شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

علت خاموش شدن کولر گازی بعد از چند دقیقه چیست؟

پست-ویژه-تصویر

علت خاموش شدن کولر گازی بعد از چند دقیقه: کولر های گازی کم کم وسعت بیشتری از جامعه را در بر گرفته اند و مشتریان زیادتری به سوی استفاده از این نوع کولر گازی ها رفته اند. این کولر ها سیستم تهویه خوبی دارند، سر صدای کمتری دارند و نیازی به کانال کشی نداشته و در کل مزیت های زیادتری نسبت به سیستم های تهویه قبلی مانند کولر آبی دارند ولی گاهی شاید خاموش بشوند

دلیل خاموش شدن کولرگازی

یکی از مشکلاتی که در برخی از کولر های گازی شاهد آن هستیم خاموش شدن در حین کار است که در این مقاله به شرح علت خاموش شدن کولرگازی میپردازیم، این مشکل به دلایل متفاوتی بستگی دارد و همیشه علت خاموش شدن کولر گازی یکسان نیست. در این پست با دیدگاه کمک به مشتریان همیشگی خود عمده ترین و مهم ترین دلیل خاموش شدن اسپیلت که می تواند زمینه ساز خاموشی دستگاه باشد را با هم مروری کوتاه خواهیم داشت.

  1. مشکل اتصال در سیستم برق کشی
  2. خراب شدن برد الکترونیکی
  3. خراب شدن یا نیم سوز شدن کمپرسور کولرگازی
  4. خراب بودن سنسور
  5. گرفتگی مسیر جریان گاز
  6. خراب شدن رله استارت
  7. خراب شدن اورلود
  8. خرابی خازن راه انداز
  9. نصب بد یا قرار گرفتن پنل خارجی در مکان نامناسب

روش های ساده جهت بررسی علت خاموش شدن کولر گازی

موارد زیر در اغلب موارد سبب حل مشکل گردیده است و کار های ساده ای هستند و ارزش بررسی آنها را دارد پیش از این که با یک فنی کار تماس برقرار نمایید.

1 – دمای ترموستات را بالاتر قرار بدهید : با استفاده از ریموت کولر گازی ، دمای تنظیم شده بر روی یونیت داخلی را بر روی 27 قرار دهید و این بار ببینید که آیا دستگاه دوباره خاموش خواهد شد .

2 – تایمر کولر گازی را بررسی کنید : شاید این مورد عجیب باشد و به دفعات بسیار با وجود مراجعه نماینده شرکت پارس بوش به محل برای رفع این مشکل ، با روشن بودن تایمر دستگاه بر روی 15 دقیقه مواجه شده است . تایمر را بررسی کنید و مطمئن شوید که خاموش باشد .

در صورتی که با موارد بالا مشکل حل نشد ، ما موارد فنی زیر را برای شما توضیح می دهیم اما رفع آنها به یک متخصص نیاز خواهد داشت .

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منیریه

سمساری در منیریه

سمساری در شهرک غرب

سمساری در اندرزگو

سمساری در جنت آباد

علت خاموش شدن کولر گازی بعد از چند دقیقه

شعبه های فعال سمسارچی:   راهنما کامل خرید کولر گازی دست دوم

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید