home سمساری خریدار اجاق گاز دست دوم در کرج خرید نداریم تماس نگیرید

خریدار اجاق گاز دست دوم در کرج خرید نداریم تماس نگیرید

سمسارچی خریدار اجاق گاز دست دوم در کرج

سایت سمسارچی خریدار اجاق گاز دست دوم در کرج می باشد.

شماره تماس سمساری:09122725127

شماره تماس بهترین سمساری خریدار اجاق گاز در کرج

جهت فروش انواع مدل های اجاق گاز با سمساری خریدار اجاق گاز در کرج در تماس باشید.

اجاق گاز یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه می باشد و در هر خانه‌ای حداقل یک‌بار در روز از آن استفاده می‌کنند، به‌همین‌ خاطر خرید اجاق گاز مناسب و در عین‌حال شیک، اهمیت بسیاری دارد.

قبل از هر چیز، باید به این نکته توجه کنید که اجاق‌ها بسته به نوع سوخت مصرفی‌شان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • اجاق گاز
  • اجاق برقی
  • و اجاقی که از هر دو سوخت استفاده می‌کند.

دقت کنید که اجاق برقی را می‌توانید در هر خانه‌ای که شامل برق با ولتاژ ۲۲۰ ولت استفاده کنید، ولی اگر می‌خواهید اجاق گاز بخرید باید اطمینان داشته باشید که منزل‌تان لوله‌کشی گاز طبیعی داشته باشد، در غیر این‌صورت باید از گاز پروپان یا همان کپسول گاز استفاده کنید. البته اکثر مناطق شهری امروزی از خدمات گاز طبیعی برخوردار هستند، ولی همچنان هم مناطق روستایی‌ای هستند که متاسفانه از گاز طبیعی محروم‌اند.

نکات مهم اولیه برای خرید اجاق گاز

به صورت کلی، اجاق گاز باید با احتیاجات شما برای پخت‌وپز متناسب باشد. خواه یک آشپز حرفه‌ای هستید یا مبتدی، تنها زندگی می‌کنید یا در خانواده‌ای پرجمعیت، نوع اجاق گاز انتخابی شما پاسخگوی انتظارات‌تان باشد. برای این منظور باید ویژگی‌های زیر را مدّنظر داشته باشید:

۱. معرفی نوع اجاق گاز

اجاق گاز بسته به سیستم اشتعالی که در آن تعبیه شده است، می‌تواند از نوع پیلوت‌دار سنتی باشد یا از نوع الکتریکی پیشرفته. نوع پیلوت‌دار جریان ثابتی از گاز را فراهم می‌کند تا شعله را روشن نگه دارد و به این ترتیب بیش‌ازحدِ احتیاج انرژی مصرف می‌کند. ولی نوع الکتریکی آن از جریان الکتریکی استفاده می‌کند که در آغاز چرخه گرمایی روشن می‌شود و دیگر نیازی به جریان مداوم ندارد، بنابراین میزان مصرف انرژی آن کمتر می باشد.

۲.معرفی اندازه اجاق گاز

اندازه اجاق گازی که می‌خواهید بخرید تا حد زیادی به اندازه آشپزخانه، میزان پخت‌پز روزانه و نیز تعداد افراد خانواده‌تان بستگی دارد.

اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است و می‌خواهید به شکل بهینه از فضای آشپزخانه استفاده کنید، اجاق گازهای توکار صفحه‌ای فضای کمتری را نسبت به اجاق گازهای ایستاده (مبله) اشغال می‌کنند. این نوع اجاق گازها به فضای آشپرخانه‌تان ظاهر مدرن‌تری خواهند داد. بااین‌حال دقت داشته باشید این اجاق گازها فر ندارند و اگر به شیرینی‌پزی و پختن کیک‌های خوشمزه علاقه دارید، باید فر یا تُستر را جداگانه خریداری کنید.

اگر تعداد افراد خانواده‌تان کم است، اجاق گاز با تعداد شعله‌های کمتر مناسب‌تر است. برای نمونه در خانواده ۳ یا ۴ نفره اجاق گاز دو شعله پاسخگوی احتیاجات خانواده است و فضای کمتری را هم اشغال می‌کند. (البته اگر مدام مهمان ندارید.)

اجاق گازهای رومیزی هم برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه مناسبی هستند، ولی همیشه از همه مدل‌های دیگر گران‌ترند.

در صورتی‌که می‌خواهید حتما از اجاق گاز مبله استفاده کنید، فضای آشپزخانه را اندازه بگیرید. اگر قرار است بین دو کابینت قرار بگیرد باید به دقت اندازه‌گیری را انجام بدهید. به‌طور معمول اندازه اجاق گازهای ایستاده حدود ۳۰ اینچ یا ۷۵ سانتی‌متر است، اما مدل‌های باریک‌تر و عریض‌تر از آن هم وجود دارد. در شکل اجاق گاز ایستاده را می‌بینید که به خوبی در فضای بین دو کابینت جا شده است.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در میدان قیام

برای خرید اجاق گاز دست دوم در کرج با ما در تماس باشید.

۳. معرفی توان حرارتی اجاق گاز

زمان خرید اجاق گاز به توان حرارتی آن دقت کنید. توان حرارتی اجاق گاز  میزان گرمایی است که از شعله‌ها خارج می‌شود و واحد اندازه‌گیری استاندارد آن بی‌تی‌یو بر ساعت می باشد. (بی‌تی‌یو به معنای واحد حرارتی بریتانیا به ازای هر ساعت است و به‌شکل BTU/hr نوشته می‌شود). در ایران این توان حرارتی طبق کیلووات در نظر گرفته می‌شود. خروجی حرارت شعله‌ها در اجاق گازهای استاندارد به ازای هر ساعت از ۵۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰ BTU (معادل ۱,۴ کیلووات تا ۳,۶ کیلووات) متغیر می باشد.

همیشه  ایده‌آل‌ترین توان حرارتی برای هر شعله در اجاق گازهای خانگی ۲,۰۵ کیلووات (معادل  ۷۰۰۰ BTU) است. توان حرارتی بالاتر از این مقدار، بیشتر برای رستوران‌ها مناسب است. بااین‌حال، همیشه اجاق گازها دارای شعله‌هایی با توان حرارتی یکسان نیستند و توان بعضی شعله‌ها از ۰,۸۷تا ۱,۴ کیلووات (معادل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ BTU) است.

برخی اجاق گازها یک شعله بسیار قوی‌تر با حدود ۳,۵ کیلووات دارند. البته لزوما این گونه نیست که هرچه توان حرارتی اجاق گاز بیشتر باشد، اجاق گاز بهتر است. توان حرارتی بالاتر گرمای بیشتری به غذا می‌رساند و بنابراین مدت زمان پخت غذا کاهش می‌یابد، اما کنترل گرما هم در این شعله‌ها دشوارتر است؛ چون همیشه این شعله‌ها را نمی‌توان به اندازه کافی کم یا به اندازه دلخواه تنظیم کرد.

فروش اجاق گاز دست دوم در کرج

جهت فروش اجاق گاز دست دوم در کرج با ما تماس بگیرید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در فرحزاد

سمساری در شهران

شماره تماس سمساری در ازگل | خریدار لوازم خانگی دست دوم در ازگل

شماره تماس سمساری در ولنجک تهران

سمساری در توانیر

 

 

پست-ویژه-تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید