگی دارد. در حالت کلی خریدن یک تلویزیون دست دوم می‌ تواند انتخاب خوبی باشد ولی حتما قبل از خرید، آن را از نزدیک بررسی کنید و مطمین شوید که مشخصات و شرایط آن با نیاز ها و انتظارات شما هم خوانی دارد.

اطلاعات بیشتر را هم اکنون از سمساری خریدار تلویزیون دست دوم بپرسید.

معرفی قطعات تلویزیون دست دوم

قطعات تلویزیون مجموعه‌ ای از اجزاء و لوازم الکترونیکی می باشند که در کنار هم به نمایش تصویر و صدا می‌ پردازند. در زیر به معرفی برخی از اصلی‌ ترین قطعات تلویزیون می‌پردازیم:

۱. صفحه نمایش: صفحه نمایش تلویزیون معمولا از نوع LCD، LED، OLED یا QLED است. این قطعه مسئول نمایش تصاویر و ویدیو ها می باشد.

۲. برد مادر (Main Board): این برد مسئول کنترل کردن عملکرد تلویزیون است و محتویات تصویر و صدا را پردازش و کنترل می‌ کند.

۳. برد تغذیه (Power Supply Board): این برد مسئول تامین برق و تغذیه‌ی قطعات تلویزیون میباشد.

۴. برد درایور های صفحه نمایش (T-Con Board): این برد مسئول کنترل تصویر و تغییر سیگنال‌ های تصویری است.

۵. برد صدا (Audio Board): این برد مسئول تولید و کنترل صداها است و به بلندگوها اجازه می‌دهد صدا ها را پخش نمایند.

۶. بلندگوها (Speakers): بلندگو ها صدا های تلویزیون را تولید و پخش می‌کنند.

۷. ریموت کنترل: ریموت کنترل به کاربر اجازه می‌ دهد تا تلویزیون را از راه دور کنترل کند و به منوها و تنظیمات دسترسی داشته باشد.

۸. درگاه‌ ها و اتصالات: تلویزیون دارای انواع درگاه‌ها و اتصالات است که به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌ های جانبی همانند دستگاه‌های DVD کامپیوتر، کنسول بازی و غیره را به تلویزیون متصل نمایید.

۹. برد وای‌فای (Wi-Fi Board): تلویزیون‌ های هوشمند دارای بردهای وای‌فای میباشند که به شما این امکان را می‌دهند تا به اینترنت متصل شوید و از برنامه‌ها و خدمات اینترنتی استفاده کنید.

این تعدادی از اصلی‌ ترین لوازم  تلویزیون‌ ها هستند که با کارکرد متقابل و هماهنگ با یکدیگر، به نمایش تصاویر و صداها در تلویزیون می‌ پردازند. باید توجه فرمایید که مدل‌های مختلف تلویزیون‌ها ممکن است از لوازم متفاوتی استفاده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید