شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

راهنما خرید اجاق گاز دست دوم

پست-ویژه-تصویر

راهنما خرید اجاق گاز دست دوم

پیشرفت تکنولوژی باعث شده که لوازم خانگی با سرعت زیادی در حال تغییر و بهتر شدن باشند و بسیاری از مردم  را برای تعویض لوازم منزل با کالاهای به روزتر و مدرن تر ترغیب کنند ، از طرفی هم بسیاری به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند.
مسلماً پرداخت هزینه برای خرید لوازم نو برای یک زندگی موقتی کار معقولی نیست. از همین رو بسیاری از افراد برای این کار به خرید لوازم دست دوم رو می‌آورند.
قیمت بالای لوازم منزل عامل این موضوع است. برای مثال زمانی که تصمیم به زندگی موقتی در شهری دیگر را می‌گیرید، نیاز به لوازم منزل خواهید داشت.
اجاق گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند. با آن که استفاده از اجاق گاز قدمت زیادی ندارد، ولی امروزه اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل منازل است و زندگی بدون آن، به ویژه در شهرهای بزرگ با دشواری همراه است.
خرید اجاق گاز دست دوم نیز در کشور ما مقوله چندان عجیبی نیست. بسیاری از افراد در موقعیت‌های مختلف مجبور به خرید لوازم دست دوم منزل می‌شوند.
برای خرید این لوازم راه‌های زیادی وجود دارد. در هنگام خرید باید به برخی ویژگی‌های آن‌ها دقت شود تا بتوان در بین این لوازم یک وسیله باکیفیت را که بتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد بخریم.

نکاتی درباره خرید اجاق گاز دست دوم:

اجاق گاز را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

دسته بندی اجاق گازها بسته به  سیستم اشتعالی که در آن ها  تعبیه شده است، به دو گروه پیلوت‌دار سنتی یا  الکتریکی پیشرفته طبقه بندی می شوند. نوع پیلوت‌دار جریان ثابتی از گاز را فراهم می‌کند تا شعله را روشن نگه دارد و به این ترتیب بیش‌از میزان مورد نیاز انرژی مصرف می‌کند. اما نوع الکتریکی آن از جریان الکتریکی استفاده می‌کند که در ابتدای چرخه گرمایی روشن می‌شود و دیگر نیازی به جریان مداوم ندارد، بنابراین میزان مصرف انرژی آن کمتر است.همچنین میتوان اجاق گاز را به صورت زیر تقسیم بندی کرد؛از جمله اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز ایستاده و اجاق گاز فردار که خب هرکدام از این مدل ها مخصوص نیاز های مختلفی است.پس قبل ازخرید  نیاز خود را مشخص کنید.

تعداد شعله های اجاق گازتان را تعیین کنید.

اجاق گازها تعداد شعله های مختلفی دارند وباید بدانید که هرچه قدر تعداد شعله های بیشتر باشد طبیعتا  حجم گاز بیشتری مصرف می شود.اجاق گاز های رومیزی دارای انواع سه شعله، چهار شعله و پنج شعله هستند. اجاق گازهای رومیزی دارای انواع توکار و روکار هستند.
گاز رومیزی با تعداد شعله کمتر از نوع روکار و قابل حمل است.

ولو و شیرها

ولو یا شیر اجاق گاز وسیله‌ای است که برای تنظیم شعله این وسیله به کار می‌رود. این وسیله بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. اما بخش مهمی از اجاق گاز است. در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم حتماً عملکرد ولوها را بررسی نمایید.

ترموکوپل

ترموکوپل‌ها امروزه جزو مهمی از اجاق گازها هستند. این وسیله برای مواقعی طراحی شده است که شعله اجاق گاز در اثر ریختن آب یا ورزش باد خاموش می‌شود. در چنین مواقعی این وسیله با قطع کردن جریان گاز مانع از پخش گاز خام در فضا می‌شود.
گاهی اوقات در برخی اجاق گازهای ترموکوبل دار، خرابی ترموکوبل مانع از پایداری شعله می‌شود. حتماً در حین خرید پایداری شعله ها را بررسی کنید.

نکات تکمیلی در خرید اجاق گاز دست دوم

هنگام خرید اجاق گاز دست دوم ، باید دقت بیشتری را نسبت به خرید اجاق گازی نو داشته باشید. قاعدتا یک اجاق گاز نو و تازه  تا به حال توسط شخصی دیگر استفاده نشده است و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخودار است. اما یک اجاق گاز دست دوم ممکن است چندین سال توسط افراد دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد. به همین دلیل هنگام خرید آن باید دقت زیادی داشته باشیم.در هنگام خرید اجاق گاز دست دوم ، حتماً ظاهر آن را در نظر بگیرید. ظاهر اجاق گاز جلوه بصری منزل شما است. حتی اگر قصد استفاده از آن برای مدت کوتاه و چند ساله را دارید، بازهم ظاهر آن را در نظر بگیرید.درست است که شما به دنبال اجاق گازی دست دوم می گردید ، اما سالم بودن بدنه آن نیز یک اصل مهم است. گاز دست دومی  که مورد بررسی قرار می دهید ،  باید از شیشه های سالم ، بدنه و در صورت وجود جرقه ای سالم ، برخوردار باشد.
اندازه اجاق گازی که می خواهید خریداری کنید منحصراً به اندازه خانوار شما بستگی دارد. در یک خانواده  ۳ یا ۴ نفره ، اجاق گاز  ۲ شعله‌ای کارآمد است. اگر می خواهید فضای آشپزخانه خود را بهینه کنید ، اجاق های گاز‌های صفحه‌ای و توکار می توانند هدف شما باشند. آنها نه تنها فضا را آزاد می کنند بلکه ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشند. با این حال ، بر خلاف این اجاق های توکار ، اجاق های گاز مستقل که قابلیت حمل و نقل بیشتری دارند نیز اغلب ارزان تر هستند و معمولاً بیشتر مردم از آنها استفاده می کنند.
حتماً جایی را که قرار است اجاق گاز را در آن قرار دهید را درنظر داشته باشید.
سعی کنید این اجاق گازها را از یک سمساری معتبر تهیه کنید. سمساری‌ها در ابتدا این لوازم را تعمیر کرده سپس آن را برای فروش عرضه می‌کنند.
اگر از برنامه‌های موبایلی و فروشنده‌های مستقیم برای خرید این وسیله استفاده می‌کنید. برای بازدید کالا از همراه داشتن پول نقد و اشیای قیمتی پرهیز کنید.
حتی‌المقدور در هنگام مراجعه به خانه اشخاص برای خرید، شخص دیگری را نیز با خود ببرید.
دقت داشته باشید که گول ظاهر تمیز یک وسیله را نخورید و حتماً ویژگی‎‌های گفته شده را در آن‌ها بررسی نمایید.
هنگام خرید ، حتما اجاق گاز را آزمایش کنید. این بهترین راه ، برای اطمینان از درست کار کردن اجاق گاز و یافتن  مشکلات آن است تا بتوانید با آگاهی کامل تصمیم به خرید بگیرید.
سعی کنید برای خرید اجاق گازهای دست دوم از برندهای معروفتر خرید کنید.

شعبه های فعال سمسارچی:   راهنمای خرید جارو برقی دست دوم در تهران

قیمت خرید اجاق گاز دست دوم

قیمت اجاق گاز دست دوم به عوامل مختلفی بستگی دارد اما اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل آن ظاهر کالا است. هر چقدر از این اجاق گاز دست دوم، کمتر استفاده شده باشد، ظاهر تمیزتری نیز خواهد داشت.فردار بودن یا نبودن، عمل کردن یا نکردن هر یک از بخش‌های اجاق گاز، بدنه آن و تعداد شعله‌ها نیز در قیمت تأثیرگذار است. اگر قصد دارید که یک اجاق گاز دست دوم سالم را با قیمت مناسب تهیه کنید.بهتر است آن را از یک سمساری معتبر بخرید. چراکه در این صورت مشکل خراب بودن یا نبودن کالا را نخواهید داشت. کالاهای مورد عرضه در سمساری‌ها یا سالم هستند یا تعمیر شدند.

خرید وسایل دست دوم قطعا به شما در پس انداز کردن  پولتان کمک می کند.  شما می توانید با سرمایه ای کم وسایل دست دوم زیادی را برای منزلتان  انتخاب و خریداری کنید. خریدن اجاق گاز دست دوم کار بدی نیست ، بلکه در صرفه جویی در هزینه ها و سالم ماندن محیط زیست نیز تاثیر گذار است.  شما می توانید با نگاهی به سایت ها و فروشگاه ها ، کالا های دست دوم مورد نظر خود را ، با قیمت و کیفیت های متفاوت خریداری کنید.

سمساری در تهران:

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در دیباجی

سمساری در سعادت آباد

سمساری در چیذر

سمساری در کاشانک

سمساری در پارک وی

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید