شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در قاسم آباد تهران

پست-ویژه-تصویر

سمساری در قاسم آباد تهران

تماس مستقیم: 09122725127

سمساری مکانی  میباشد که در آن کالاهای دست دوم به خرید وفروش میرسند. بیشتر مردم در کم ترین حالت یک بار به سمساری رفته اند .وقتی که بایدکالایی با قیمت مناسب بخرید و یا زمانی بایدوسایل منزل و اداره را عوض بکنید اولین مکانی که به ذهن شما می آید سمساری میباشد . با توجه به اینکه کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری سخت به نظر میرسد  اما دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان در هر جای شهر بزرگ تهران که میباشید به محل مورد نظر شما برسیم و کالای شما را با قیمت مناسب از شما خریداری کنیم .

خریدار انواع مدل تلویزیون
خریدار انواع مدل اجاق گاز
خریدار انواع مدل فرش دستباف
خریدار انواع مدل یخچال
خریدار مدل  رادیو های و گرام
خریدار مدل انواع سرویس خوابخریدار انواع مبلمان
خریدار انواع مدل تابلو فرش
خریدار انواع مدل  کریستال قدیمی
خریدار انواع ظروف قدیمی و لوکس
خریدار انواع ماشین لباسشویی
خریدار انواع مدل سماور
خریدار کلیه لوازم منزل در سراسر تهران فرشهای ماشینی و دستیاف – لوازم اشپزخانه لوازم چوبی خورده ریز حتی انباری

 

سمساری سمسارچی , (تمام نقاط) (بدون تعطیلی) , خریدار کلیه لوازم منزل و ضایعات

با سابقه ۱۵ سال ثابت کرده ایم که بهترین خریدارکالا شما  در سریعترین زمان ممکن میباشیم.

سمساری و ضایعات
بهترین خریدار در سریعترین زمان ممکن میباشیم.

سمساری سمسارچی بهترین خریدار فرش و لوازم منزل شما در کوتاهترین زمان و با مناسبترین قیمت
• با 15 سال سابقه با ارزش به اثبات رسانده ایم  که بهترین سمساری تهران در امر ضایعات و اثاثیه منازل شما در سریعترین زمان ممکن میباشیم
• فوری و شبانه روزی در تمام مناطق تهران و کرج -منصف با یک تماس در محل شما حاضر می شویم.
خریدار مبلمان استیل – مبلمان خارجی ایرانی- سرویس خواب- لوازم چوبی- یخچال ساید باید ساید- تلویزین های LCD -ماشین لباس شویی-ماشین ظرف شویی-فرش ابریشمی- فرش دستباف -تابلو فرش ظرف قدیمی انتیک- اجناس قدیمی و غیره ظروف قدیمی-

 

ضایعات
لوستر-فرش دستی-مبلمان
خریدار مبلمان دست دوم -ضایعات چوبی- خریدار مبلمان خارجی تمام نقاط تهران -خریدار سرویس خواب خارجی- خریدار بوفه امریکایی- لوازم چوبی امریکایی- خریدار میز صندلی- خریدار کلیه لوازم منزل
لوستر-فرش دستی-مبلمان
قدیمی ترین و بهترین سمساری و ضایعات دست دوم -ضایعات چوبی- خریدار مبلمان- خریدار تلویزیون LED و LCD خریدار فش دستباف-ضایعات برقی -ضایعات گازی – ضایعات چوبی و ظروف قدیمی و بلور و کریستال- خریدار مبلمان استیل- سرویس خواب -آینه و شمعدان- ضایعات آنتیک -لوازم قدیمی- لوستر- تابلو فرش- ۱۰۰ درصد بالاتر خریدار اجناس دست دوم منزل
ضایعات دست دوم
مبلمان دست دوم در تمام مناطق تهران با بهترین قیمت و بهترین خدمات
بهترین خریدار انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر و ماکروفر
فروش چینی آلات و کریستال و خرده ریز انباری و آشپزخانه

ضایعات ساختمانی چیست؟

ضایعات ساختمانی را می‌توان به صورت پسماندهای به جا مانده در جریان تخریب یا بازسازی یک ساختمان به حساب اوردکه موجب می‌شود امکان استفاده مجدد از آنها فراهم شده و به نوعی بخشی از هزینه ها  جبران شود. در مورد یک ساختمان مواردی مانند نخاله‌های ساختمانی مطرح می‌شود که بخش عمده آن راه بتن خرد شده و بلوک و آجر تشکیل داده اند. اگرچه در مورد این ضایعات ساختمانی امکان بازیافت نیز میباشد، اما بیشتر آن به صورت ماده دفعی میباشد و باید به یک فضای دور و خارج از منطقه مسکونی منتقل شود.

ضایعات آهن چیست؟

ضایعات آهن مهمترین و اصلی‌ترین بخش بازمانده از جریان تخریب یک ساختمان به حساب می آید می‌تواند بخش عمده‌ای از هزینه صورت گرفته در جریان ساخت را به شما برگرداند. خوشبختانه ساختار آهن به شکلی میباشد که استفاده از آن برای پروژه‌های بلند مدت نیز ممکن  است و اغلب خوردگی کامل آن به یک پروژه‌ی زمانی بسیار طولانی نیاز دارد. بنابراین زمانیکه یک پروژه از بین میرود و امکان بازیافت آهن استفاده شده در آن به وحود می آید، اگر از تخریب ظاهری آن صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آن تا حدود بالایی ثابت مانده است و فقط بخشی از قسمت‌های سطحی آن از خراب شده است.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان توکلی

البته ضایعات آهن فقط به آهن آلات باقی‌مانده از جریان تخریب تمام نمی‌شوند و امکان دارد در طول زمان مختلف بعضی از وسایل خانه قدیمی شده و یا با تجهیزات جدید و مدرن جای انها پر شود. به همین علت می‌توان آنها را نیز جز مواد بازیافتی به حساب آورد و از هزینه به دست آمده از آن کمک گرفت.

ضایعات آلومینیوم چیست؟

اگر بخواهیم ضایعات آلومینیوم را فقط به جریان ساخت و ساز و تخریب یک ساختمان محدود کنیم، می‌توان گفت که فقط قسمتی از آن از این حوزه به دست خواهد امد. در واقع اگر به ساختمانهای اطراف خود نگاهی بکنیم، میفهمیم که فقط بخش‌هایی مانند درب و پنجره و شاید چند ابزار خانگی از آلومینیوم ساخته شده اند. این در حالی میباشد که در سایر بخش‌های صنعتی و به خصوص حوزه حمل و نقل درصد استفاده از آلومینیوم بسیار بیشتر بوده و امکان بازیافت آنها نیز بیشتر است. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که ضایعات آلومینیوم از بخش‌های مختلفی گرد آوری می‌شود که حوزه ساختمان و حوزه حمل و نقل اصلی‌ترین تولید کننده آنها به شمار می‌رود.

ضایعات مس چیست؟

ماده مس به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توانایی بالایی در انتقال حرارت و انتقال جریان الکتریکی را دارا است. به همین علت اغلب استفاده عمده آن به تولید مسیرهای ارتباطی مانند سیم و همچنین تولید ظروف مسی اشاره میشود. پس برای بازیافت ضایعات مس میشود گفت که این دو مورد منبع اصلی تولید آنها میباشند. سیم‌های مسی و حتی ظروف مسی میزان خوردگی بسیار پایینی  دارند در جریان بازیافت درصد بیشتری از آنها گردآوری می‌شود. این موضوع کمک می‌کند که مس به دست آمده نسبت به مقدار مصرف شده افت چندانی نکند و بازگشت سرمایه مناسبی نصیب فروشندگان کند.

ضایعات چدن چیست؟

چدن یک آلیاژ از آهن و فولاد میباشد که درصد کربن بسیار زیادی دارد و بیشتر مصرف آن به کاربردهای صنعتی مانند تولید دستگاه‌های بسیار بزرگ قطعات خودرو میرسد. به همین علت میشود ادعا کرد که بیشترین تولید ضایعات چدن به شرکتهای صنعتی برخواهد گشت که به سبب تخریب تجهیزات و خراب شدن قطعات تولید می‌شوند. چدن به دلیل داشتن عناصر مختلف نسبت به آهن درصد خوردگی کمتری را دارد می‌توان از طریق بازیافت آن، بازگشت سرمایه بهتری را صورت بگیرد. البته حجم پروژه‌های چدن نسبت به قراضه آهن بسیار کمتر خواهد بود.

طرز برخورد با مشتری

یکی از نکات قابل توجه که باعث جذب مشتری می شود، طرز برخورد مناسب و رفع نیاز های مشتری است، که کارکنان حتما باید به آن عمل کنند.خیلی از کارکنان با رعایت نکردن این نکته باعث طرد مشتری میشوند.

کارکنان مجموعه سمساری در قاسم آباد تمامی تلاش خود را برای داشتن بهترین برخورد و رفع نیازهای مشتری انجام میدهند.

چگونه به سمساری سمسارچی در قاسم آباد تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

خریدار خرده ریز خانه و آشپزخانه | خریدار خرده لوازم انباری در تهران

خریدار وسایل صوتی و تصویری در تهران

سمساری در نیاوران

سمساری در سیدخندان

سمساری در منطقه 1

سمساری منصف در قاسم آباد تهران

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در قاسم آباد تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

سمساری در قاسم آباد

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید