home سمساری سمساری در ارم تهران

سمساری در ارم تهران

سمساری در خیابان ارم تهران

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

سمساری در ارم تهران به عنوان خریدار لوازمی مانند فرش دستبافت و ماشینی، خریدار لوازم آشپزخانه مثل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، چینی آلات و ظروف و دیگر وسایل آشپزخانه، خریدار تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، خریدار مبلمان و سرویس خواب، خریدار لوازم آنتیک و عتیقه و سایر لوازم، اداری و شرکتی نیز مشغول به فعالیت است. این سمساری فقط در خیابان ارم نمی باشد و در مناطق دیگر تهران هم نیز شعبه دارد و آماده برای خدمت رسانی و خرید لوازم نو و کارکرده شما دوستان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در ارم در تماس باشید.

سمساری در ارم تهران

خدمات سمساری در کوی ارم تهران

  • سمساری خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی دست دوم در ارم
  • سمساری خریدار انواع لواز برقی خانگی
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم
  • خریدار انواع مبل و تلویزیون
  • خریدار خرده لوازم انباری و…

سمساری در پاسداران

سمساری در اختیاریه تهران

سمساری در طرشت

معرفی خیابان ارم تهران

خیابان ارم در تهران، یکی از خیابان‌های معروف و پرتردد شهر است. این خیابان در محدوده میدان ونک تا میدان تختی واقع شده و طول آن حدود ۲ کیلومتر است. سمساری در خیابان ارم تهران نیز در همین نواحی است.

خیابان ارم در سال‌های گذشته به دلیل مکان مرکزی‌اش و نزدیکی به مراکز تجاری و اداری، بیشتر به عنوان محل اقامت واحدهای تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال در سال‌های اخیر، با توسعه شبکه‌ی حمل و نقل عمومی و بهبود امکانات این خیابان، به یکی از پرترددترین خیابان‌های تهران تبدیل شده است.

سمساری در نیاوران

امروزه در خیابان ارم، به عنوان یکی از مراکز خرید شهر تهران، می‌توان به فروشگاه‌های بزرگ و مجتمع‌های تجاری معروفی مانند مجتمع تجاری پالادیوم، مجتمع تجاری سمیه، مرکز خرید ایران مال، سپیده، سعدی و… اشاره کرد. همچنین در این خیابان، ادارات دولتی و بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر نیز مستقر هستند.

برای اطلاعات بیشتر با سمساری در ارم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید