home سمساری تاریخچه ظهور توشیبا

تاریخچه ظهور توشیبا

توشیبا (Toshiba)

توشیبا از سال 1939 میلادی با ادغام دو شرکت بزرگ و قدیمی در شهر توکیوی ژاپن تاسیس شد. این شرکت در سال‌های ابتدایی لوازم خانگی نظیر ماشین لباس شویی و یخچال تولید می کرد. بعد از چند سال، اولین جارو برقی تولیدی در ژاپن توسط توشیبا تولید و روانه‌ی بازار شد. اما این پایان نوآوری‌های توشیبا نبود و چهار سال بعد این شرکت اولین تلویزیون ترانزیستوری و اجاق مایکروویو را تولید کرد.

کمپانی توشیبا (Toshiba) این روزها در زمینه‌های مختلفی فعالیت می کند. لپ تاپ های این شرکت در اروپا و آسیا از محبوبیت بالایی برخوردار اند و به همین دلیل همیشه جزو ده برند برتر در زمینه تولید لپ تاپ قرار گرفته است. این سال‌ها توشیبا اقدام به تولید فلش مموری، باتری و تجهیزات مصرفی کوچک کرده است. فلش مموری و باتری‌های قلمی و نیم قلم توشیبا در بازار ایران هم طرفداران زیادی دارند.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در پونک

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

سمساری در شرق تهران

سمساری در تجریش 

شرکت توشیبا را به دلیل حجم وسیع فعالیت‌هایی که دارد نمی توان در یک حوزه دسته بندی کرد. این شرکت در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی نظیر فلش مموری، صفحات ال سی دی، تجهیزات تلفن همراه، کارت حافظه یا سیستم های زیر ساخت شهری نظیر آسانسور،سیستم های برق قدرت، توربین های تولید برق، لوازم خانگی و محصولات دیجیتال نظیر لپ تاپ و تلویزیون فعالیت می کند.
دست آورد های توشیبا

توشیبا در سال 1963 توانست اولین توربین نیروگاه هسته‌ای ژاپن را توسعه دهد. از طرفی در سال 1978 اولین واژه‌پرداز ژاپنی از تولیدات توشیبا بود و در آن سال‌ها کارخانه‌های توربین‌سازی، سیلیکون، لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و تولید لامپ توسط توشیبا، فعالیت‌های خود را تحت برندهای توشیبا گسترش دادند. در سال 1982 بود که توشیبا اولین سیستم پزشکی MRI را عرضه کرد و دو سال بعد نیز توانست بزرگ‌ترین نیروگاه سلول‌های خورشیدی را در ژاپن احداث کند.

همچنین این شرکت در سال 1985 توانست اولین لپ تاپ را ارائه کند. حضور توشیبا در عرصه فناوری اطلاعات با تولید لپ تاپ شکل گرفت و علاوه بر این آن‌ها، هم‌اکنون در صنعت تولید LCD و نیمه‌هادی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند. علاوه بر موارد بیان شده، باید در کارنامه تولیدات این شرکت دیسک‌های DVD با تراکم بالا و DVD خوان را نیز قرار داد.

محصولات توشیبا

توشیبا، محصولات فناورانه متعددی را هم تولید می‌کند که در این میان می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد.  خوب است اشاره کنیم که لپ‌تاپ‌، یکی از محصولات مطرح برند توشیبا است و از سال 2019 قرار است این محصولات تحت نام Dynabook عرضه شوند.

  • کولرهای توشیبا
  • لوازم الکترونیکی همچون تلویزیون و پخش‌کننده‌های DVD
  • تجهیزات فروش، آسانسور و پله برقی
  • لوازم خانگی مانند یخچال و لباسشویی
  • تجهیزات مربوط به روشنایی و نورپردازی
  • تجهیزات اداری مانند اسکنر و دستگاه کپی
  • تجهیزات پزشکی مانند اسکنرهای CT، MRI و تجهیزات مربوط به سونوگرافی و اشعه ایکس
  • سیستم‌های برق قدرت
  • سیستم‌های انتقال و توزیع نیرو
  • لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی
  • انواع مانیتور و رسانه‌های ذخیره‌سازی
شعبه های فعال سمسارچی:   شماره تماس سمساری در دربند

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید