home سمساری چه نوع کولر گازی مناسب است؟

چه نوع کولر گازی مناسب است؟

چه نوع کولر گازی مناسب است؟

تفاوتی ندارد که خریدار کولر گازی هستید یا قصد فروش آن را دارید، در حال حاضر سمساری شرق تهران به شما این امکان را می دهد که کولرهای گازی خود را با مناسب ترین قیمت به این مجموعه بفروشید و یا کولر دست دوم را برای محل زندگی و یا ساختمان های اداری، تجاری و صنعتی و کارگاهی تهیه کنید.

کولرهای گازی برخلاف بسیاری از لوازم، به صورت رایج در بازار تحت نمونه های دست دوم و استوک خرید و فروش می شوند. مثلا سمساری شرق تهران یکی از مراکز خرید و فروش این لوازم است. دسته بندی های مختلف برای کولرهای گازی در نظر گرفته شده است و این دستگاه ها در توان های کاری و میزان مصرف برق متفاوت عرضه می شوند. مسئله مهم در مورد فروش کولر گازی دست دوم این است که بتوانید حتما نمونه با کیفیت آن را خریداری کنید. علاوه بر آن، اگر قصد فروش کولرهای گازی را دارید، حتما به سراغ سمساری های معتبر بروید.

انواع کولرهای گازی موجود در بازار

کولرهای گازی قیمت بالایی دارند، در کارخانه های آسیایی، اروپایی و البته در طول چند سال اخیر ایرانی و داخلی تولید می شوند. واحد پردازش سرمای آن ها بر مبنای BTU مشخص می گردد. هرچه عدد آن بالاتر باشد توان کاری نیز افزایش می یابد. در مورد توضیح کلی برای کسانی که خریدار کولر گازی هستند باید به این مسئله اشاره کرد که کولرهای گازی با توان بالاتر مصرف بیشتری دارند، مگر این که در آن ها از تکنولوژی های روز مانند اینورتر و… استفاده شده باشد.

مدل های اسپیلت و پنجره ای در حال حاضر بیشترین خرید و فروش را حتی در سمساری ها دارند.

کولر گازی اسپلیت

تعدادی از انواع تهویه مطبوع وجود دارد که می توان آنها را به عنوان “Split” توصیف کرد. کولر گازی اسپلیت از یک قسمت بیرونی و داخلی تشکیل شده است که توسط یک کابل برق و دو لوله مسی به هم متصل می شوند که در طول آن مبرد به اجزای داخلی و خارجی جریان می یابد. پر سر و صداترین و حجیم ترین قسمت تهویه مطبوع که حاوی کمپرسور است در خارج است در حالی که جزء داخلی بسیار سبک تر و کم صداتر است و می توان (بسته به طراحی) تقریباً در هر قسمتی از فضای داخلی هوا قرار داد. در حال حاضر سمساری شرق تهران خریدار انواع کولر گازی اسپیلت با مناسب ترین قیمت است.

هر کدام از محصولات پیش از خرید قیمت گذاری می شوند.

کولر گازی پنجره ای

کولرهای پنجره ای بیشترین کاربرد را برای آپارتمان ها و خانه های تک طبقه دارند. آنها در اندازه ها و ساختارهای مختلف برای متناسب با انواع پنجره ها هستند. هر چه دستگاه بزرگتر باشد، هوای خنک بیشتری تولید می شود. با این حال، قابلیت خنک کنندگی واحدهای تهویه مطبوع پنجره ای به دلیل اندازه کوچک و محل ثابت آنها محدود است.

سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای معمولاً مقرون به صرفه ترین سیستم تهویه مطبوع برای خرید هستند، اما خروجی هوای آنها می تواند محدود باشد. این مدل های کولر گازی با این که چند سال است منسوخ شده اند، اما هنوز هم خرید و فروش می شوند، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خریدار کولر گازی پنجره ای، توضیحات لازم را از تیم پشتیبانی و خرید دریافت کنید.

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار وسایل منزل دست دوم در کرج خرید نداریم تماس نگیرید

تهویه مطبوع مرکزی

هنگامی که صحبت از سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های کولر گازی به میان می آید، واحدهای تهویه مطبوع مرکزی بهترین در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند هر اتاق خانه شما را به طور همزمان خنک کنند و این کار را بی سر و صدا انجام دهند. آنها از دو واحد تشکیل شده اند: واحد متراکم کننده که در خارج از خانه قرار دارد و واحد تبخیری که در کنار کوره قرار دارد. این دو واحد از طریق لوله مبرد به یکدیگر متصل می شوند.

این مدل ها البته ابعاد بزرگی دارند و در تنوع وسیع در بازار عرضه می شوند؛ مسئله کلیدی در مورد خرید کولر های گازی این است که حتما در توان مورد نیاز انتخاب شوند؛ در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که پس از مدتی میزان سرما سازی خوبی نداشته و خیلی زود ناچار به تعویض آن ها شوید.

تهویه مطبوع کف

سیستم تهویه مطبوع کفی نوعی سیستم تهویه مطبوع بدون داکت اسپلیت مینی است. اگرچه به آنها “کف نصب شده” می گویند، اما در واقع نزدیک به پایین دیوار نصب می شوند. زمانی که فضای شما فضای کافی برای دیوار را نمی دهد، یا در جاهایی که انواع دیواری کاربردی نیستند، انتخاب های مفیدی هستند، مثلاً اگر دیوار شیشه ای دارید می توانند طیف وسیعی از نیازهای شما را برآورده کنند. این کولرها یکی از دسته بندی های پرفروش و عمده موجود هستند.

کولرهای تهویه از کف یکی دیگر از نمونه های عرضه شده در بازار هستند که خرید و فروش نسخه دست دوم آن ها رواج دارد.

کولر گازی پرتابل

در صورتی که به دنبال راه اندازی یک سیستم تهویه خیلی عالی با امکانات مناسب و قابلیت جابجایی مداوم هستید، مدل پرتابل دقیقا همان چیزی است که می تواند نیاز شما را برآورده کند. مراکز خریدار کولر گازی پرتابل، آن را بر اساس توان کاری، مدت زمان استفاده، مشخصات فنی، برند سازنده و … از یکدیگر تخصیص می دهند.

تهویه مطبوع پرتابل یک واحد مستقل است که می تواند به یک اتاق چرخیده و روی زمین قرار گیرد. هوای گرم توسط یک دریچه شلنگ از طریق دیوار یا پنجره بیرونی تخلیه می شود. تهویه مطبوع قابل حمل معمولاً پر سر و صدا هستند، اما آنها یک راه حل خنک کننده موقت خوب هستند.

جمع بندی نهایی

موضوع خرید و فروش لوازم دست دوم، بخصوص تجهیزات برقی که در خانه استفاده می شوند، همیشه پیچیده است. در واقع روند قیمت گذاری کمی نامفهوم و مبهم است. از این رو اگر به سراغ مراکز خریدار کولر گازی بروید، ممکن است با قیمت های مختلفی برای کولرهای دست دوم مواجه شوید. فراموش نکنید که مراکز خریدار کولر گازی دست دوم، به برند محصول توجه ویژه ای می کنند.

در نتیجه اگر کولر شما از یک لیبل معتبر مانند شرکت های کره ای، ژاپنی و اروپایی باشد، می توان آن را با قیمت بهتری فروخت.

در مورد مجموعه ها و سمساری های خریدار کولر گازی باید گفت که تفاوت آن ها، در بیان قیمت برای این محصولات است. سمساری شرق تهران، در حال حاضر به عنوان یک مجموعه معتبر فعالیت اینترنتی و آنلاین خود را نیز آغاز کرده است. در صورتی که ساکن شرق تهران بوده و قصد فروش کولر گازی خود را دارید، این مجموعه در کنار توضیحات کامل در مورد قیمت گذاری، مناسب ترین قیمت را برای خرید کولر گازی دست دوم به شما پیشنهاد می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید