شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

شماره تماس سمساری در خیابان استاد معین

پست-ویژه-تصویر

شماره تماس سمساری در خیابان استاد معین

برترین تماس سمساری در خیابان استاد معین

شماره تماس سمساری در خیابان استاد معین: 09122725127

سمساری بازار فروش کالاهای کارکرده، اکنون با گسترش استفاده از فضای مجازی ما بین خانواده‌های ایرانی، سمساری‌های اینترنتی رونق گرفته و کسب و کار یکی از قدیمی‌ترین مشاغل ایران را با رکود سنگینی مواجه کرده است. حالا افراد به جای چانه زدن با سمسارها برای فروش کالا یا دور ریختن لوازم اضافه‌شان، آن را با کمترین هزینه آگهی نموده و ظرف چند ساعت می‌فروشند. این موضوع بازار سمساری‌های فیزیکی را کساد نموده است و آنها برای مواجهه با رقیب مجازی قدرتمندشان، راهکار معامله در محل را در پیش گرفته‌اند تا شرایط خریدن و فروش آسان‌تری برای شهروندان ایجاد کنند. از آن سو در سمساری‌های مجازی هم دنیای جالبی وجود دارد. آگهی‌هایی از دورترین شهرهای ایران که همه چیز را برای فروش عرضه کرده‌اند، از خروس چشم ساعتی پا سبز و دندان مصنوعی تا سکه تاریخی دوره صفوی.  سمساری در خیابان استاد معین جایی می باشد که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند . اکثر مردم حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد لوازم منزل و اداره را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنشان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود ولی نیازی نیست نگران ان موضوع شوید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای شهر تهران که قرار دارید به مکان مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری نماییم.

  1. خریدار انواع تلویزیون
  2. خریدار انواع اجاق گاز
  3. خریدار انواع فرش دستباف
  4. خریدار انواع یخچال
  5. خریدار رادیو های و گرام
  6. خریدار انواع سرویس خوابخریدار انواع مبلمان
  7. خریدار انواع تابلو فرش
  8. خریدار انواع کریستال قدیمی
  9. خریدار ظروف قدیمی و لوکس
  10. خریدار انواع ماشین لباسشویی
  11. خریدار انواع سماور

برترین تماس سمساری در خیابان استاد معین

شماره تماس سمساری در خیابان استاد معین: 09122725127

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری استاد معین تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

شعبه های فعال سمسارچی:   معرفی برند و کولر گازی های زیمنس

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در استاد معین تهران مراجعه نمایید.

 

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان استاد معین تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری در دهکده المپیک

سمساری در فرحزاد

سمساری در شهران

سمساری منصف در خیابان استاد معین

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان استاد معین تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید