home سمساری سمساری در خیابان هلال احمر تهران

سمساری در خیابان هلال احمر تهران

شماره تماس سمساری در خیابان هلال احمر تهران – بهترین سمساری در خیابان هلال احمر

تماس: 09122725127

معرفی خیابان هلال احمر تهران

خیابان هلال احمر در منطقه 11 تهران واقع شده‌است و از محله‌های هلال احمر، انبار نفت، عباسی، قلمستان – براداران جوادیان، آگاهی و بلورسازی عبور می‌کند. خیابان هلال احمر یکی از معابر اصلی این محلات در تهران می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند پردیس سینمایی رازی، بیمارستان کودکان شهید فهمیده، پلیس – 10 و شهرداری منطقه 17 ناحیه 3 در آن واقع شده‌اند. خیابان هلال احمر به معابر مهمی مانند بزرگراه نواب صفوی، ایروانی رباط کریم، شیخ محمدی، مولوی، کارگر جنوبی، قزوین، صیامی حاجی آباد، انبار نفت، کنارگذر نواب صفوی، کنارگذر نواب، جوادیان، اسکندری، کشاورز، قدمی، مرادی، ابراهیمی، فاتح چهر و همچنین نعیمی متصل گردیده است.

خریدار لوازم خانگی دست دوم در خیابان هلال احمر تهران

سمسارچی، خریدار انواع یخچال، کولر گازی، لباسشویی و… در خیابان هلال احمر تهران

با ما در تماس باشید…

بسیاری از افراد توانایی مالی خرید اجناس با قیمت بسیار بالا را ندارند.و ترجیح میدهند از سمساری ها خرید کنند.و قطعا دنبال جایی هستند که اجناس را بهترین کیفیت و قیمت به مشتری ارائه دهند. ما به شما سمساری در خیابان هلال احمر تهران را معرفی می کنیم که قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان هلال احمر تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در پونک

سمساری در تهرانسر

شماره سمساری در غرب تهران

سمساری در شرق تهران

سمساری در تجریش 

سمساری منصف در خیابان هلال احمر

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان هلال احمر تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

سمساری در خیابان هلال احمر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید