شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در خیابان 12 فروردین

پست-ویژه-تصویر

سمسارچی، (سمساری در خیابان 12 فروردین خریدار لوازم خانگی دست دوم با مناسبترین قیمت در کلان شهر تهران

شماره تماس: 09122725127

سمسارچی، (سمساری در خیابان 12 فروردین خریدار کلیه وسایل منزل در سراسر تهران بزرگ در محل شما (شمال ، شرق ، غرب و…)

هدف ما در سمسارچی ارائه برترین خدمات در کمترین زمان ممکن است، در هز زمان که بخواهید اجناس دست دوم و نو منزل یا محل کار خود را به فروش برسانید ما در همه روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی هستیم.

خرید انواع لوارم دست دوم از جمله یخچال ساید، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز فر و طرح فر، ماکروفر، سینما، ال سی دی، ال ای دی، جاروبرقی، تردمیل، کولر گازی، پکیچ، آب سرد کن، انواع فرش ماشین، دستباف و گلیم، مبلمان استیل و راحتی، سرویس خواب ، لوستر، آینه شمعدان، ساعت برنزی، تابلو فرش، مجسمه، شکستنی، لوازم آنتیک وغیره.

سمسارچی، بهترین سمساری در بلوار خیابان 12 فروردین  تهران

سمساری در خیابان 12 فروردین  تهران، خریدار کلیه لوازم خانگی در تهران

 

 

  1. خریدار انواع اجاق گاز
  2. خریدار انواع فرش دستباف
  3. خریدار انواع یخچال
  4. خریدار رادیو های و گرام
  5. خریدار انواع سرویس خوابخریدار انواع مبلمان
  6. خریدار انواع تابلو فرش
  7. خریدار انواع کریستال قدیمی
  8. خریدار ظروف قدیمی و لوکس
  9. خریدار انواع ماشین لباسشویی
  10. خریدار انواع سماور
  11. خریدار انواع تلویزیون

خریدار فرش دستباف دست دوم در سمساری خیابان 12 فروردین

سمساری خیابان 12 فروردین  تهران، خریدار انواع فرش دستباف دست دوم با منصفانه ترین قیمت می باشد. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. با سمسارچی در ارتباط باشید.

خرید و فروش کالا های دست دوم و کارکرده در سمساری

  • بیشتر افراد در خیابان 12 فروردین  دست کم یک مرتبه تجربه خرید یا فروش کالای دسته دوم را از سمساری در خیابان 12 فروردین  داشته اند. زمانی که شما نیاز دارید کالایی را با قیمت مناسب خریداری نمایید و یا نیاز دارید یکی از وسایل منزل، اداره و یا فروشگاه خود را تعویض کنید، اولین گزینه ای که به ذهن می رسد مراجعه به یک سمساری در خیابان 12 فروردین  میباشد. برای مراجعه به یک فروشگاه سمساری در خیابان 12 فروردین  باید قیمت و زمان بسیاری بگذارید، که شاید حتی برای برخی از ما سخت و هزینه بر شود.
  • برای حل این موضوع دیگر نیازی به نگرانی نمی باشد، زیرا وب سایت سمسارچی (سمساری در خیابان 12 فروردین  تهران) این امکان را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم کرده است، عوامل فروشگاه سمسارچی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای شهر که باشید به محل مورد نظر شما می آیند و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری می کنند.
  • اعضای تیم سمساری در خیابان 12 فروردین  در همه روز های هفته و روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به همشهریان در شمال و جنوب، شرق و غرب و سایر نقاط شهر تهران هستند. برای اطلاع از شماره های تماس شعب مختلف سمسارچی در سراسر تهران می توانید به بخش اطلاعات تماس وبسایت مراجعه نمایید.

خریدار لوازم خانگی در خیابان 12 فروردین تهران

سمساری در خیابان 12 فروردین  شمال تهران – شماره تماس با سمساری در خیابان 12 فروردین  – خریدار لوازم خانگی کارکرده در خیابان 12 فروردین  تهران

خرید لوازم برقی و صوتی

لوازم برقی و صوتی در طول زمان درحال پیشرفت،تغییر و همچنین افزایش قیمت بسیار بالا هستند.که برای تعویض آنها هزینه بسیار بالایی باید بدهید.درحالی که می توانید با خرید از سمساری در خیابان 12 فروردین  تمامی اجناس مورد نیاز خود را تحت نظارت کارشناسان تهیه کنید.این سمساری لوازم برقی و صوتی را با کیفیت و قیمت تضمینی به شما ارائه میدهد

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در نیاوران

سمساری در سیدخندان

سمساری در منطقه 1

سمساری در قیطریه تهران

سمساری در ستارخان

سمساری منصف در خیابان 12 فروردین

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان 12 فروردین تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید