home سمساری شماره تماس سمساری در خیابان درکه

شماره تماس سمساری در خیابان درکه

شماره تماس سمساری در خیابان درکه
شماره تماس سمسارچی : 09122725127

معرفی خیابان درکه در تهران
در جهت شمال غرب در محدوده شمال تهران
طول خیابان: ۲/۵ کیلومتر
منطقه یک تهران
تفریحی، تاریخی و مناسب برای پیاده روی و کوهنوردی
خیابان درکه یکی دیگر از خیابان‌های خوش آب و هوای شمال تهران می باشد که از میدان شهید شهریاری آغاز می‌شود و تا خیابان میراسماعیلی در نزدیکی پارک درکه ادامه دارد. رودخانه درکه در بخش‌های زیادی از خیابان درکه با آن موازی پیش می‌رود. سرچشمه این رودخانه نیز از کوهستان شمال درکه می باشد.

خیابان درکه به علت دسترسی به یکی دیگر از مسیرهای کوهنوردی در شمال تهران طرفداران زیادی دارد. کافه رستوران‌های درکه نیز محیطی دلچسب در کوهپایه‌های خنک شمال تهران دارند و در طول سال به‌خصوص در فصل‌های بهار و تابستان، گردشگران زیادی را جذب می‌کنند. اگر به پیاده روی در محیط کوهستانی یا کوهنوردی علاقه دارید، می‌توانید به خیابان درکه بروید و در مسیر رودخانه درکه به‌سمت شمال به ابتدای مسیر کوهنوردی برسید. در فصل‌های متفاوت سال، باغداران میوه‌های باغ و جنگل را روی گاری‌ها می‌چینند. می‌توانید با خرید مستقیم از باغداران از طعم دلپذیر میوه‌ها لذت ببرید.

از مهم‌ترین محله‌های اطراف خیابان درکه می‌توان به محله‌های ولنجک و اوین اشاره نمود. خیابان درکه در زمان قدیم بخش غربی دهکده شمیران بوده و یکی از مسیرهای صعود به قله توچال از این خیابان می‌گذرد. پناهگاه پلنگ چال در مسیر قله‌های پلنگ چال و توچال، مقصد بسیاری از کوهنوردان در روزهای تعطیل است. درکه به‌معنای دره کوچک و از روی موقعیت جغرافیایی این منطقه نام‌گذاری شده است. با توجه به قدمت بالای این منطقه و ارتفاع آن، مهم‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی در این خیابان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها هستند. خط درکه-تجریش از قدیمی‌ترین مسیرهای اتوبوسرانی پایتخت به شمار می‌رود. راحت ترین دسترسی این خیابان با مترو از طریق ایستگاه‌های میدان تجریش و سعادت آباد است؛ هرچند که پس از پیاده شدن از مترو لازم است خود را با تاکسی به درکه برسانید.

امکان دارد تردد در خیابان درکه در زمان بارش و یخ زدگی بسیار سخت شود. این خیابان از مرتفع‌ترین خیابان‌های شهر تهران به شمار می‌رود و در بسیاری از زمان‌های سال، آب و هوای آن چند درجه خنک‌تر از سایر نقاط پایتخت است.

از مهم‌ترین مکان‌ها و جاذبه‌های خیابان درکه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کافه و رستوران‌های پای کوه
جنگل کارا (در مسیر کوهنوردی به‌سمت پلنگ چال)
دانشگاه شهید بهشتی (میدان شهید شهریاری)
خاه معلم درکه (بالاتر از خیابان کوهپایه)
پارک درکه (بالاتر از خیابان میر اسماعیلی)
برای کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در خیابان درکه همراه باشید.

روش خرید و فروش جنس دست دوم در سمساری درکه تهران

هنگامی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

شعبه های فعال سمسارچی:   خریدار ظروف کریستال قدیمی

برای خرید و فروش اجناس دست دوم خود به سمساری در درکه تهران مراجعه نمایید.

چگونه به سمساری سمسارچی در خیابان درکه تهران اعتماد کنیم؟

فروختن وسایل به سمساری سمسارچی همیشه قابل اعتمادتر بوده تا خود شما بخواهید آن اجناس را بفروشید و یا به خریداران دوره گرد بفروشید.

سمساری سمسارچی با توجه به اعتباری که دارند اجناس شما را به قیمت بهتر خریداری می کنند و قابل اعتماد تر هستند. از سمتی به جهت داشتن مشتری برای فروش آنها در سریع ترین زمان ممکن وسایل را می خرند و به دست خریداران تازه می رسانند. افزون بر این سمساری های معتبر دارای وبسایت و یا مغازه می باشند که خود نشان دهنده اعتبار آنها می باشد.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در خیابان جیحون تهران

خریدار لوازم اداری و شرکت در تهران

سمساری در نازی آباد | خریدار لوازم خانگی دست دوم در نازی آباد

شماره تماس سمساری در لواسان تهران

سمساری یخچال دست دوم در تهران

سمساری منصف در خیابان درکه

تضمین 100% خرید لوازم خانگی توسط سمساری منطق در خیابان درکه تهران.ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.پس تلفن را برداشته و با سمسارچی semsarchi تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید