شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

بررسی انواع سایز های یخچال فریزر

پست-ویژه-تصویر

بررسی انواع سایز های یخچال فریزر

یخچال‌ها در انواع و سایزهای مختلفی عرضه می‌شوند. در ادامه این مقاله از سمساری سمسارچی به برخی از انواع رایج سایزهای یخچال‌ها اشاره می‌کنم:

۱. یخچال‌های کوچک (Compact Fridges)

این نوع یخچال‌ها عموما حجم کوچکی دارند و به عنوان یخچال‌های مینی‌بار یا درست برای فضاهای محدود مانند اتاق کار، اتاق خواب یا آپارتمان‌های کوچک استفاده می‌ شوند. ظرفیت آن‌ها معمولاً در حدود ۱۵ تا ۱۵۰ لیتر میباشد.

۲. یخچال‌های استاندارد (Standard Fridges)

این نوع یخچال‌ها اندازه متوسطی دارند و برای استفاده در خانه‌ها و آپارتمان‌ها مناسب هستند. ظرفیت آن‌ها معمولاً در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ لیتر می باشد.

۳. یخچال‌های ساید‌بای‌ساید (Side-by-Side Fridges)

این نوع یخچال‌ها دو بخش جداگانه برای یخچال و فریزر دارند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. ظرفیت آن‌ها بیشتر از یخچال‌های استاندارد است و معمولا مابین ۵۰۰ تا ۷۰۰ لیتر می باشد.

۴. یخچال‌های فرانچ دور (French Door Fridges)

این نوع یخچال‌ها دو در بالا برای بخش یخچال و یک در پایین برای بخش فریزر دارند. ظرفیت آن‌ها معمولا بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ لیتر می باشد.

۵. یخچال‌های بزرگ (Large Fridges)

این نوع یخچال‌ها برای خانواده‌های بزرگ یا استفاده تجاری مناسب میباشند. ظرفیت و سایز یخچال‌های بزرگ (Large Fridges) شاید متفاوت باشد و به برند و مدل مورد نظر وابسته میباشد. در حال حاظر اغلب یخچال‌ های بزرگ دارای ظرفیت بیشتر از 20 فوت مکعب (566 لیتر) هستند.

سایز یخچال های جدید چقدر است؟

سایز یخچال‌ های جدید می‌ تواند متفاوت باشد و بسته به برند مدل و نوع یخچال متغیر است. ولی طی چند سال گذشته سایزهای استانداردی برای یخچال‌ها شکل گرفته است. در زیر سایزهای معمول برای یخچال‌های جدید را ذکر خواهیم کرد:

  1. سایز کوچک: حدوداً از 18 تا 20 فوت مکعب (510 تا 566 لیتر). این سایز برای فضاهای کوچک تر مانند آپارتمان‌های کوچک و استودیوها مناسب می باشد.
  2. سایز متوسط: حدودا از 20 تا 24 فوت مکعب (566 تا 680 لیتر). این سایز برای خانواده‌های متوسط و معمولی مناسب بوده است.
  3. سایز بزرگ: تقریبا از 25 تا 30 فوت مکعب (708 تا 850 لیتر). این سایز برای خانواده‌های بزرگ و کسانی که نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند مناسب میباشد.

همچنین باید بگوییم که که این سایزها تقریبی هستند و ممکن است در برخی مدل‌ها و برند ها تفاوت‌ هایی وجود داشته باشد. قبل از خرید یخچال فریزر توصیه می شود تعیین کنید که چه میزان فضای نگهداری برای مواد غذایی در خانه خود نیاز دارید و بعد از آن بر اساس آن سایز مناسب را انتخاب نمایید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در میدان بروجردی تهران

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید