شرق تهران: 88409426   غرب تهران: 09121268617   شمال تهران: 22244290 

خرید لوازم خانگی دست دوم پاناسونیک

پست-ویژه-تصویر

خرید لوازم خانگی دست دوم پاناسونیک در سمسارچی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

شماره تماس: 09122725127

 

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در منطقه 3 سه تهران

سمساری در منطقه 6 شش تهران

سمساری در منطقه 5 پنج تهران

سمساری در منطقه 8 هشت تهران

سمساری در منطقه 10 ده تهران

پاناسونیک با نام پیشین ماتسوشیتا، شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی میباشد، که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکا فعال است. کمپانی پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ به وسیله کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تأسیس شد و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، در حال حاظر در بین شرکت‌های بزرگ ژاپنی مثل سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی دنیا شناخته می‌شوند.

نکاتی مهم درباره شرکت پاناسونیک

  • در سال ۲۰۱۲ پاناسونیک یکی از ۴ تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. در حال حاضر برند پاناسونیک از پیشتازان تولید تلویزیون‌های صفحه تخت میباشد.
  • سهام شرکت پاناسونیک دارای ارزش بالایی است و هرروزه در بورس توکیو، فیلیپین، اوزاکا و غیره معامله میگردد.
  • شرکت پاناسونیک اقدام به خرید شرکت‌های مختلفی کرده است که می‌توان به خرید سهام شرکت ام سی‌ای آمریکایی در سال ۱۹۹۰، خرید سهام شرکت سانیو در سال ۲۰۰۸، خرید سهام شرکت پایونیر در سال ۲۰۱۰ و … اشاره نمود.
  • پاناسونیک در طول سال‌های ۲۰۱۰- ۲۰۱۱ توانست سودی برابر با ۸۵۰ میلیون دلار را به کسب نماید درصورتی‌که در سال قبلش حدود ۱٫۱۸ میلیارد دلار ازدست‌داده بود.
  • در سال ۱۹۹۰ پاناسونیک با ضرر مالی زیادی برای تولید محصولات معیوب روبه‌رو شد تا حدی که حدود ۴۳۰ هزار یخچال و تلویزیون خراب را بازرسی و تعمیر کرد. در این دهه پاناسونیک با رکود اقتصادی روبه‌رو شد و مجبور شد بسیاری از فعالیت‌های خود را به خارج از کشور به‌ویژه چین انتقال بدهد. بحث از تعدیل نیرو بود و این کار انجام شد البته تمهیداتی انجام گرفت که شرایط بازنشستگی پیش از موعد برای آنان در نظر گرفته شود، نه اخراج بدون در نظر گرفتن مزیت ها.
  • یکی از کارخانه‌های پرقدرت و عظیم پاناسونیک در استان ژجیانگ چین قرار دارد که انواع لوازم برقی پاناسونیک از ماشین لباسشویی گرفته تا پلوپز و اتو را برای بازار داخلی چین، ژاپن و سایر کشورها ایجاد می‌کند.
  • تا تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۱۲ بیش از صد و چهل هزار اختراع در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالت متحده آمریکا به نام خود ثبت کرده است.
  • برند پاناسونیک علاوه بر تولید محصولات الکتریکی در زمینه‌های ورزشی نیز سرمایه‌گذاری می‌کند ازجمله اسپانسر تیم‌های مختلف ورزشی همچون فوتبال، والیبال، حامی بازیکنان فوتبال ازجمله مارکو رویس ملی‌پوش آلمانی. در رشته اتومبیل‌رانی نیز یکی از اسپانسرهای اصلی فرمول یک تویوتا است. از سال ۱۹۸۴ پاناسونیک به‌عنوان اسپانسر بازی‌های المپیک فعالیت کرده است. در المپیک ۲۰۰۸ پکن تمام تجهیزات الکترونیکی ازجمله نمایشگرهای صفحه تخت، دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای و سایر تجهیزات پیشرفته را در اختیار کمیته المپیک قرار داد.
شعبه های فعال سمسارچی:   تاریخچه شرکت براون(Braun)

ارسال دیدگاه

شماره تماس بهترین سمساری در تهران

09121268617

سمسارچی چه لوازمی را خریداری می کند؟

سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ، کولرگازی، لباسشویی، فرش و.... می باشد


تماس بگیرید