شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در هفت حوض تماس: 09122725127

پست-ویژه-تصویر

سمساری در هفت حوض تماس: 09122725127

سمسارچی بهترین خریدار وسایل دست دوم منزل با تضمین و پرداخت آنی در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان است. هم اکنون تلفن را برداشته و با خریدار وسایل منزل یا سمساری در هفت حوض در تماس باشید.

تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

آدرس سمساری در میدان هفت حوض– شماره تماس سمساری در میدان هفت حوض

هم اکنون برای کسب مشاوره رایگان قبل از خرید و فروش اجناستان تماس بگیرید.

خدمات سمساری در هفت حوض

  • خریدار یخچال و لباسشویی در اوین
  • خریدار مبل
  • خریدار فرش دست باف
  • خریدار لوازم برقی

معرفی میدان هفت حوض

میدان هفت حوض در واقع هسته اولیه محله نارمک تهران است که حدود نیم قرن پیش به طور کاملاً از پیش اندیشیده شده و شهرسازانه به صورت شطرنجی به دست فرانسوی­ها ساخته شده و هفت حوض یکی از ۱۰۰ میدان سرسبز واقع در این محله می­ باشد. دلیل اسم گذاری این میدان وجود هفت حوض در آن می­ باشد که پس از اصلاحات هندسی صورت گرفته بر روی آن این تعداد حوض­‌ها حتی افزایش نیز پیدا کرد.

آدرس سمساری در میدان هفت حوض– شماره تماس سمساری در میدان هفت حوض

میدان هفت حوض، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است. متروی سرسبز یکی از بهترین گزینه­‌های دسترسی به این میدان می­ باشد که پس از طی مسیر کوتاهی از خیابان آیت می­ توان به میدان هفت حوض رسید. همچنین ایستگاه بی آر تی در خط مترو علم و صنعت به خاوران در ضلع جنوبی آن قرار دارد

آدرس سمساری در میدان هفت حوض – شماره تماس سمساری در میدان هفت حوض

تماس با سمسارچی: 09122725127

آدرس سمساری در میدان هفت حوض– شماره تماس سمساری در میدان هفت حوض

چگونه به سمساری سمسارچی در میدان هفت حوض تهران اعتماد کنیم؟

فروش وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را به فروش برسانید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند و قابل اعتماد تر می باشند. از سوی دیگر به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری در هفت هوض

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در هفت هوض در تماس باشید.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان جیحون تهران

سمساری منصف در میدان هفت حوض

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در میدان هفت حوض تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش لوازم برقی دست دوم آشپزخانه می توانید با سمساری سمسارچی در تهران همراه شوید.سمساری در میدان هفت حوض یکی از معتبر ترین سمساری های شهر تهران می باشد و شما با خیالی آسوده می توانید به خرید و فروش بپردازید.

معرفی محله هفت حوض تهران

محله هفت حوض در شمال تهران و در محدوده شهریار واقع شده است. این محله دارای تعدادی چشمه و حوض آب است که از آنجایی که در گذشته به عنوان محل تفریحی و گردشگری مورد توجه بوده بودند، به نام هفت حوض معروف شده اند.

سمساری هفت حوض نیز در همین ناحیه است.

مناظر زیبای طبیعی، آبشارهای طبیعی و جنگل‌های سرسبز از ویژگی‌های این محله است. از دیدار چشمه‌های آب معدنی در این محله نیز لذت ببرید. همچنین می‌توانید به کوهستان‌های اطراف بروید و از طبیعت بکر و زیبای آن استفاده کنید.

در محله هفت حوض می‌توانید به بزرگترین پارک دایره‌المعارفی در ایران بنام “پارک دایره المعارف برجسته” نیز دسترسی داشته باشید. این پارک دارای چشم انداز فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند مقصدی خوب برای گردش و تفریح باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با امانت فروشی در هفت حوض در تماس باشید

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید