home سمساری علامت درخت کاج روی کنترل کولر گری نشانه چیست؟

علامت درخت کاج روی کنترل کولر گری نشانه چیست؟

علامت درخت کاج روی کنترل کولر گری به چه معناست؟

علامتی که معمولا به شکل برگ یا کاج بر روی ریموت کنترل کولرگازی گری نقش میبندد به معنای پمپاژ اکسیژن میباشد. این قابلیت میتواند هوای داخل اتاق را ضد عفونی کرده و اکسیژن بیشتری وارد فضای اتاق نماید. این قابلیت را با نام health mode مشخص میکنند. در تنظیمات ریموت کنترل کولرگازی گری این قابلیت را با انتخاب مجدد آن میتوانید غیر فعال نمایید.

علامت درخت کاج روی کنترل کولر گری

در ادامه با سمساری تهران همراه ما باشید.

روش کار با ریموت کنترل کولر گازی گری (GREE)

ریموت کنترل کولر گازی گری (GREE) با وجود چینش مناسب نماد (ICON) ها و اشکال ساده و قابل فهم در صفحه نمایش و وجود قفل کلید ها (LOCK) به منظور جلوگیری از تغییر کردن اشتباهی تنظیمات ، از این حیث سادگی کار با آن را به سر حد خود رسانده است.

  1. خاموش و روشن کردن کولر (ON,OFF) : با فشردن این کلید و به هنگام شنیدن صدایی شبیه به «di» یا ظاهر شدن آیکون «OPER» به معنای فعال بودن ارتباط میان ریموت کنترل و پنل کولر می باشد. با فشردن هر کلید صدای «di» شنیده می شود و دستور توسط کولر اجرا خواهد شد.
  2. حالت (MODE) : با هر بار فشردن این کلید ، حالت عملیاتی که کولر باید انجام دهد را مشخص می کنید. کولر گازی گری (GREE) دارای ۵ حالت مختلف می باشد که با هر بار فشردن این کلید با ظاهر شدن آیکون مربوط به آن ، دستور تغییر حالت به پنل ارسال می شود.
    حالت های مختلف کولر گازی گری (GREE) :
    – حالت اتوماتیک (AUTO) : با فشردن کلید مود (MODE) و قرار دادن کولر در این حالت ، کولر بر اساس دمای تنظیم شده توسط شما ، دمای هوای خروجی از خود را تنظیم می کند. در این حالت تعیین مود کولر (سرما یا گرما) به صورت اتوماتیک توسط خود کولر انجام می شود. این حالت در مواقعی که به مدت طولانی در محل حضور ندارید ، کارایی دارد.
    – حالت سرد (COOL) : در این حالت کولر دمای خروجی را کمتر از دمای اتاق تنظیم می کند. این حالت در جهت کاهش دمای اتاق است و در فصل گرما کارایی بالایی دارد. دمای خروجی در این حالت را میتوان به صورت اتوماتیک یا دستی تنظیم کرد که در بخش های بعدی توضیح خواهیم داد.
    – خشک (DRY) : وقتی که کولر در این حالت قرار میگیرد ، رطوبت دریافتی کولر از سوی محیط نسبت به قبل بیشتر می شود و باعث کاهش رطوبت و خشک تر شدن هوای خروجی میگردد. این حالت در مواقعی که هوا شرجی است کارایی خوبی از خود نشان می دهد.
    – حالت فن (FAN) : با قرار گیری کولر در این حالت ، فقط فن فعالیت می کند و هیچ یک از حالت های سرد یا گرم فعال نمی باشد. در این حالت هوای محیط بیرون بدون هیچ تغییری وارد فضای اتاق می شود. حالت فن در مواقعی که هوای بیرون در حالت معتدله (خنک) یا دمای مطلوبی قرار دارد ، بسته به تصمیم کاربر ، کاربرد دارد.
    – گرما (HEAT) : با نمایش نماد (ICON) شبیه به خورشید در ستون حالت ها ، کولر گازی گری (GREE) شروع به بالا بردن دمای هوای خروجی از پنل می کند. در فصل زمستان با استفاده از این حالت کولر گازی های گری (GREE) می توانید گرما را به خانه های خود بیاورید.
  3. کلید فن (FAN) : کلید فن که در بالای ستون سمت راست ریموت کنترل قرار دارد ، قدرت و پرتاب هوای خروجی از پنل را تنظیم می کند. فن کولر گازی های گری (Gree) در مدل های بالاتر دارای 6 حالت و در مدل های پایین تر دارای 4 حالت می باشد.
    حالت اتوماتیک (AUTO) : در این حالت فن کولر گازی گری (GREE) به صورت خودکار و بر اساس دمای داخلی ، قدرت و پرتاب هوای خروجی را تنظیم می کند. با فشردن دوباره کلید فن ، ستون هایی در بالای صفحه نمایش و رو به روی واژه «FAN» ظاهر می شود ، که نشانگر قدرت پرتاب هوا است ، با افزایش هر ستون و با افزایش سرعت فن ، هوای بیشتری به محیط داخل اتاق وارد می شود. برای بازگشت به حالت اتوماتیک (AUTO) فقط کافیست کلید فن (FAN) را دوباره فشار دهید تا «AUTO» در بالای صفحه نمایش ظاهر شود.
شعبه های فعال سمسارچی:   شرکت گاسونیک

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

 

سمساری در فرحزاد

سمساری در شهران

شماره تماس سمساری در ازگل | خریدار لوازم خانگی دست دوم در ازگل

شماره تماس سمساری در ولنجک تهران

سمساری در توانیر

علامت درخت کاج روی کنترل کولر گری

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید