home سمساری سمساری در پونک

سمساری در پونک

سمسارچی یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش لوازم خانگی است. در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر سمساری پونک و منطقه های اطراف هستید این مجموعه خریدار لوازم خانه و محل کار و لوازم اداری خواهد بود. می دانیم که فروش لوازم دست دوم پیچیدگی های خاص خود را دارد. کسانی که به دنبال فروش لوازم خانگی دست دوم هستند یک دغدغه مهم دارند: قیمت!

خریدار لوازم دست دوم منزل با بالاترین قیمت و در سریع ترین زمان توسط تیم سمساری در پونک تضمین 100%

تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

سمساری در پونک

خریدار لوازم خانگی دست دوم مانند: یخچال، لباسشویی، کولر گازی، فرش، اجاق گاز و کلیه لوازم برقی فلزی و چوبی منزل توسط سمساری پونک.

به هر حال قیمت لوازمی که دست دوم می شوند بر اساس مشخصات فنی، برند تولیدکننده، ویژگی ها و همین طور مدت زمان استفاده مشخص می گردد. می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز در مورد لوازمی که به سمساری پونک می توانید بفروشید را کسب کنید. در ادامه با مهم ترین لوازم و ابزاری که در دسته بندی محصولات فروش استوک و دست دوم خانگی قرار می گیرند آشنا خواهیم شد. اگر صاحب آن ها هستید می توانید با شماره تلفن سمساری پونک ارتباط برقرار کنید.

  • قهوه ساز دست دوم
  • مخلوط کن و انواع لوازم آشپزخانه
  • میکسر
  • توستر
  • مایکروویو
  • گلدان و لوازم مشابه و انواع تزئینات خانگی
  • پلوپز های برقی
  • زودپز
  • اجاق گاز و فر دست دوم
  • اتو لباس دست دو
  • مته برقی و لوازم نگه داری خانه و …
  • کتری برقی
  • دستگاه تصفیه آب
  • هود آشپزخانه
  • جارو برقی
  • پنکه برقی
  • کولر تبخیری
  • تهویه کننده هوا
  • فر
  • ماشین ظرفشویی
  • تلویزیون
  • گوینده
  • خشک کن لباس
  • ماشین لباسشویی
  • یخچال

از جمله مهم ترین لوازمی است که توسط سمسارچی خریداری می شود. در صورتی که نوع دسته بندی کالای شما خیلی خاص است و می خواهید بدانید که آیا توسط این مرکز خریداری می شود می توانید از طریق روش های پشتیبانی تماس حاصل نمایید. علاوه بر این، قیمت گذاری به صورت صد در صد اصولی انجام می گردد.

سمساری منصف در پونک

قیمت گذاری درست و منصفانه از دیگر نشانه های سمساری پونک در تهران می باشد. شما پیش از آن که لوازم دست دوم خود را بفروشید باید از ارزش واقعی آن مطلع شوید. همین طور پیش از این که اقدام به خرید لوازم دست دوم کنید، باید بدانید که کالای مورد نیاز شما چه قیمتی دارد. با سمساری پونک تهران بهترین تجربه را داشته باشید.

شماره تماس سمساری پونک تهران

مزایای زیادی وجود دارد که باعث می شود سمساری پونک تهرانچی، یکی از بهترین گزینه های پیش و روی شما باشد. فروش لوازم در سایت ها و اپلیکیشن های شخص ثالث اگرچه روشی منطقی به نظر می رسد، اما دردسر خاص خود را دارد. آنقدر تعداد آگهی ها زیاد است که روند خرید و فروش فوق العاده سخت خواهد شد.

صرفه جویی در زمان

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که در مورد سمساری پونک تهرانچی می توان به آن اشاره کرد، عدم نیاز به صرف زمان زیاد است. تماس بگیرید و در کم ترین زمان محصول مد نظر را به فروش برسانید.

مردم در قرن بیست و یکم از ابزارها و وسایل خانگی پیشرفته تری در زندگی روزمره خود استفاده می کنند. هر چه بیشتر تلاش کنیم تا زندگی خود را راحت و راحت کنیم، نقش وسایل در شکل دادن به سبک زندگی انسان مهمتر می شود. البته که فروش این لوازم موجب می شود شما بتوانید در مدت زمان مناسب، آن ها را راهی بازار کرده و البته پول خوبی را نیز از این راه به دست آورید.

مناسب ترین قیمت برای لوازم شما

به طبع موضوع قیمت لوازم یکی از کلیدی ترین و مهم ترین نکاتی است که باید به یاد داشته باشید. در صورتی که قصد فروش لوازم خانگی دست دوم با قیمت بالا را دارید، سمسارچی منطقی ترین و منصفانه ترین قیمت در بازار تهران را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون، یخچال، دستگاه تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و رایانه از لوازم اصلی با قیمت بالا هستند.

پاسخگویی فوق العاده سریع

مزیت کلیدی و مهم دیگر، فروش فوق العاده سریع و پاسخگویی عالی است. اگر عجله دارید، اگر قصد فروش لوازم خانگی به دلیل مهاجرت را دارید، این مرکز در اسرع وقت و حتی روزهای تعطیل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. می توانید با مناسب ترین قیمت، کالای مد نظر خود را به بازار عرضه کنید و این مسئله یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین ویژگی هایی است که سمسارچی را نسبت به سایر مراکز متمایز کرده است.

نزدیک ترین به شما

سمساری پونک تهران نزدیک ترین مرکز به شماست. وقت تلف نمی شود و در کم ترین زمان ممکن، نیاز شما بر اساس خدماتی که مد نظر است برآورده می شود؛ ضمن این که این سمساری به صورت 24 ساعته در دسترس است و تمامی لوازمی که در خانه قیمت مناسبی خواهند داشت را خریداری می کند. یک مسئله مهم دیگر، کارشناسی دقیق لوازم خواهد بود.

لوازم معمولی که توسط سمساری پونک خریداری می شود

همین طور لوازم و دسته بندی های محبوبی که بیشتر توسط سمسارچی به عنوان سمساری معتبر پونک خرید و فروش می شود را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. درصورتی که قصد فروش کولر گازی، تلویزیون، یخچال، لوازم بزرگ منزل و… را دارید؛ می توانید به سراغ این مجموعه بروید. یکی از مهم ترین نکات در مورد این سمساری، قیمت مناسب است.

کولر گازی دست دوم تهران

کولر گازی امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. به سیستم تهویه مطبوع معروف است. تهویه مطبوع یک وسیله الکترونیکی است که هوای گرم را از اتاق جمع آوری کرده و هوای خنک را وارد اتاق می کند. دمای گرم را از بین می برد و به شما احساس تازگی می دهد.

ژنراتور دست دوم

ژنراتور یک دستگاه الکترونیکی است که نیروی محرکه را به نیروی الکتریکی تبدیل می کند. این بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی کار می کند. سه نوع ژنراتور مانند ژنراتور قابل حمل، ژنراتور اینورتر و ژنراتور آماده به کار وجود دارد.

پنکه سقفی دست دوم

پنکه سقفی فنی است که بر روی سقف یا سقف اتاق نصب می شود. این یک وسیله برقی است که یک نیاز اساسی در خانه است. از پنکه های سقفی برای خنک کردن اتاق استفاده می شود. از تیغه های چرخان برای گردش هوا تشکیل شده است. باعث افزایش سرعت هوا در اتاق می شود.

یخچال دست دوم

سمساری در پونک

یکی دیگر ازلوازمی که توسط سمساری پونک خرید و فروش می شود، یخچال است. یخچال ها در مدل های مختلف در بازار عرضه می شوند و مشخصه های متفاوتی از هم دارند.

یخچال یک لوازم خانگی ضروری است. استفاده های زیادی از یخچال وجود دارد که می توانید میوه ها، سبزیجات، گوشت و غیره را در آن نگهداری کنید. امروزه مدل های زیادی در یخچال وجود دارد که می توانید خریداری کنید.

ماشین لباسشویی دست دو

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی رایج است که در اکثر خانه ها دیده می شود. دستگاهی است که به تمیز کردن لباس ها و همچنین خشک کردن لباس ها بعد از شستن کمک می کند. ماشین لباسشویی با استفاده از پودر شوینده و آب لباس ها را می شویید و سپس آب را می چرخاند و لباس ها را به سرعت خشک می کند.

انواع آون توستر دست دو

توستر فر کوچکی است که برای تهیه آسان انواع غذاها استفاده می شود. فر توستر غذا را دوباره گرم می کند، می پزد و برشته می کند.

خدمات سمساری در پونک

سمسارچی بهترین خریدار انواع:

  • یخچال دست دوم
  • ماشین لباسشویی دست دوم
  • جاروبرقی دست دوم
  • خریدار انواع فرش دستباف و ماشینی
  • انواع لوازم برقی و فلزی و مسی
  • تلویزیون و مبدل

سمساری پونک

سمساری پونک شمالی

یکی از شعب فعال سمسارچی در پونک شمالی قرار دارد. شما می توانید نخست با تیم ما تماس گرفته و سپس نسبت به انجام معامله خرید و فروش اقدام نمایید.

مجموعه سمساری پونک شمالی به صورت سیار آماده ارایه خدمات حرفه ای به شما عزیزان می باشد. هم اکنون با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان کسب نمایید. تضمین 100% در تمام مناطق تهران.

سمساری در پونک

سمساری خریدار یخچال در پونک

ما در اینجا بهترین سمساری خریدار یخچال در پونک هستیم. کافیست تلفن را برداشته و با سمسارچی در تماس باشید.

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در پونک تهران مراجعه نمایید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در مشیریه تهران

سمساری در دروس

سمساری در کیانشهر تهران

سمساری در دزاشیب تهران

خریدار لوازم خانگی دست دوم در سمساری پونک تهران

ما با سالیان زیاد تجربه در زمینه خرید و فروش انواع لوازم دست دوم منزل می تواند یک تجربه رضایت بخش برای شما ایجاد کنیم.

سمساری در پونک

ما خریدار منصف لوازم خانگی دست دوم در پونک شمالی و جنوبی هستیم. شما می توانید پس از تماس با یکی از شماره های داخل سایت از نحوه خریداری لوازم توسط تیم سمسارچی اطلاعات کامل را کسب نمایید.

سمساری در محله پونک شمالی و جنوبی همراه همیشگی شماست

معرفی پونک تهران

پونک یکی از مناطق شهری در تهران میباشد که در شمال غربی شهر واقع شده است. این منطقه به دلیل واقع شدن در حاشیه شهر و نیز دسترسی آسان به جاده‌های اصلی و امکانات عمومی، جذابیت زیادی دارد. پونک دارای معماری متنوعی میباشد که شامل ساختمان‌های مسکونی، مجتمع‌های تجاری و مراکز خدماتی مختلف است.

این منطقه دارای بازارها، فروشگاه‌ های متنوع رستوران‌ها ، کافه‌ ها و مکان‌ های تفریحی است که به ساکنان و بازدید کنندگان این منطقه امکانات خوبی را ارایه میدهد. افزون بر این پونک از دسترسی آسان به پارک‌ ها و فضا های سبز نیز برخوردار هست که برای تفریح و استراحت ساکنان منطقه و بازدیدکنندگان آن مناسب میباشد.

خرید و فروش ظرف های آرکوپال دست دوم در سمساری پونک تهران

آیا شما به دنبال راهی هستید تا ظروف خانه‌تان را نو کنید یا ظروف دست دوم خود را به بهترین قیمت بفروشید!!؟ ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

سمساری در پونک

در سمساری در پونک شما می‌ توانید انواع ظروف با کیفیت را با قیمتی مناسب بیابید. این ظروف، به علت استفاده گذشته و کمی از نظر ظاهری کهنه شده‌ اند ولی از جهت عملکرد و کیفیت همچنان عالی هستند. همچنین اگر شما ظروف دست دوم خود را دارید و از آن‌ ها استفاده نمی‌کنید میتوانید آن‌ ها را به بهترین قیمت بفروشید.

در صورتی که مایل به فروش انواع لوازم دست دوم خانگی هستید، اگر می خواهید پول خوبی بابت این کالاها به شما پرداخت شود. اگر در مورد قیمت گذاری کالای دست دوم نگران هستید، مجموعه سمسارچی، با اطمینان کامل، این نوید را به شما می دهد که مناسب ترین قیمت را برای تمامی لوازم از جمله:

  • لوازم آشپزخانه دست دوم
  • تلویزیون، لوازم صوتی و تصویری
  • ماشین ظرفشویی و لباسشویی دست دوم
  • فرش و موکت و انواع قالی و قالیچه

در نظر گرفته و علاوه بر آن، گارانتی بهترین و مناسب ترین قیمت را نیز در اختیار مشتری قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید