شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در خیابان زرتشت

پست-ویژه-تصویر

سمساری در خیابان زرتشت تهران – شماره تماس سمساری در  خیابان زرتشت

شماره تماس سمساری در  خیابان زرتشت : 09122725127

سمساری سمسارچی در خیابان زرتشت به عنوان خریدار لوازمی همچون فرش دستبافت و ماشینی، خریدار لوازم آشپزخانه همانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، چینی آلات و ظروف و سایر لوازم آشپزخانه، خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، خریدار مبلمان و سرویس خواب، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه و سایر لوازم، اداری و شرکتی نیز مشغول به فعالیت است. این سمساری فقط در خیابان زرتشت نیست و در مناطق دیگر تهران هم نیز شعبه دارد و آماده برای خدمت رسانی و خرید لوازم نو و کارکرده شما دوستان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در خیابان زرتشت در تماس باشید.

خدمات سمساری در خیابان زرتشت تهران

  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی دست دوم در  خیابان زرتشت
  • خریدار انواع لواز برقی خانگی
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم
  • خریدار انواع مبل و تلویزیون
  • خریدار خرده لوازم انباری و….

خریدار لوازم منزل دست دوم در  خیابان زرتشت

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در خیابان زرتشت تهران با منصف ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بهترین سمساری در  خیابان زرتشت

امروزه به علت داشتن مشغله کاری زیاد افراد و سختی رفت و آمد ها و ترافیک شدید تصمیم گرفته اند تا کمتر به فروشگاه ها مراجعه کنند و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. به همین علت سمساری خیابان زرتشت کارشناسانی را انتخاب کرده تا از طریق تماس تلفنی در دسترس باشند و در اولین فرصت پاسخگوی شما مشتریان عزیز باشد و این کار بیشتر در جهت رفاه شما مشتریان گرامی می باشد تا سریع برای خرید لوازم به منزل و محل کار شما مراجعه کنند.

از مزایای فروش لوازم به سمساری در  خیابان زرتشت

  1. کارشناسان سمساری در خیابان زرتشت با تمام لوازم ها برند ها و مارک ها آشناییت کافی را دارند و ارزش هر کدام از آنها را به طور دقیق می دانند. و به این جهت شما از قیمت های تعیین شده توسط این سمساری اطمینان لازم را داشته باشید.

2.کارشناسان ما در همه روز های هفته حتی در ایام ها تعطیل هم آماده پاسخگویی و خدمت رسانی می باشند.

3.شما می توانید از طریق واتس آپ عکس لوازم خود را به کارشناسان ما ارسال کنید و آنها بعد از بررسی های لازم قیمت را تعیین کنند و با شما هماهنگ کنند که حضوری جهت خرید لوازم شما اقدام نمایند.

فروش فرش دستباف در  خیابان زرتشت

مشخصات فرش دستباف از نظر اندازه

رایج ترین اندازه برای فرش های ایرانی 6 متری، 9 متری، 12 متری، 24 متری است که طبق اندازه فضایی که دارید انتخای می کنید. جهت فروش فرش دستباف در خیابان زرتشت با ما در تماس باشید.

خریدار لوازم برقی نو و دست دوم در  خیابان زرتشت

شما در محل کار یا منزل اکثرا از لوازم برقی استفاده می کنید و در بعضی مواقع به علت نوسانات برق دچار خرابی شده است. و بعضی وقت ها هزینه تعمیر کردن آنها بیشتر از خرید نو آن می باشد. در این حالت شما ترجیحا این لوازم را می فروشید و لوازم نو را جایگزین آنها می کنید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در قاسم آباد تهران

شماره تماس سمساری در خیابان زرتشت – سمساری آنلاین در  خیابان زرتشت

سمساری آنلاین در  خیابان زرتشت

مهارتهای لازم برای راه اندازی سمساری

_آشنایی کامل با کلیه لوازم منزل

_آشنایی با تمامی مارک ها

_آشنا بودن با نرخ تمامی اجناس

_دارا بودن اخلاق کاری

_داشتن سرمایه کافی

_استفاده از تجربیات افراد با تجربه

_داشتن مکان مناسب

 

سمساری سمسارچی در خیابان زرتشت تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در خیابان زرتشت تهران – فروش فرش دستباف دست دوم در خیابان زرتشت تهران

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری زرتشت تهران

زرتشتی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در زرتشت تهران مراجعه نمایید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در زعفرانیه

سمساری در فرمانیه

سمساری در تهرانپارس

سمساری در میرداماد

سمساری در ونک

سمساری منصف در خیابان زرتشت

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان زرتشت تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید