home سمساری خریدار اجاق گاز صنعتی در سمساری

خریدار اجاق گاز صنعتی در سمساری

در صورتی که قصد به دنبال یک  سمساری خریدارا جاق گاز صنعتی هستید، مجموعه سمسارچی یکی از بهترین ها در این حوزه است. سمساری میدان انقلاب نیز عنوان دیگر این مجموعه است.

فراموش نکنید که بحث خرید و فروش لوازم صنعتی، قابل استفاده در رستوران و.. داغ است. به طبع می توانید به سراغ سمساری هایی بروید که در سراسر استان ها و شهرها و خیابان ها دایر هستند.

هنگامی که یک رستوران تجاری یا یک فروشگاه غذا، تجارت خود را در بازار کترینگ شروع می کند، به انواع مختلفی از تجهیزات آماده سازی نیاز دارد. این لوازم ممکن است بسته به نوع غذاهایی که یک غذای مشترک ارائه می دهد، مجموعه مهارت کارکنان و زمان کسب و کار متفاوت باشد. با این حال، تنها چیزی که ثابت می ماند یک اجاق گاز است. اگر خریدار اجاق گاز صنعتی سه شعله هستید، می توانید با تیم پشتیبانی سمسارچی تماس حاصل نمایید.

چرا اجاق گاز رستوران دست دوم؟

البته باید بدانید که اجاق گاز صرفا در رستوران ها استفاده نمی شود، مراکز تهیه غذا و انواع رستوران های هتل و … از جمله مهم ترین مجموعه هایی هستند که نیاز به این لوازم دارند. باید گفت قیمت محصولات دست دوم در این حوزه همیشه منطقی تر و بهتر است. مراکز خریدار اجاق گاز صنعتی دست دوم معمولا قیمت گذاری را بر اساس سلامت کالا و اصالت بدنه و مشخصات فیزیکی انجام می دهند.

اجاق گازهای تجاری از مشعل و پایه تشکیل شده و بر روی برق، گاز یا القایی کار می کنند. مشعل ها آن دسته از قطعات جداگانه ای هستند که روی اجاق گاز گرم می شوند و برای گرم کردن دستگاه مورد نیاز هستند. می توان بسیاری از کارهای آماده سازی غذا مانند گرم کردن، پختن، سرخ کردن، سرخ کردن کم عمق و انداختن روی اجاق گاز را انجام داد. این محصولات

در انواع دو، سه و چهار شعله موجود است که خرید یکی از آن ها بستگی به تعداد خوراکی هایی دارد که همزمان تهیه می کنید. می توانید مدل های دو شعله را برای شروع به کار انتخاب کنید. اگر نمی توانید که هر تعداد شعله برای چه حجم کار مناسب است، سمساری میدان انقلاب در این مورد به شما توضیحات لازم را شرح می دهد.

مزیت های انواع اجاق گاز صنعتی

سمساری میدان انقلاب به عنوان خریدار اجاق گاز صنعتی، به خوبی با نمونه های مختلف از این محصول از برند ها آشنایی دارد. به همین ترتیب اگر می خواهید آن ها را خریداری کنید، بهتر است با این سمساری تماس بگیرید. از یک روی دیگر، سمساری میدان انقلاب، مناسب ترین قیمت را برای محصول فروشی شما در نظر می گیرد. حتی اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی دست دوم را دارید، هیچ منعی در این مورد وجود ندارد.

مراکز خریدار اجاق گاز صنعتی به خوبی می دانند که این محصول ارزش زیادی در بازار دارد. به طبع خرید نسخه نوی آن نیز برای رستوران ها، مراکز تهیه غذا و.. به صرفه نیست. در نتیجه می توان از این مزیت ها در نمونه های دست دوم نیز استفاده کرد. در ادامه چند مورد از مهم ترین مزیت های انواع اجاق های رستورانی و صنعتی را بررسی خواهیم کرد.

تنظیمات درجه حرارت قابل تنظیم

اگر خریدار اجاق گاز صنعتی هستید باید بدانید که یکی از مزایای اجاق گاز این است که تنظیم ترموستات آن باعث می شود که غذا به راحتی آماده شود. می توانید تنظیمات دما را با لمس دکمه تنظیم کنید. این ویژگی باعث آزادی بیشتر در تهیه ظروف مختلف می شود. سمساری میدان انقلاب یکی از مجموعه های معتبر فعال در این حوزه است.

هر ماده غذایی به دمای خاصی نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید آب پر شده در ظرف را بجوشانید، به دمای خاصی نیاز دارید تا آن را گرم کنید. با این حال، اگر در صورت سرخ کردن عمیق یا کم عمق، کمی بیشتر صبر کنید تا تابه گرم شود، مفید خواهد بود. از آنجایی که انواع مختلف ظروف برای گرم کردن آنها به دماهای متفاوتی نیاز دارند، یک نوع پیچیده از نوع محصول گازی انعطاف پذیری کامل را برای نظارت بر تنظیمات دما و تهیه غذاهای خوشمزه به شما ارائه می دهد. اگر مایل به خرید این محصولات هستید، از سیمکو، تامین کننده پیشرو اجاق گاز تجاری در سیدنی و پرث دیدن کنید. قیمت انواع اجاق صنعتی بر اساس برند و همین طور انواع ویژگی ها و قابلیت های پخت مشخص می گردد.

به شما در تهیه سریعتر غذا کمک می کند

هنگامی که بسیاری از مشتریان منتظر سفارش خود هستند، کارکنان رستوران نمی توانند حتی برای یک دقیقه آماده سازی را به تعویق بیندازند، زیرا غذاها باید در کوتاه ترین زمان آماده شوند و گرم سرو شوند. به همین دلیل است که همه سرآشپزهای حرفه ای برتر، وسایل گازسوز تجاری را برای نیاز آماده سازی غذا ترجیح می دهند.

دلیل روشن است. آنها می خواهند غذاهای لذیذ را به طور قابل توجهی سریعتر آماده کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، از آنجایی که این وسایل دارای تنظیمات ترموستات قابل تنظیم هستند، پخت و پز آسان و سریع می شود. هنگامی که عادت به آشپزی روی دستگاه گازسوز پیدا کردید، قبل از استفاده از هر حالت پخت دیگری دو بار فکر می کنید.

گرما را به صورت یکنواخت توزیع می کند

یکی از مزایای مهم اجاق گازهای تجاری این است که حرارت را به طور یکنواخت پخش می کند و پخت و پز را آسان می کند. این دستگاه ها قسمت مرکزی را قادر می سازند تا به سرعت گرم شود، که منجر به کاهش قابل توجهی در آمادگی کلی شما برای پخت و پز می شود.

از آنجایی که گرما به طور یکنواخت در دیگ پخش می شود، لکه های سوخته روی دستگاه پخت و پز باقی نمی ماند. علاوه بر این، قطعات سردتر مانع از پرتاب مواد نمی شوند. دستگاه‌های گازی به دلیل ویژگی توزیع گرما به شما کمک می‌کنند تا بدون زحمت به راحتی غذاها را بپزید و طبخ کنید.

سبک، ماندگار و زیبا

اگر خریدار اجاق گاز صنعتی هستید باید بدانید یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده محدوده‌های گاز این است که نسبت به سایر انواع تجهیزات پخت و پز سبک‌تر، بادوام‌تر و زیباتر هستند. این مدل ها دارای فریم فلزی و روکشی هستند که می تواند برای مدت طولانی به عنوان یک پای ثابت آشپزخانه شما باشند. اگر یک رستوران یک سیستم آشپزخانه با چیدمان باز را انتخاب کند، یعنی به مشتریان خود اجازه دهد شیوه‌ها و روش‌های آشپزی خود را ببینند، این محصولات ظاهری بصری خیره‌کننده ارائه می‌کنند. این اقلام زیبا به جذابیت محیط می افزایند و قدرت درونی را برای خدمت چندین ساله به شما ارائه می دهند. به راحتی می توانید خرید خود را از سمساری میدان انقلاب انجام دهید.

صرفه جویی در مقدار قابل توجهی در انرژی

اگر خریدار اجاق گاز صنعتی هستید یکی از مزایای ماندگار اجاق گاز این است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. یک نوع گازی در مقایسه با نسخه برقی زمان کمتری برای گرم کردن و خنک شدن نیاز دارد. این فرآیند سریع به این دلیل اتفاق می‌افتد که مکانیک حکم می‌کند که به محض روشن کردن گاز، گرمایش شروع شود و آماده‌سازی غذا با خاموش شدن دستگیره متوقف می‌شود.

این فرآیند باعث کاهش اتلاف انرژی در شروع و بسته شدن می شود. در مقابل، کویل های الکتریکی در فر به زمان نیاز دارند تا قبل از پختن به اندازه کافی گرم شوند. به طور مشابه، نوع الکتریکی پس از خاموش شدن کمی زمان می برد تا خنک شود. این ویژگی باعث می شود که تجهیزات گازی بدیهی و بهترین انتخاب برای آشپزخانه های تجاری باشد.

بدون نیاز به برق و منابع انرژی اضافه

اگر نیاز به خرید اجاز گاز صنعتی دارید، سمساری ها معمولا چنین لوازمی را به خوبی با قیمت مناسب و البته ارزان تر به فروش می رسانند.

این نکته یکی دیگر از مزایای قابل توجه اجاق گاز است و ثابت می کند که چقدر در یک آشپزخانه تجاری بسیار مهم است. این مدل‌ها کاملاً خوب کار می‌کنند، حتی اگر برق دائمی در محله یا شهر شما قطع شود.

در بسیاری از نقاط، قطع برق یک پدیده رایج است. آشپزخانه هایی که از وسایل برقی پخت و پز مانند مایکروفر استفاده می کنند به همین دلیل با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. دو نوع گاز مختلف وجود دارد که محدوده گاز تجاری شما می تواند با آن کار کند LPG و گاز طبیعی. نوع گازی که محدوده گاز تجاری شما روی آن کار می کند بستگی به نوع گاز موجود در منطقه شما دارد.

تمیز کردن بدون دردسر

یکی از دغدغه‌های صاحبان رستوران‌ها تمیزی و نگهداری وسایل آنهاست. اگر خریدار اجاق گاز صنعتی هستید جای نگرانی ندارند. این وسایل به راحتی تمیز می شوند. به دلیل بدنه استیل ضد زنگ صفحه پخت، می توانید به راحتی پس از هر جلسه پخت و پز، اجاق گاز خود را کاملا پاک کنید. سمساری میدان انقلاب خریدار اجاز گاز صنعتی در استان تهران و مناطق اطراف است. قیمت گذاری بر اساس برند محصول، ویژگی ها و قابلیت ها، ابعاد و ظرفیت و البته سلامت و اصالت کالا انجام می گردد.

بسیاری از آشپزخانه‌های تجاری استدلال می‌کنند که زیبایی بصری یک دستگاه ضروری است و عموما قصد سرمایه‌گذاری زیادی بر روی دستگاه‌هایی مانند محدوده‌های پخت و پز شیشه‌ای دارند. این اجاق ها در واقع جذاب به نظر می رسند اما خیلی سریع لکه می شوند و لکه می شوند. بنابراین، باید مرتباً اجاق گاز را با مخلوط آب و صابون پاک کنید. علاوه بر این، باید اگزوز را نیز روشن کنید تا بخار روی اجاق گاز ننشیند و کثیف به نظر نرسد. در حین تمیز کردن اجاق گاز فولادی ضد زنگ نیازی نیست که با چنین مشکلاتی روبرو شوید.

خریدار اسپلیت (کولر گازی) دست دوم

آیا به یک محدوده کاری سنگین یا رستورانی نیاز دارید؟

اجاق های گاز تجاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قدرت گرمایشی زیادی را ارائه کنند و در برابر استفاده سنگین مقاومت کنند. این واحدها برای مشاغل با بیش از 150 صندلی مانند سفره خانه ها، بیمارستان ها و مراکز اصلاح و تربیت و حتی زندان ها توصیه می شود. محدوده هایی در این رنج را می توان با اجاق گاز صنعتی به خوبی مدیریت کرد و عموما آن ها یک منبع گاز مشترک دارند. این باعث می شود که سطح پخت بسیار استاندارد و نرمال باشد.

اگر رستورانی با حجم کاربالا دارید که در آن از محدوده گاز تجاری استفاده می شود، آنگاه می توانید به سراغ انواع نمونه های صنعتی بروید که حجم بالاتری دارند.

اجاق گازهای تجاری علاوه بر پیکربندی های مختلف تاپ، می توانند با انواع پایه ها نیز تجهیز شوند. پایه ها می توانند شامل فر، کابینت، پاها و غیره باشند. اجاق های گاز تجاری با پایه های اجاق گاز را می توان به کوره های استاندارد، همرفتی یا صرفه جویی در فضا مجهز کرد.

فر استاندارد و مدل پایه

پایه‌هایی با اجاق‌های استاندارد که به آن اجاق‌های معمولی نیز می‌گویند. چیزی است که اکثر مردم با شنیدن کلمه «فر» به آن فکر می‌کنند. آنها محصول را با استفاده از دو عملکرد گرمایشی مختلف گرم می کنند. فر غذا را با حرارت دادن از پایین و با استفاده از حرارت بالای حفره فر می پزد.

فر کانوکشن چرخشی

با استفاده از یک فن ساخته شده در داخل حفره فر، اجاق های همرفتی با گردش هوای گرم شده در اطراف محصول، غذا را پخت می کنند و غذا را قادر می سازند سریعتر و یکنواخت تر بپزند. این اجاق‌ها را می‌توان با پیکربندی‌های دیگری مانند اجاق‌های همرفتی دیگر، اجاق‌های استاندارد و کابینت‌ها جفت کرد.

قیمت و خرید اجاق گاز صنعتی تهران

موضوع خرید لوازم آشپزخانه صنعتی دست دوم همیشه برای کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند یک دغدغه است. آن ها به دنبال قیمت مناسب هستند. اما نمونه های نو همیشه گران تر هستند. به همین منوال باید به سراغ سمساری ها رفت. مثلا سمساری میدان انقلاب یکی از بهترین گزینه ها در مورد خرید این گونه کالاها است. اگر خریدار اجاق گاز صنعتی هستید یا نیاز به لوازم دست دوم رستوران دارید، می توانیم در این مورد به شما کمک کنیم.

در صورتی که مایل به خرید اجاق گاز های صنعتی در بازار کشور هستید، می توانید به سراغ نمونه های دست دوم بروید. سمساری آنلاین تهران، یعنی سمسارچی، توضیحات لازم و مشاوره خرید در مورد این محصولات را در اختیار شما قرار می دهد. کافی است با این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید