home سمساری نگاهی به پیشینه شرکت KENWOOD

نگاهی به پیشینه شرکت KENWOOD

تاریخچه 65 ساله برند کنوود

سال 1947

آقای کنت وود Kenneth wood در سال 1947 شرکت کنوود را تاسیس کرد. او با طراحی هوشمندانه خود توانست دستگاه توستر را مجدد طراحی کند که قابلیت تست کردن هر دو طرف نان را بدون جابه جایی نان داشته باشد. سه سال بعد در سال 1950 او توانست انقلابی را با برندkenwood  در آشپزخانه ایجاد کند.

سمساری در تهران:

در سال 1950 نمایشگاهی با عنوان آشپزخانه ایده آل با هدف تغییر در زندگی زنان خانه دار و بهینه سازی کار های منزل برگزار شد. که محصولات این نمایشگاه در عرض یک هفته فروخته شد.

1956 موفقیت بین الملی کنوود 

شرکت کنوود توانست با کسب و کار بین المللی با 1.5 میلیون فروش و 400 پرسنل، شروع به تولید همزن های دستی و اتوهای بخار نمود.

در سال 1960 اقای کنت وود، لوگوی شرکتی خود را برای معرفی بهتر محصولاتش طراحی نمود.

سال 1962 این برند شرکت خود را به شهر Havant که پیشرفته ترین کارخانه های تولیدی در انگلستان بود، منتقل کرد.

سال 1970 میلادی

کنوود در سال 1970 از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در سال 1973 این شرکت وارد عصر دیجیتال خود شد و اولین کنترل سرعت الکترونیکی خود را تولید کرد.

در سال 1979 کنوود توانست غذاسازهای برند کنوود را راه اندازی کند.

سال 1997 پایان زندگی آقای کنت وود بود. وی در سن 81 سالگی از دنیا رفتند و نامی جهانی از کیفیت و مدرنیته در خانه و آشپزخانه به جای گذاشت.

در سال 2001 شرکت کنوود به گروه دلونگی Delonghi پیوست و دوران جدیدی را تجربه نمود.

در سال 2007 کنوود به پاس سالگرد 60 سالگی این برند و زحمات آقای کنت وود برای نوآوری و پیش قدم شدن در عرصه لوازم آشپزخانه در سال 1947، این راه را به بهترین شکل ادامه داد و امروزه محصولات خود را با بیش از 200 مدل در40 کشور مختلف روانه بازار کرده است.

پیام  کنوود از سال 2010 تا به امروز:

ما خوشحالیم که توانسته ایم محصولاتمان را در سراسر جهان با تحولی بزرگ به مشتریان ارائه دهیم. همانطور که آقای کنت وود در همه این سال ها راز بزرگی را کشف کرد، مهمترین ماموریت ما این است که احساس لذت و راحتی را به مشتریان خود القا کنیم. ما به گذشته خود افتخار میکنیم و منتظر آینده خواهیم بود…

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران

سمساری در خیابان جی تهران

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار جاروبرقی دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید