شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

سمساری در خیابان نبرد تهران تماس: 09122725127

پست-ویژه-تصویر

سمساری در خیابان نبرد تهران تماس: 09122725127

بهترین خریدار لوازم منزل در خیابان نبرد با بیشترین قیمت و تضمینی. جهت دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان سمساری در خیابان نبرد در تماس باشید.

تماس: 09122725127

شرق تهران: 77646898

غرب تهران: 88409426

شمال تهران: 22244290

خدمات سمساری در خیابان نبرد

  • خریدار لوازم برقی در خیابان نبرد
  • خریدار فرش دستباف در خیابان نبرد تهران
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خرید انواع مبل

معرفی خیابان نبرد

خیابان نبرد یکی از خیابان‌های تهران در سمت جنوب شرقی این شهر می باشد، که به دو بخش نبرد شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. نبرد شمالی و بخشی از نبرد جنوبی در منطقه 14 واقع شده است و مابقی در منطقه 15 می‌باشد . خیابان نبرد از شمال به خیابان پیروزی و مترو نبرد / از جنوب به ترمینال خاوران و خیابان خاوران می‌رسد.

سمساری در خیابان نبرد تهران – شماره تماس سمساری در خیابان نبرد

تقاطع خیابان نبرد و خیابان پیروزی شاهد اعتراضات سراری آبان 98 بوده.که این اعتراض به علت افزایش قیمت بها بنزین بود؛ ولی  این اعتراضات تنها به دلیل گرانی بنزین نبوده و مشکلات اجتماعی،عدم ازادی بیان،عدم داشتن زندگی نرمال و گرانی بیش از حد تمام اقلام و مایحتاج زندگی بود…

البته در این اعتراضات،شان انسانی توسط نیرو های حکومتی به جهت خنثی کردن اعتراضات رعایت نشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب نیز در تقاطع خیابان نبرد جنوبی و خیابان ده حقی قرار دارد. از دیگر مکان‌های قابل توجه خیابان نبرد می‌توان به باغ گل ( نبرد جنوبی)- آتش نشانی (نبرد جنوبی)- دادگاه خانواده (خ نبرد جنوبی) – پردیس تئاتر تهران (نبرد جنوبی ) – شهرداری منطقه 14 (نبرد جنوبی) – باغ وثوق الدوله باغ اناری که امروزه به بوستان سهند شناخته می‌شود )و مسجد شهید بهشتی اشاره کرد که جزو مساجد فعال تهران شرق تهران محسوب می شود.

سمساری در خیابان نبرد تهران – شماره تماس سمساری در خیابان نبرد

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان نبرد تهران اعتماد کنیم؟

فروش وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را با بالاترین قیمت خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سوی دیگر به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری در دهکده المپیک

سمساری در فرحزاد

سمساری در شهران

سمساری منصف در خیابان نبرد

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان نبرد تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

اگر به دنبال اجناس قدیمی و عتیقه هستید می توانید به سمساری سمسارچی در خیابان نبرد مراجعه کنید و با اطمینان از آنها خرید کنید.

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید