شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

معرفی برند و کولر گازی های زیمنس

پست-ویژه-تصویر

معرفی برند و کولر گازی های زیمنس

کولرهای گازی زیمنس، می‌توانند انتخابی بسیار مناسب برای منازل شما باشند. کیفیت بسیار بالای کولرگازی های برند زیمنس و دوام و عمر زیاد این محصولات باعث شده طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشد.

اما نکته ای که درباره تمام کولرهای گازی وجود دارد این است که استفاده از این محصولات تنها به خرید آن ها محدود نشده.پس از خرید باید اقداماتی تخصصی نظیر نصب و سرویس نیز صورت گیرد.

نسبت به وضعیت آب و هوا و موقعیت جغرافیایی ( گرمسیر ، معتدل ، سردسیر ) منطقه ی که ساکن هستید اقدام به خرید کولر گازی زیمنس  نمایید تا در مصرف برق صرفه جویی شود . در ادامه این مقاله از سمساری سمسارچی همراه ما باشید.

توصیه هایی جهت استفاده بهینه از کولر گازی زیمنس

در کولرهای اسپیلت زیمنس  از مواد ضد رنگ استفاده نمایید تا باعث طولانی شدن عمر کولرگازی ، تبادل سریع گرما و سرما و کاهش مصرف برق شود .

استفاده از سایه بان برای کندانسور کولرگازی   باعث جلوگیری ار اتلاف انرژی میشود .

سعی کنید محوطه پشت کولر گازی دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا داشته باشد .

سالیانه کولرگازی را سرویس نمایید ، ماهانه فیلتر کولرگازی   را تمیز نمایید ، و از قرار دادن کولرگازی   در تابش نور خورشید بپرهیزید .

کولرهای گازی زیمنس  دارای درجه تنظیم دما ( ترموستات ) میباشد ، پس دقت فرمایید بهترین درجه در فصل تابستان بین ۲۰ و ۲۵ میباشد.

بنابراین از تغییر دادن درجه در دمای کمتر خودداری نمایید .

در هنگام استفاده از کولرگازی ترجیحا از منابع گرمازا ( اجاق گاز ، سماور ، لامپ رشته ای و … ) استفاده ننمایید. چونکه باعث افزایش بار گرمایی محیط شده و کولرگازی زیمنس  دیر تر به برودت میرسد و همچنین باعث مصرف بیش از اندازه انرژی الکتریکی میشود.

پس از این وسایل زمانی استفاده نمایید که گرمای کمتری در محیط حاکم باشد  که فشار کمتری به کولرگازی  شما وارد آید.

بهتر است که از پرده کرکره ای ، سایبان یا پارچه پرده ای روشن استفاده نمایید تا نور خورشید به سمت بیرون منعکس شود .

سرویس پنل داخلی کولرگازی زیمنس  را جدی بگیرید.کندانسورکولرگازی زیمنس  را در سال یکبار تمیز نمایید تا از جریان برق مصرفی کولر گازی زیمنس  بکاهد.

هنگام خرید به مواردی همچون :

پنل اسپیلت زیمنس ، توان گرمایش کولرگازی زیمنس  و سرمایش کمپرسور ، برق مصرفی کولرگازی زیمنس  بر حسب آمپر توجه نمایید.

البته عوامل دیگری چون، توان مصرفی کل بر حسب وات کولرگازی زیمنس  ، ابعاد کولر گازی زیمنس  ، وزن خالص کولرگازی زیمنس نیز مهم هستند.البته به مواردی چون ، رده انرژی کولرگازی زیمنس  ، میزان صدای کولر گازی زیمنس  در هنگام کار نیزدقت نمایید.

فواید سرویس کولر گازی

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

شعبه های فعال سمسارچی:   سمساری در خیابان مرجان تهران

سرویس کولر گازی  به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هزینه های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند.

شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید. زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند.نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود. در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی زیمنس  پرداخت کنید.

شستشو و سرویس کولر گازی با پیدا کردن ایرادات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند.هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید.

کولرهای گازی وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کند.در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌ کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

تایم مناسب سرویس کولر گازی

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟ چون اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد. بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.
در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است. برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است. اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود. سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 6 شش تهران

سمساری در منطقه 5 پنج تهران

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران

سمساری در خیابان جی تهران

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید