home سمساری خريدار فرش دستباف در غرب تهران

خريدار فرش دستباف در غرب تهران

خريدار فرش دستباف در غرب تهران

شما می توانید با یک تماس با خریدار فرش دستباف در غرب تهران انواع فرش ماشینی و دستباف را به فروش برسانید برای کسب مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

شماره تماس شعبه غرب تهران: 22712495

ما تلاش داریم تا بهترین خدمات را به شما همشهریان عزیز ارایه نماییم.

سمساری فرش دستباف غرب تهران

فرش دستباف از جمله هنر های ایرانی باستانی بوده که تاریخی خیلی ولانی دارد. شهر تهران بعنوان پایتخت کشور کهن ایران یکی از مراکز با اهمیت تولید و بازار فرش دستباف میباشد. در منطقه غرب تهران هم بسیاری از کارگاه‌ها و فروشگاه‌ های فرش دستباف فعال هستند.

شما میتوانید اطلاعات بیشتر را با تماس با سمساری فرش دستباف در غرب تهران کسب نمایید.

همچنین سمسارچی ، خریدار فرش ماشینی در غرب تهران نیز می باشد. شما می توانید کلیه سوالات خود را در زمینه خرید و فروش انواع فرش ماشینی یا دستباف از کارشناسان مجموعه سمسارچی بپرسید. کافیست همین الان تلفن را برداشته و با یکی از شماره ها در ارتباط باشید.

خریدار فرش دستباف دست دوم در غرب تهران

فرش دستباف چیست؟

فرش دستباف یک مدل فرش بوده که به طور دستی به وسیله صنعتگران و بافندگان حرفه‌ای تهیه می‌ شود. در این مدل فرش، نخ‌ های پنبه، ابریشم، پشم یا پشم شتر با استفاده از تکنیک‌ های بافتنی و قلاب‌ بافی به هم بافته می‌ شوند. فرش دستباف یکی از ارزشمندترین هنرهای دستی ایران بوده و تاریخچه‌ بسیار کهن دارد.

سمساری فرش دستباف در غرب تهران

فرش دستباف بعنوان یک هنر زیبا و صنعتی نه تنها بعنوان یک پوشش زمین مورد استفاده قرار می‌ گیرد بلکه بعنوان یک قطعه هنری با ارزش هم تلقی می‌ شود. طرح‌ها و نقوش مختلفی که در فرش دستباف به کار می‌ رود بیشتر از الگو های مرتبط با فرهنگ و هنر ایرانی الهام گرفته شده‌ اند. هر فرش دستباف به صورت یکتا و خاص میباشد و هر عنصر آن با دقت و بافت دستی تک تک گره‌ های فرش به وجود آمده است.

هم اکنون با سمساری خریدار فرش دستباف غرب تهران در تماس باشید.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در ایوانک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید