home سمساری خریدار لوازم صوتی و تصویری در سمساری سعادت آباد

خریدار لوازم صوتی و تصویری در سمساری سعادت آباد

اگر به دنبال خریدار لوازم صوتی و سمساری سعادت آباد هستید، در حال حاضر ما یکی از معتبر ترین مجموعه ها را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد. در مورد خرید لوازم صوتی و تصویری لازم است که چند مسئله مهم بررسی شود. انواع تلویزیون ها، سیستم های صوتی، دی وی دی ها و… در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند و گستره وسیعی را شامل می شوند. شما می توانید آن ها را پس از چند سال استفاده فروخته و نسخه جدیدی را خریداری کنید.

ویژگی های مهم در فروش تلویزیون

  • تلویزیون نمایشگر کریستال مایع (LCD
  • تلویزیون دیود ساطع نور ارگانیک (OLED)
  • انواع تلویزیون‌های دیود ساطع نور کوانتومی (QLED)
  • تلویزیون های پردازش نور دیجیتال
  • مدل های محبوب پلاسما
  • تلویزیون 1080 یا فول اچ دی
  • تلویزیون های 4K و نسخه های 8K

در حال حاضر معمول ترین نمونه های عرضه شده در بازار هستند که افراد بنا به دلایل مختلف مایل به فروش آن ها به عنوان کالای دست دوم هستند.

برخی نیز بنا به مهاجرت ترجیح می دهند که لوازم منزل خود را به فروش برسانند. این لوازم نیز یکی از دسته بندی های اصلی به حساب می آید و خریداران زیادی دارد. در مورد خرید لوازم صوتی توسط سمساری سعادت آباد چند موضوع وجود دارد:

برند تلویزیون

اولین فاکتور در مورد فروش تلویزیون دست دوم، دقت به برند و لیبل تولیدکننده و عرضه کننده است؛ شرکت های کوچک و بزرگ زیادی در بازار ایران فعال هستند، سونی، سامسونگ، ال جی، تی سی ال، هایسنس و… از جمله آن ها هستند. در واقع یکی از مهم ترین ارکان در مورد قیمت گذاری لوازم صوتی و تصویری، مرتبط با برند است.

مشخصات فنی

تکنولوژی مورد استفاده در بحث خرید لوازم صوتی اهمیت ویژه ای دارد. این که تلویزیون هوشمند باشد، در آن از ویژگی ها و امکانات خاصی استفاده گشته، مشخصات فنی تلویزیون نیز شامل نوع پنل مورد استفاده و موارد این چنینی خواهد بود. مثلا تلویزیون های اندروید امروزه محبوبیت زیادی بین عموم مشتریان دارند و بیشتر خریداری می شوند. در تلویزیون های ال جی از سیستم عامل وب او اس استفاده شده است.

اندازه و اینچ تلویزیون دست دوم

مراکز خریدار لوازم صوتی و تصویری، به طبع یکی از ارکان قیمت گذاری را اینچ و همین طور ابعاد تلویزیون می دانند. مدل های بزرگ تر امروزه فروش بهتری دارند. تلویزیون های کم تر از 43 اینچ در حال حاضر کم تر هم عرضه می شوند. البته فروشندگان تلویزیون به خوبی می دانند که داشتن جعبه و گارانتی نیز تا چه حد می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد.

طول عمر

یکی از ارکان کلیدی در بحث فروش و خرید لوازم صوتی، توجه به مدت زمان استفاده، سال ساخت و سری تلویزیون ها است که در مدل های مختلف قابل بررسی خواهد بود. همین طور قیمت گذاری بر اساس نمونه نو و یا نمونه های مشابه در بازار انجام خواهد شد که می توانید آن ها را در وب سایت مبدا و رسمی برند تلویزیون بررسی کنید.

انواع بلندگوهای تلویزیون

در صورتی که قصد فروش لوازم صوتی و تصویری را دارید، احتمالا مایل هستید که اسپیکرهای آن را نیز به فروش برسانید. این اسپیکر ها بسته به این که چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارند نیز به بازار عرضه شده و چند مدل از محبوب ترین آن ها اسپیکر های پاور و انواع ساند بار و ساند باس خواهد بود. در واقع به عنوان سیستم تقویتی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند صدا و یا بیس و زمینه صوت را به مراتب بهتر کنند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در بریانک

خرید ساند بار دست دوم

ساندبار رایج ترین نوع راه حل صوتی تکمیلی است. ساندبارها ساده ترین وسیله برای اتصال به تلویزیون شما هستند زیرا به کابل های بسیار کمی نیاز دارند. آنها با یا بدون ساب ووفر برای باس افزایش یافته در دسترس هستند، و برخی حتی با بلندگوهای ماهواره ای برای صدای فراگیر واقعی ارائه می شوند. همراه با نصب آسان، ساندبارها در زیر تلویزیون شما زیبا به نظر می رسند، چه روی یک پایه سرگرمی و چه روی دیوار نصب شده باشند

فروش ساند باس دست دوم

امروزه بسیار کمتر از زمان اوج خود در چند سال پیش، پایه های صوتی به عنوان یک راه حل منحصر به فرد برای بهبود باس – بدون نیاز به یک ساب ووفر جداگانه به وجود آمدند. یک بلندگوی پلت فرمی که زیر تلویزیون قرار می گیرد یا به عنوان پایه تلویزیون عمل می کند، پایه های صوتی میزان باس خوبی را ارائه می دهند، زیرا فضای بیشتری در کابین آنها وجود دارد، و می توانید یک ساب ووفر را به برخی از مدل ها اضافه کنید تا صدایی سنگین تر داشته باشید.

از آنجایی که پایه‌های صوتی باریک‌تر هستند، جداسازی استریو کمتری نسبت به بسیاری از ساندبارها ارائه می‌کنند، و با افزایش محبوبیت تلویزیون‌های بزرگ‌تر که نیاز به پایه گسترده‌تری دارند، مورد توجه برخی از برندهای اصلی صدا قرار نگرفته‌اند.

اسپیکر برقی

اگر می خواهید کمی صدای بیشتر و تفکیک استریو بهتری داشته باشید، بلندگوهای برقی راه بسیار خوبی هستند. بلندگوهای برقی (همواره فعال) که گاهی اوقات به عنوان بلندگوهای رایانه یا بلندگوهای چندرسانه ای علامت گذاری می شوند، بلندگوهای خودتقویت شونده هستند که ممکن است برای اتصال به سیم کشی بیشتری نسبت به نوارهای صوتی و پایه های صوتی نیاز داشته باشند، اما بازده آن می تواند ارزشش را داشته باشد. چیدمان بلندگوهای برقی معمولی از راه حل های دو بلندگو تا سیستم های صدای فراگیر کامل را شامل می شود.

جمع بندی نهایی

سمساری سعادت آباد در حال حاضر یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه خرید فوری لوازم صوتی و تصویری است. این شامل انواع تلویزیون ها و نمایشگرها، ال ای دی ها، ال سی دی ها، پلاسما و همین طور انواع اسمارت تی وی ها نیز می شود. از طرفی تحت عنوان خریدار لوازم صوتی، شما امکان فروش سیستم های صوتی خانگی و بلندگوی تلویزیون را نیز خواهید داشت. پیش از این اشاره کردیم که این بلندگوها در مشخصات و ویژگی های فنی متفاوت از هم عرضه شده اند که قیمت آن ها بسته به سال ساخت و لیبل عرضه کننده متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید