home سمساری خریدار فرش دستباف دست دوم در تهران

خریدار فرش دستباف دست دوم در تهران

خریدار فرش دستباف دست دوم در تهران

سریع ترین خریدار فرش دستباف در تهران با بیشترین قیمت و تضمینی. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان سمسارچی در ارتباط باشید.

تماس: 09122725127

شرق تهران: 88409426

غرب تهران: 22712495

شمال تهران: 22244290

سمساری خریدار فرش دستباف در تهران

آیا شما فرش دستباف قدیمی یا مدرن دارید که می‌خواهید بفروشید!؟ آیا در پی یک سمسار خریدار معتبر و با تجربه در تهران هستید!؟

سمسارچی با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش فرش‌ های دستباف، آماده‌ است تا به شما کمک نماید. ما به شما بهترین قیمت را برای فرش‌هایتان پیشنهاد می‌ دهیم.

خرید و فروش فرش یک هنر و فرصت منحصر به فردی است و ما متخصصینی داریم که می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین معامله را انجام بدهید.

با ما تماس بگیرید و از بالاترین قیمت برای فرش‌هایتان بهره‌مند شوید. تجربه کاری و حرفه‌ای ما در این زمینه تضمینی برای شماست. ما در خدمت شما هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین قیمت برای فرش‌های دستبافتتان را دریافت نمایید. با ما تماس بگیرید و از تجربه‌ تیم ما در سمساری خریدار فرش دستباف در تهران بهره‌ مند بشوید.

خریدار فرش دستباف دست دوم در تهران

نکات مهمی که خریدار در فروش فرش دست دوم در تهران باید در نظر بگیرد.

شناسایی عمر فرش دست دوم

بعد از قبل کردن اندازه و رنگ فرش دست دوم در تهرانباید به این توجه نمایید که چه قدر این فرش دست دوم در تهرانکار کرده می باشد. برای این کار پنجه‌های دستتان را داخل قسمت‌های مختلف فرش دست دوم در تهرانفرو کنید، اگر فرش دست دوم در تهراناصطلاحاً گوشت داشته باشد متوجه می‌شوید که از فرش دست دوم در تهرانقابل استفاده است. با پنجه‌های خود جاهای مختلف فرش دست دوم در تهرانرا امتحان کنید.

سالم بودن ترنج و لچک فرش دست دوم در تهران

لچک در لغت به معنای گوشه و کناره است و جایگاه آن در گوشه و کناره‌های فرش دست دوم در تهراناست که معمولا به صورت قوسی شکل بوده و با گل و بوته تزیین می شود.

بزرگترین طرح وسط فرش دست دوم در تهرانگل ترنج نام دارد، که در مرکز فرش دست دوم در تهرانقرار گرفته و حتما باید سالم و خوب باشد. ترنج دقیقاً در وسط زمینه فرش دست دوم در تهرانو به‌صورت دایره‌ای، بیضی یا نواری قرار می‌گیرد و معمولاً از شاخه و برگ، نقوش اسلیمی و… تشکیل شده است. کوچکترین طرح داخل ترنج، نیز گل خود ترنج نام دارد. به قسمت‌های گوشه فرش دست دوم در تهرانکه طرحی شبیه به مثلث دارد لچک فرش دست دوم در تهرانمی‌گویند.

معمولا در بیشتر فرش‌ها هم لچک و هم ترنج باهم در زمینه فرش دست دوم در تهراندستباف قرار می‌گیرند، البته گاهی اوقات نیز ممکن است به‌صورت جداگانه بیایند. یکی از نکات مهم در بررسی فرش دست دوم در تهرانداشتن تقارن و سالم بودن ترنج و لچک‌های فرش دست دوم در تهران است.

فروش فرش دست دوم در تهران – خریدار فرش دست دوم در تهران

تشخیص متقارن بودن نقوش فرش دست دوم در تهران

برای تشخیص متقارن بودن نقوش فرش دست دوم در تهرانآن را از قسمت میانی تا کرده و روی هم قرار دهید تا تقارن طرح را نسبت به محورهایی که از مرکز فرش دست دوم در تهرانمی‌گذرند تشخیص دهید. این عمل را می‌توان به وسیله متر یا خط‌کش مدرج نیز انجام داد و فاصله نقاط مختلف فرش دست دوم در تهرانرا نسبت به یکدیگر سنجید. همچنین دقت کنید که موتیف‌ها و اشکال طرح در متن فرش دست دوم در تهرانناتمام گذارده نشده باشد و هر خط و شاخه‌ای شکل و امتداد طبیعی خود را داشته و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

تشخیص رنگ پریدگی فرش دست دوم در تهران

برای تشخیص رنگ‌پریدگی فرش دست دوم در تهرانوسط فرش دست دوم در تهرانمی‌ایستیم و به دو طرف فرش دست دوم در تهراننگاه کرده و به رنگ پریدگی‌های فرش دست دوم در تهراندقت می‌کنیم. بعد فرش دست دوم در تهرانرا دقیقا از گل وسط در دو قسمت در نظر می‌گیریم و خط تقارنی فرضی می‌کشیم و گل‌های دو طرف فرش دست دوم در تهرانرا با هم مقایسه می‌کنیم. مثلا اگر گل یکی از سر ترنج‌ها در مقایسه با گل سر ترنج متقارنش جمع‌تر و کوچکتر بود این تفاوت عیب محسوب می‌شود.

همچنین فرش دست دوم در تهرانرا باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی مورد بررسی قرار داد. رنگ فرش دست دوم در تهراندر جهت خواب آن تیره‌تر از رنگ آن در جهت عکس فرش دست دوم در تهرانبه نظر می‌رسد در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به نحو مشخص‌تری دیده می‌شود. همچنین باید رنگ فرش دست دوم در تهراندر تمام سطح آن یکنواخت باشد و مخصوصاً در فرش‌های کف ساده دو رنگی و اختلالات رنگ دیده نشود. گاهاً، هنگام مشاهده متن بعضی از فرش‌ها متوجه می‌شویم که قسمتی از متن آن در مقایسه با بقیه قسمت‌های فرش دست دوم در تهرانمذکور از لحاظ رنگ متفاوت است.

تشخیص پا خوردن فرش دست دوم در تهران

اگر فرش دست دوم در تهراننازک شده باشد معمولاً نقطه‌های سفیدی بر روی آن مشاهده می‌‌شود، البته این مسئله به نوع فرش دست دوم در تهراننیز بستگی دارد، مثلا اگر فرش دست دوم در تهراندرشت بافت باشد این نقاط سفید نیز درشت‌تر خواهد بود و اگر ریز بافت باشد کوچکتر. به این نقاط سفید سرنخ می‌گویند که در اثر پا خوردن زیاد پیدا می‌شود.

باید شیرازه یا لب ساده فرش دست دوم در تهرانیک دست باشد یعنی اگر فرش دست دوم در تهرانرا دولا کردید فرش دست دوم در تهرانحالت طبیعی خودش را داشته باشد، لبه بیرونی فرش دست دوم در تهرانروی هم قرار بگیرد و هیچ اثری از تو‌رفتگی یا بیرون‌زدگی در حاشیه‌ها وجود نداشته باشد.

راهنمای خرید فرش دست دوم در تهران دست باف برای طراحی دکوراسیون

رعایت برخی اصول در رابطه با انتخاب فرش دست دوم در تهرانو دکوراسیون، علاوه بر این که نشانگر ذوق و سلیقه‌ی شما است در دوام و پاکیزگی و نمود هرچه بیشتر فرش دست دوم در تهرانهم تاثیر دارد. برای دکوراسیون بهتر، علاوه بر رنگ، باید به بافت، اندازه و طرح فرش دست دوم در تهرانتوجه کنید.

بافت

فرش‌های کم‌دوام، ظریف، ابریشمی، قدیمی، عتیقه یا زمینه روشن را نباید در اتاق نشیمن، نهارخوری و اتاق‌های کودکان قرار داد. محل مناسب برای اینگونه فرش‌ها اتاق پذیرایی، اتاق خواب، کتابخانه و به طور کلی مکان‌های کم رفت و آمد است.

اندازه

فرش دست دوم در تهراناتاق نهارخوری باید به اندازه‌ای باشد که پایه‌های صندلی‌های مستقر در اطراف میز نهارخوری کاملا روی آن قرار گیرد. به عبارتی دیگر فرش دست دوم در تهرانباید از هر طرف حداقل ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر بزرگ‌تر از میز نهارخوری باشد.

در سالن‌های پذیرایی فرش دست دوم در تهرانمقابل مبل‌ها و کاناپه را به‌اندازه‌ای انتخاب می‌کنند که ضمن پوشش مساحت مورد نظر مقداری از سطح آن هم زیر پایه‌های مبل‌ها و کاناپه قرار گیرد. بهتر است مقابل کاناپه و مبل‌ها را با یک جفت قالیچه فرش دست دوم در تهراننکنید، چون از نظر زیبایی تاثیر نامطلوب و ناخوشایندی دارد.

در سوی مقابل، به‌جای فرش دست دوم در تهرانکردن اتاق خواب با یک تخته فرش دست دوم در تهرانبزرگ که به‌اجبار قسمت‌هایی از آن زیر تخت خواب می‌رود، بهتر است از چند تخته قالیچه‌ی کوچک و پاتختی، ترجیحا در رنگ‌های روشن استفاده کنید.

طرح

در خرید فرش دست دوم در تهراندستباف برای مکان‌های مختلف، طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به عنوان یک اصل کلی، برای منازل و محل‌هایی که با مبلمان استیل (برای مثال مبلمان چوبی و منبت‌کاری شده) تزئین شده باشند، طرح‌های گل‌دار و فرش‌هایی با طرح‌های هندسی  مناسب است.

در آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که مبلمان آن‌ها از نوع مدرن است فرش‌هایی با طرح‌های هندسی و شاخه شکسته جلوه و زیبایی بیشتری دارند.

فرش‌های ترنج‌دار در سالن‌های پذیرایی و محل‌هایی که نقش ترنج آن‌ها کاملا در معرض دید باشد و قالی‌های با نقش سرتاسری یا افشان در سالن‌های ناهارخوری، پذیرایی، نشیمن و کتابخانه منظره‌ی بهتری دارند.

سمساری آنلاین در نواحی تهران:

سمساری در اقدسیه 

سمساری در هروی

سمساری در صادقیه

سمساری در طرشت تهران

سمساری در دهکده المپیک

بهترین خریدارو فرش دستباف در تهران

بهترین خریدارو فرش دستباف در تهران

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان تیم خریدار فرش در تهران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید