شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در پاسداران تماس: 09122725127

پست-ویژه-تصویر

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی کارکرده و دست دوم در پاسداران تهران می باشد.

با نزدیک ترین سمساری در محدوده پاسداران همین الان تماس بگیرید

تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

سمساری در پاسداران

سمساری در پاسداران تهران تماس: 09122725127

شعبه پاسداران: 09122725127

سمساری سمسارچی خریدار لوازم خانگی دست دوم در پاسداران تهران با بالاترین قیمت و سریع ترین زمان می باشد. با ما در تماس باشید.

سمساری در پاسداران

سمسارچی، (سمساری در پاسداران) خریدار لوازم خانگی دست دوم با مناسبترین قیمت

تماس با سمسارچی: 09122725127 ( سمساری در پاسداران تهران)

بهترین خریدار کلیه لوازم منزل در پاسداران تهران

خریدار انواع لوازم

چوبی و فلزی مبل و تخت و ناهار خوری

برقی و گازی یخچال و فریزر و لباسشویی و ظرفشویی و ماکروفر و اجاق گاز و کولر گازی و بخاری و تلوزیون و…

صوتی و تصویری

تزیینی و دکوری و آنتیک وغیره….

خرده ریز انباری و آشپزخانه و ظرف و ظروف قدیمی و جدید و…

خریدار لوازم منزل دست دوم در  خیابان پاسدران

سمسارچی، خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم و کارکرده در خیابان پاسداران تهران بزرگ با منصف ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

سمساری در پاسداران - 09122725127

خدمات سمساری در پاسداران

  • خریدار لوازم برقی خانگی در پاسداران
  • فروش مبلمان دست دوم در پاسداران تهران
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری در خیابان پاسداران
  • خریدار انواع یخچال و کولر گازی دست دوم در پاسداران

بهترین سمساری در پاسداران تهران

در حال حاظر شما می توانید با یک تماس کلیه لوازم خانگی دست دوم و کارکرده خود را که نیازی به آن ها نداری و یا قصد جایگزین کردن آن ها را دارید با یک تماس به فروش برسانید. متخصصان ما در سمساری سمسارچی در پاسدرانه تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سمساری در پاسداران با ما در تماس باشید.

سمساری در پاسداران

امروزه در شهر بزرگی مانند تهران بیشتر افراد در پی خرید لوازم خانگی دست دوم می باشند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین نمایند. سمسارچی، سمساری در پاسداران با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شمال تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود.

بهترین سمساری در پاسداران, سمسارچی برترین خریدار لوازم منزل شما در اسرع وقت و بدون تعطیلی در کلیه نقاط شمال تهران خریدار انواع لوازم برقی در تهران می باشد.

چطور یک سمساری در پاسداران پیدا کنیم؟

بدین جهت که به خریداری که کالای شما را خریداری می کند اعتماد نمایید، بایستی یا به طور حضوری و یا اینترنتی در جستجوی برترین سمساری در پاسداران تهران باشید.با جستجوی و توجه می توان با برترین و بهترین مراکز خرید و فروش کالاهای دست دوم (سمساری) را یافت و کالای خود را واگذار نمود. در بعضی اوقات هم شما قصد دارید کالای دست دومی را تهیه کنید که باز هم می توان از فضای مجازی کمک گرفت.همیشه افراد با تجربه و کاربلد سوابق خود و آدرس مغازه و هر آنچه که لازمه مشتری است را در فضای مجازی منتشر می کنند تا به برترین روش ممکن برای مشتریان قابل دسترس باشند. از جمله مواردی که در یافتن مرکز خرید و فروش کالا دست دوم خوب باید مد نظر داشت میزان سابقه ای میباشد که آن مرکز دارد.بدیهی است هرچه قدر سابقه آن بالاتر باشد میزان اعتماد به آن نیز بالاتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در پاسداران در تماس باشید.

تماس با سمساری در پاسداران

شماره تماس: 09122725127
آدرس: شریعتی خ حکمت سلیمانی غربی

شماره تماس سمساری در پاسداران – بهترین سمساری در پاسداران تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در خیابان پاسداران تهران

مزایای خرید از سمساری در پاسداران

لوازم منزل روز به روز درحال افزایش قیمت می باشند.درشرایطی مانند زندگی کوتاه مدت در شهرهای دیگر به دلیل ادامه تحصیل و یا کار، شما می توانید با مراجعه به سمساری در پاسداران بهترین لوازم مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.همچنین این سمساری لوازم قدیمی شمارا تحت قیمت کارشناسی شده از شما خریدار است.

سمساری در پاسداران

خریدار فرش دست باف و ماشینی در پاسداران

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره فرش دست باف هستید با کارشناسان سمسارچی تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت فروش انواع فرش دست دوم در تهران با سمسارچی در تماس باشید.

سمساری در پاسداران

سمساری خریدار تلویزیون در پاسداران

یکی از  مهم ترین لوازم خانگی در هر خانه ای تلویزیون است.از کاربردی ترین لوازم در هر خانه ای می باشد.سمساری خریدار تلویزیون در پاسداران آماده خرید تلویزیون های قدیمی شما در تهران است.

معرفی پاسداران تهران

محله پاسداران، یکی از مناطق مرکزی و معروف شهر تهران است که در شمال شرقی تهران و در محدوده منطقه ۱۲ و ۱۴ واقع شده است. این محله از شمال به شهرک غرب، از شرق به بزرگراه شهید حقانی، از جنوب به شهران و از غرب به محله گلاب درود محدود می‌شود.

سمساری در پاسداران

محله پاسداران، یکی از محله‌های مرفه و زیبای تهران به شمار می‌رود و دارای معماری متنوعی است. در این محله می‌توانید به ساختمان‌های قدیمی با معماری ایرانی و همچنین ساختمان‌های مدرن با معماری بین‌المللی برخورد کنید. سمساری پاسداران نیز در همین نواحی است.

سمساری در پاسداران

محله پاسداران، دارای امکانات شهری کاملی مانند فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و مدارس است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین نقاط توریستی و اقامتی تهران برای بازدیدکنندگان شهر تهران باشد.

سمساری در پاسداران

همچنین محله پاسداران، دارای اماکن تاریخی و فرهنگی نیز می‌باشد. از جمله این اماکن می‌توان به باغ نگارستان، پارک دلاوران، موزه آبگینه و پارک توحید اشاره کرد.

سمساری منصف در پاسداران

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در پاسداران تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

سمساری سمسارچی در پاسداران تهران خریدار انواع فرش دست دوم ماشینی و دستبافت می باشد.

به مکالمه بپیوندید

  • محمد ژوئن 04, 2022در 11:04 ق.ظ

    لوازم منزل من را با قیمت بسیار خوبی خریداری کردند و خیلی از این سمساری راضی هستم.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید