سمساری در میدان صنعت و خریدار لوازم خانگی در میدان صنعت با بیشترین قیمت.

خریدار با بالاترین قیمت و تضمین 100 درصد در تمامی تهران بزرگ

خرید و فروش کالا های دست دوم در سمساری میدان صنعت

  • بسیاری از  افراد در میدان صنعت دست کم یک مرتبه تجربه خرید یا فروش کالای دسته دوم را از سمساری در میدان صنعت داشته اند. زمانی که شما نیاز دارید کالایی را با قیمت مناسب خریداری نمایید و یا احتیاج  دارید یکی از وسایل منزل اداره و یا فروشگاه خود را عوض کنید. نخستین گزینه ای که به ذهن میرسد مراجعه کردن به یک سمساری در میدان صنعت میباشد. برای مراجعه به یک فروشگاه سمساری در میدان صنعت باید قیمت و زمان بسیاری بگذارید، که شاید حتی برای برخی از ما سخت و هزینه بر شود.
  • برای برطرف کردن این موضوع دیگر نیازی به نگرانی نمی باشد، زیرا وب سایت سمسارچی (سمساری در میدان صنعت تهران) این امکان را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم کرده است عوامل فروشگاه سمسارچی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای شهر که باشید به محل مورد نظر شما میایند و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری می کنند.
  • اعضای تیم سمساری میدان صنعت در تمامی روزهای هفته و روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به همشهریان در شمال و جنوب، شرق و غرب و سایر نقاط شهر تهران هستند. برای اطلاع از شماره های تماس شعب مختلف سمسارچی در سراسر تهران می توانید به بخش اطلاعات تماس وبسایت مراجعه نمایید.

سمساری در میدان صنعت

خدمات سمساری در میدان صنعت 

  • خریدار انواع فرش ماشینی و دستباف کارکرده در خیابان پیروزی
  • خریدار انواع مبلمان در پیروزی
  • خریدار انوع یخچال و کولر گازی
  • خریدار انواع خرده لوازم انباری
  • خریدار وسایل برقی منزل

ما همیشه در تمامی ساعات در دسترس هستیم

سمساری در میدان صنعت

سمساری خریدار یخچال دست دوم در میدان صنعت

ممکن است شما یخچالی دست دوم دارید و میخواهید سریعا آن را بفروشید و بجای آن جنس نویی بخرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمسارچی یا سمساری یخچال در میدان صنعت در تماس باشید.

سمساری آنلاین تهران در نواحی تهران:

معرفی میدان صنعت

میدان صنعت (میدان شهرک غرب) از جلمه میدان‌های مشهور تهران می باشد. سال‌ها پیش در میانه میدان مجسمه‌ای به نماد صنعت نصب بود که بعدها تندیس را برداشته و فقط پایه بتونی آن باقی مانده بود ، حدود سال ۱۳۸۵ آن پایه نیز برداشته شده و میدان تنها فضای گل‌ کاری شده دارد. میدان صنعت در جنوب محله شهرک غرب واقع شده و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌ الله نوری و مسیر های ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک‌نژاد و فرحزادی متصل  نموده است.

سمساری در میدان صنعت

سمسارچی ، سمساری در میدان صنعت ، خریدار لوازم خانگی در میدان صنعت

سمساری ونک

سمساری منصف در میدان صنعت

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری در میدان صنعت تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *