شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران

پست-ویژه-تصویر

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران|سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس

شماره تماس:09122725127

منظور از یخچال چیست؟

دستگاهی متشکل از یک سرد کننده، یک عایق حرارتی و سازوکاری به منظور انتقال گرما از فضای درونی به محفظه ی بیرونی می باشد. یخچال در یک فضای بسته گرمای مواد غذایی را گرفته و دمای آن ها را کاهش می دهد. این کار توسط تبخیر مایع صورت می گیرد و درنهایت گرما توسط یخچال جذب می شود. سرد کننده ی مورد استفاده در یخچال در دمایی بسیار کم بخار شده و دمای فضای درونی  را به دمای انجماد می رساند.

کار یخچال طبق یک اصل فیزیکی می باشد. مایعی که به روش تراکم سریع تبخیر می شود، بخار به آسانی منبسط شده و نیازمند انرژی جنبشی می باشد. این نیاز به انرژی جنبشی، از فضای اطراف تأمین می شود. در نتیجه مواد غذایی موجود در این فضا گرمای خود را از دست داده و سرد خواهند شد. اساس کار یخچال های امروزی سرمایشی است که با استفاده از انبساط سریع گازها ایجاد می شود.

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران می باشد و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

آشنایی با تاریخچه یخچال در ایران

تا اینجای مطلب هرچه خواندید از تاریخچه ساخت یخچال بود ولی باید بدانید که این محصول دوست داشتنی چگونه به ایران وارد شد. 1700 سال پیش از میلاد پادشاهی ایرانی دستور ساخت اولین یخچال عمومی را داد. این یخچال یک بنای معماری متشکل از یک استخر، دیواری بلند به اسم حصار در ضلع جنوبی و مخزنی گنبدی شکل به نام خزانه بود.

حصار به نحوی ساخته می شد که در فصول سرد سال یعنی موعد یخسازی کلیه روز بر روی استخر سایه می افکند و از گرم شدن آب یخزده ی استخر جلوگیری می کرد. سپس یخ تشکیل شده در استخر یخچال را شکسته و در انبار ذخیره می کردند. این یخ های ذخیره شده در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گرفتند. این یخ ها تا فصل سرمای بعدی دوام می آوردند. یخچال سازی در ایران بر دو اصل عایق بندی هوشمندانه و سازگاری با طبیعت استوار بود.

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران می باشد و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

تاریخچه ماشین لباسشویی

در زمان های قدیم بیشتر مردم به خصوص خانم های خانه دار بیشتر وقت روزانه خود را به شستشو لباس ها مشغول بودند. آن ها مجبور بودند لباس های کل اعضای خانواده را با استفاده از آب رودخانه و خاکستر آتش بشویند. این کار موجب می شد تا اشخاص مدت زمان کمتری در کنار خانواده خود باشند و یا به انجام کار های دیگر خود نرسند. به مرور زمان لوازم خانگی متعددی اختراع شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران|سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس

معرفی مخترع نخستین ماشین لباسشویی

طرح اولیه ماشین لباسشویی توسط یعقوب کریستین شوفر در سال 1767 میلادی کشیده و در آلمان منتشر شد.مخترع نخستین ماشین لباسشویی از این زمان شروع شد و سال ها ادامه پیدا کرد تا به ماشین لباسشویی های هوشمند امروزی رسیده است. طرح ماشین لباسشویی یعقوب کریستین شوفر به این صورت بود که وقتی کاربران دسته دستگاه را می چرخاندند یک تخته چوبی روی لباس ها حرکت می کند و کثیفی ها را از روی لباس پاک می کند و وارد یک محفظه چوبی در قسمت پایینی می شود. با این حال این دستگاه هرگز به تولید انبوه نرسید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در لاله زار

سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران می باشد و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

یکی دیگر از نوآوری ها در زمینه اختراع ماشین لباسشویی، یک دیگ و محفظه محصور می باشد که برای درون آن شیار هایی درنظر گرفته شده بود تا با حرکت و مالش بر روی لباس ها به تمیزی آن ها کمک کند. کاربر این دستگاه می توانست با چرخش واشر، محفظه را جهت از بین بردن آلودگی لباس ها به حرکت دربیاورد. کاربرد و کارایی این دستگاه همانند شستشو لباس با دست بود اما بدون اغراق از شستشو با دست تاثیر بیشتری داشت.

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران|سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس

نخستین ثبت اختراع در ایالات متحده آمریکا با عنوان ماشین لباسشویی توسط ناتانیل بریگز در سال 1797 صورت گرفت ولی به علت آتش سوزی اداره ثبت اختراعات در سال 1836 هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. اوایل سال 1904 در روزنامه ها و مجلات مقاله های بسیاری در خصوص ماشین لباسشویی برقی به چشم می خورد و این دستگاه که هنوز اختراع نشده بود مورد بحث قرار گرفته بود. الوا جی فیشر به عنوان مخترع نخستین ماشین لباسشویی برقی شناخته می شود. فروش ماشین لباسشویی برقی ایالات متحده در سال 1928 به 913000 دستگاه رسید و مورد استقبال خیلی از شهروندان آمریکایی قرار گرفت.

طراحی نخستین ماشین لباسشویی ها برقی در طی دهه 1930 بهبود یافت. آن ها به نحوی بودند که داخل یک کابینت قرار می گرفتند و در ساخت آن دقت بیشتری به ایمنی الکتریکی و مکانیکی می شد. با این حال خشک کن های چرخشی قدرتمند خرابکارهای روز معرفی شدند.

لوازم خانگی Bendix، نخستین ماشین لباسشویی اتوماتیک خانگی را در سال 1937 معرفی کرد و در همان سال درخواست ثبت اختراع خود را داده بود. از نظر ظاهری و جزئیات مکانیکی، این ماشین لباسشویی بی شباهت به ماشین لباسشویی های درب از جلو که امروزه تولید می شوند، نبود.

خریدار لوازم برقی در تهرانپارس تهران|سمساری سمسارچی خریدار لوازم برقی در تهرانپارس

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

شماره تماس سمساری در لواسان تهران

سمساری یخچال دست دوم در تهران

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید