home سمساری خریدار آبگرمکن از سمساری تهرانپارس

خریدار آبگرمکن از سمساری تهرانپارس

در حال حاضر یکی از معتبر ترین مراکز خریدار لوازم دست دوم در بازار است. در صورتی که قصد استفاده از پکیج های دیواری، رادیاتورها و یا سیستم های جدیدتر را دارید. می خواهید سیستم گرمایش آب و برودت خانه خود را مدیریت کرده و یا تغییراتی را در آن ایجاد کنید. به طبع فروش آبگرمکن دست دوم یکی از دغدغه های اصلی شما است.

با سمساری های زیادی ارتباط برقرار کرده اید و فکر می کنید که قیمت مناسبی را به شما پیشنهاد نمی دهند. این مجموعه به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز سمساری تهرانپارس در حال حاضر ارائه دهنده خدمات خرید و فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه و تجهیزات الکترونیکی و گازی است. در صورتی که می خواهید یک خریدار لوازم خانگی دست دوم معتبر پیدا کنید می توانید روی آن ها حساب ویژه ای باز کنید.

خریدار آبگرمکن مخزن گازی دست دوم

خریدار آبگرمکن مخزن گازی دست دوم
خریدار آبگرمکن مخزن گازی دست دوم

مشعل گاز زیر مخزن است. آب سرد توسط لوله غوطه ور وارد مخزن شیشه ای شده و به پایین مخزن می رود. از طریق فرآیند قراردادی، آب گرم به بالای مخزن می رسد.

یک دودکش از مخزن عبور می کند و از خانه خارج می شود تا گازهای خروجی اگزوز را خارج کند. به طور کلی ساختار ایمنی دارد و یکی از بهترین گزینه های موجود است. البته درصورتی که مایل به استفاده از این ساختار باشید که مسیر لوله نسبتا طولانی است؛ می توانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید. در حال حاضر سمساری تهرانپارس یکی از خریداران این نوع آبگرمکن است.

جالب است بدانید که این نمونه در حال حاضر به عنوان محبوب ترین در ایالات متحده آمریکا شناخته می شود که می توانید حساب ویژه ای روی آن باز کنید.

آبگرمکن مخزنی برقی دست دوم

به طور معمول مدل های برقی مصرف بالایی دارند و در شرایط ضروری مورد استفاده قرار می گیرند. البته سمساری تهرانپارس این دسته بندی از محصولات را نیز خریداری می کند. دستگاه ها بر اساس مشخصات فنی، این که تعمیر شده اند یا خیر انتخاب می شوند. ساختار و فرم کلی گرم کردن آب در دستگاه ساده است. این فرآیند بسیار شبیه به آبگرمکن گازی است. یک لوله غوطه ور آب سرد را به کف مخزن می آورد و در آنجا گرم می شود.

مشعل مستقیم وجود ندارد، اما عناصر الکتریکی برای گرم کردن آب وجود دارد، درست مانند دستگاه قهوه ساز که با همان مکانیزم عمل می کند. گاز وجود ندارد، بنابراین نیازی به دودکش نیست. کارکرد آن معمولاً از آبگرمکن گازی گران تر است.

آبگرمکن بدون مخزن دست دو

یکی از مدل های پرفروش امروزه است که در وضعیت هایی با فضای کم و راه اندازی سریع، انتخاب عالی خواهد بود. البته که به عنوان آبگرمکن دیواری نیز عرضه شده و همچنین به عنوان “آنی” شناخته می شود زیرا آنها آب گرم را فقط زمانی که شما به آن نیاز دارید تولید می کنند.

هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، آب سرد از طریق یک لوله به بخاری بدون مخزن می رود. یک المنت گرمایشی (معمولاً یک مشعل گازی یا گاهی اوقات یک المنت الکتریکی) آب را هنگام عبور از مخزن گرم می کند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان نواب تهران

محبوب در آسیا و بیشتر اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. البته که تکنولوژی نسبتا تازه به حساب می آید. مرکز و سمساری تهرانپارس، خریدار آبگرمکن دیواری بدون مخزن خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سمسارچی تماس برقرار نمایید.

فروش آبگرمکن جریان غیر مستقیم

این مدل نیز برخلاف تمامی نمونه های معرفی شده به شکل معمول شعله مستقیم ندارد. برای تولید گرمای خود به دیگ یا کوره متکی است. این مخزن معمولاً یک مخزن با روکش فولاد ضد زنگ است که یک مبدل حرارتی سیم پیچی را در خود جای می دهد. آب دیگ از طریق لوله ای که واحدها را به هم متصل می کند به کویل پمپ می شود. سیم پیچ گرما را به آب موجود در مخزن منتقل می کند. آب دیگ بخار هرگز با آب داخل مخزن مخلوط نمی شود.

برای این نوع آبگرمکن باید یک دیگ در خانه خود داشته باشید که عملیات گرماسازی را درست مانند انواع موتورخانه ها انجام می دهد. سمساری تهرانپارس البته تجهیزات این آبگرمکن را از شما خریداری می کند و می توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه قیمت گذاری را در ادامه از پشتیبانی به دست آورید.

آبگرمکن هیبریدی دست دو

مدل های هیبریدی یکی از جدید ترین تکنولوژی های عرضه شده در بازار این دستگاه ها هستند.

یک پمپ حرارتی آب موجود در مخزن را گرم می کند. مانند یک تهویه مطبوع کار می کند و جریان انتقال می یابد. گرما را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کند. گرما را از هوای اطراف می‌کشد و از طریق فن‌ها و کویل‌ها، هوا را بیشتر گرم می‌کند، سپس آن را به مخزن می‌ریزد تا آب گرم شود. این مدل ها در حال حاضر یکی از جدید ترین تکنولوژی های عرضه شده در بازار هستند.

این سیستم می تواند دو تا سه برابر بیشتر از آبگرمکن های مقاومت الکتریکی معمولی از نظر انرژی کارآمدتر باشد.

آنها در آب و هوای گرمتر بهترین عملکرد را دارند و به طور قطع انتظار می رود که سمساری تهرانپارس نیز معمولا خریدار آن نیست، چون اصلا در ایران تعداد زیادی از آن ها عرضه نشده است.

قیمت و خرید آبگرمکن دست دو تهران

آبگرمکن ها تنوع فوق العاده وسیعی دارند و دستگاهی نیستند که طول عمر کوتاهی داشته باشد. در نتیجه می توان آن ها را به راحتی مورد استفاده قرار داد و هزینه نگه داری فوق العاده پایین است. در صورتی که قصد فروش آبگرمکن خانگی و یا محل کار خود را دارید، می توانید در این مورد اطلاعات مورد نیاز را از سمسارچی دریافت کنید. این سمساری در ایران و تهران، یکی از مراکز معتبر و شناخته شده است.

  • قیمت گذاری کاملا معقول
  • بهره گیری از متدهای تخصصی برای قیمت گذاری انواع لوازم گازی و برقی خانگی
  • امکان تماس و همین طور استعلام قیمت در اسرع وقت
  • فعالیت و پوشش در بیشتر نقاط تهران

از جمله خدماتی است که توسط  این مرکز خریدار آبگرمکن گازی و برقی انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید